woensdag 16 april 2014

Bruine Brunie ***








Met één van de stofjes die ik onlangs kocht op de Poppen en Berenbeurs ben ik aan de slag gegaan. Het is een matte Viscose die een wat oude uitstraling heeft. En als je er met je handen een beetje aan gaat frutselen dan krijgt het zelfs een beetje een versleten look. Deze Viscose komt uit de bekende  "STEIFF SCHULTE" fabriek. Dit keer wilde ik eens proberen om een beertje te maken die op een echte beer lijkt. Behalve dan het kraagje en het puntmutsje natuurlijk, zien jullie het al voor je, haha. Deze kleine lieverd heet BRUNIE, het buikje en de benen zijn gevuld met glasgranulaat. Het is steeds weer een uitdaging en vooral ook PUUR genieten om een nieuwe creatie te maken ***


21 opmerkingen:

  1. Dag bruine Brunie,
    wat zie jij er mooi uit met je moooie kraag en punt mutsje je bent een heel lief beertje ,
    en je oogjes glimmen helemaal van de pret om dat ik denkt dat zo blij bent met je
    kleine witte vrientje.
    En het vrouwtje heeft weer foto's van jou gemaakt en in een mooi lijstje gezet
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Josephine, hier ben ik helemaal weg van, wat een lieverd is dit !
    Zo mooi gemaakt, de bruine vacht, een beetje versleten en die lieve snoet ... en ook heel mooi op foto gezet !
    Wens je alvast fijne Paasdagen !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Brunie is weer heel erg mooi geworden. Ik blijf me steeds verbazen als ik de foto's zie met je creaties in je hand,dan zie je pas hoe klein en fijn dat hij gemaakt is.
    Prachtig gedaan lieverd, jij hebt je passie echt gevonden met de mooie minibeertjes hè :)
    Heb je ze thuis bij elkaar op een plekje zitten? Word vast al een hele verzameling?
    Ik kom je alvast een heel mooi paasweekend toewensen,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen lieverd,

    Wat is Bruni een lekker stoer berenjochie...
    Leuk hoor zijn puntmutsje en kraagje.
    Die stof is waanzinnig mooi zeg..
    Ik heb een konijntje gemaakt van 3 cm...dit
    was een monnikenbaan!

    Liefs en een mooi Paas week-end,
    Marijke XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brunie lijkt sprekend op een vintage Steiff beertje, je hebt er een echte Collectors item van gemaakt. Super, super mooi!

    Ik wens je hele fijne Paasdagen toe.
    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie Bruni heb je gemaakt Josephine. Echt schattig met dat puntmutsje en dat kraagje. Ik blijf het gewoon zo knap vinden dat je van zulke kleine mooie wezentjes kan maken. Fijne Paasdagen meis.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je beertje is super wat een gaaf koppie vind hem helemaal geweldig om verliefd op te worden!!!!!
    Fijne paasdagen
    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What needs a small bear ? A little hat and a sweet little friend ! what else ?

    xoxo

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He kanjer, het is prachtig!!!! mooie blauwe neus, zo leuk!!!! Lekker stofje hè die viscose?!
    Fijne dagen!!!! liefs van Pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LIeve Josephine.
    Brunie, wat een lekker bruin beertje. Wat een leuk spul is dat waar je hem van gemaakt hebt. Het ziet er zo echt uit. Schattig zo met zijn feestmutsje en dat lieve kraagje.Je bent zo heerlijk bezig.
    Veel liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk lief beertje....heel fijn paasweekend ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. E' vero, con questo lungo pelo sembra veramente un Orso vivo!!!!!
    e' veramente ben fatto....e con il suo cappellino , lo avrei invitato volentieri alla mia festa di compleanno!
    un bacio grande
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joephine, wat een prachtig exemplaar weer! En zo schattig! Brunie op zijn paas best! Fijne paasdagen voor jouw en je dierbaren!
    Dikke kus van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine, wat leuk dat je die stof zo kan kopen.
    Het is een erg lief oud beertje geworden.
    Ik vind het heel erg knap, het lijkt mij zo'n gepriegel.
    Daar heb ik het geduld niet voor.
    fijne paasdagen, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Josephine
    wat een lieverdje weer en wat heb je het weer moi gemaakt.
    ik zie ook een bekende houten klos er voor liggen en die past geweldig bij het beertje.
    fijne dagen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is dat ik het weet,maar anders zou ik denken dat dit een super oud beertje is,wat een schatjes maak je toch echt zo knap,ik wens je fijne paasdagen,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Brunie ziet er heel stoer uit, ook al is die nog zo klein !
    Ik wens je nog een fijn paas weekend.
    groetjes, Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Josephine,

    Voor jou en je familie hele fijne paasdagen!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥