donderdag 10 april 2014

Baby beertje Bloesem ***









Van de week is er een klein blauw baby beertje geboren, ze heet "BLOESEM" en deze kleine lieverd kijkt nog wat verlegen de wereld in. De grote berenkast vindt ze nog wat eng met al die vreemde wezens vertelde ze me, dus zit ze voorlopig nog veilig beneden, haha. Ohhh lieve mensen, afgelopen zondag ben ik naar de Internationale poppen en berenbeurs van Niesje Wolters geweest in de Ijsselhallen in Zwolle, echt een feestje. Dit was voor de eerste keer in dit gedeelte van het land en voor mij ongeveer een uurtje rijden. Wat geweldig om daar alles te bekijken en vooral ook mooi dat ze daar allerlei materialen verkopen. Na een aantal uurtjes  intens genieten ging ik weer huiswaarts met een tas vol snuisterijen en een aantal mooie lapjes mohair, alpaca en viscose stoffen. Mijn handen jeuken alweer om aan iets nieuws te beginnen, kan bijna niet wachten ***


21 opmerkingen:

  1. wat een super schattig beertje is bloesem en wat een leuke blogpost weer en vertelling van jou.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit weer Josephine en zo prachtig op de foto gezet ook weer! Je bent ee echte artieste en ik kijk al uit naar je creaties met je nieuwe aanwinsten.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your little Blossom is beautiful. I'm so glad you had a great week end.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief beertje heb je weer gemaakt Josephine. Zo lief in het blauw. en jij heerlijk genoten op de poppenbeurs. Ben benieuwd wat je volgende creatie gaat worden.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. il tuo colore è molto vintage, il tuo vestitino è delizioso.
    sei bellissima, fiore blu...........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Josephine, ben verliefd op je blauwe beertje, wat een schatje !
    Fijn dat je naar de poppenbeurs kon gaan, hier is het afwachten tot in augustus, dan is er in Brugge ook een poppenbeurs, dat is nog net bereikbaar voor mij.
    Het is altijd wel genieten hoor.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine,

    Ja de poppen en beren beurs is een Wahalla voor de
    poppen en beren maaksters...wat fijn dat je zo hebt genoten...
    Enne je blauwe berenkindje is een plaatje hoor...

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom Bloesem ,
    wat zie je er mooi uit met jou schattige rokje en mutsje en je kijkt er zo trots bij
    zo van hoe vinden jullie mij????
    En je staat ook zo parmantig op de foto tussen al die soorten kantjes,
    vrouwtje moet maar gouw en klein bijtje voor jou maken die horen bij bloesems
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Il est trop mignon ton petit ours avec sa fleur sur la tête et sa mini-jupette. Un véritable amour.
    xoxo

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lieffff!!......fijne dag lieverd...xx !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een snoezig beertje is dat, Josephine, de naam Bloesem is perfect voor haar !
    Mooie foto's met de klosjes garen en kant !
    Vroeger gingen we regelmatig naar de beurs van Niesje Wolters in Rotterdam, de eerste keer dat ik er kwam, wist ik niet wat ik zag ... ogen tekort ! :-)
    Veel plezier met de nieuwe spulletjes, ben weer benieuwd naar je nieuwe creaties ...
    Fijne avond en alvast een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat SCHATTIG dit beertje! wat een mooi patroon ook! Ik heb gebiologeerd zitten kijken naar alle details.....knoopjes op de zolen, de binnen-oortjes heel erg mooi gemaakt, de snuit....het jurkje (wat zijn ze grappig hè die jurkjes!)....de corsage op het hoofd! Daar ga ik weer: KANJER!

    En wat leuk dat je naar de beurs kon gaan! Overweldigend hè?! Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat maken!!!

    Bedankt ook voor je lieve reactie op mijn blog!

    Fijne week verder en liefs van Pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje weer Josephine! Super lief! Ik kijk uit naar je volgende creatie!
    Dikke kus van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieverdje heb je nou weer gemaakt. Bloesem, een mooiere naam bestaat toch niet voor zo iets sierlijks. Zo schattig dat kleine rokje ook. Wat zal je genoten hebben op de beurs. En wat kijk ik nou weer uit naar nieuwe creaties van je.
    Vee lliefs van Rietje die het zo verschrikkelijk druk heeft. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine..♥
    Schattig♥ je blue Bloesem♥ beertje..;)
    Ja een poppen♥ en beren beurs♥ is geweldig♥ hé ..
    hier is volgende maand eentje in Maastricht..;)
    ga ik♥ zeker ook kijken en genieten .♫...;)
    Ja ik ben nu benieuwd.. wat je volgende♥ creatief knuffeltje♥ is hihi..;)
    Nog een fijn ♫ weekend Liefs♥ Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh zo lief je beertje en zo gaaf de foto`s die je er van maakte,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig lief beertje Josephine, echt een snoepie
    Ja , wij zijn zondag ook naar de poppen en beren beurs in Zwolle geweest.
    Voor ons is het ook een uurtje rijden, Misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen op de beurs, wie weet .Wat zijn je foto's ook weer schitterend
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een mooi Beertje erbij. Schitterend!

    Abida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Josephine............GRAZIE DI CUORE per gli auguri e per le tue belle parole!
    e' stata una festa meravigliosa e sono stata tanto felice!
    ore devo ricominciare a creare......non ho avuto proprio tempo ultimamente!
    ma già da ieri, ho ricominciato.
    qui questa mattina faceva 5 gradi.....dove è andata la Primavera!?
    ti abbraccio forte
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oi!!!! Passei para lhe desejar uma Páscoa muito feliz e abençoada.Beijo

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥