dinsdag 22 april 2014

Hello I 'm Coco ***









JIPPIE, er is weer een nieuw berenkind geboren, COCO, dit keer een iets groter beertje dan jullie van mij gewend zijn namelijk 21 centimeter. Het begint hier zo ongeveer op een kraamkamer te lijken. De kast die ik nog niet zo heel lang geleden heb aangeschaft staat al behoorlijk vol . Coco is gemaakt van een mooie mohair van het merk Helmbold, deze mohair voelt heerlijk zacht aan. Zijn buik en dikke pootjes zijn grotendeels gevuld met granulaat waardoor Coco een mooi gewicht heeft. Het voelt namelijk zo grappig in je hand als zo'n beertje een beetje zwaar is. Uiteraard zit ik alweer te broeien op een nieuwe creatie, eerst maar eens kijken welk stofje ik daar voor ga gebruiken, en een patroontje ontwerpen. Ook dat is heel erg leuk om te doen. Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve reactie's die ik steeds krijg, dat is altijd heel erg fijn om te lezen, en geniet allemaal van het heerlijke voorjaarsweer ***


13 opmerkingen:

  1. Wat een ijdeltuit ben jij Coco met je hoedje met een veer,
    maar het staat je goed hoor!!!
    Je ziet er geweldig uit het vrouwtje weet van ieder beertje
    steeds weer iets bizonders te maken.
    En ook weer zo mooi ingelijst veel liefs mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coco ziet er allerliefst uit met het hoedje, Josephine !
    En inderdaad, de vacht ziet er ook zacht uit ...
    Zo fantastisch dat je ook zelf de patroontjes ontwerpt, ik kijk alweer uit naar je volgende creatie :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coco ben arrivato nella grande famiglia dei Teddy più belli e simpatici del mondo!
    dalle fotografie dai l'idea di una creatura morbida e da riempire di coccole!
    oggi qui pioggia e giornata scura.....
    sigh!
    un abbraccio grandissimo
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Josephine, wat een lieverdje heb je weer gemaakt en dat eigenwijze hoedje, beeldschoon.
    Dat wordt straks weer een nieuwe kast kopen, lijkt mij een super gezicht een kast vol met deze schatjes.

    Wens je een fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd heb je weer gemaakt!!
    Ja...dat jongt wel aan hoor als je er zoveel maakt...maar leuk toch!!
    Ik had verleden week mijn visite kaartjes bij de dierenarts gelegd, en ze zei...hang maar wat werk hier hoor.
    Maar ja...ik schilder alleen op bestelling... beertjes is dan toch weer een ander verhaal... wat moet ik met schilderijen van wildvreemde beestjes hihi
    Vind je beertje met dat open mondje ook een dotje hoor!!

    fijne dag meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Kanjer! wat een mooie beer! een beetje een...nou ja, sorry hoor, sexy achterwerk! Mooi lijf zeg, ook de vorm van de borst!
    Leuk dat je niet hebt geborduurd voor de snuit! Ik vind dit beertje geweldig!!!! Hoedje ook trouwens!

    Coco.....wist je dat dat een bijnaam van me is van een van mijn vriendinnen?!

    Over die propvolle kast van je: die van mij is ook aardig vol maar ik heb wel ruimte over hoor! : ))))

    Ben benieuwd wat je nu gaat ontwerpen; wordt weer prachtig, weet ik nu al!

    Liefs van Pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Coco is een heel sexy berinnetje volgens mij hihi..
    Haar achterwerkje steekt zo fier naar achteren.
    Tof dat zwarte hoedje..het staat haar zo verleidelijk..
    Ik mis alleen haar neusje...dat vind ik een beetje jammer,
    maar dit is natuurlijk persoonlijk..ik hou van een mooie
    berensnuit en mondje...dit geeft het beestje vaak een mooie
    uitdrukking..

    Liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Creation,
    Coco is mooi. U heeft een geweldige job. ik houd van de vacht je gewend.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Coco !! wat een lief beertje ben jij.,...knap gedaan weer hoor !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Josephine, je hebt een perfect patroontje gemaakt voor dit beertje, de vorm van het lichaam vind ik super .
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine..♥
    Ooohhh smelt♥ wat een leuke lieve beertjes♥ heb je weer gemaakt ..;)
    Brunie♥ en Coco♥ zijn prachtig ♥ ..;)
    Wat knap ♥ dat je het nu met bont vachtje gedaan hebt ..ik♥ weet het is een heel werkje♥ want voor mij was het ook de eerste keer met nep bont ♥ te werken poeh♥ is ook bijzonder gemaakt met haar lieve snuit ..;)
    Wat hebben wij een leuke♫ verslaving hé ..Josephine♥ hihi..
    Zijn we nog wel te stoppen..;)
    Het is altijd genieten♥ ..;)
    Al die knuffels♥ wat we al gemaakt hebben..de tijd vliegt ook snel om ..over 2 weken weer controle en hoop dat alles goed is maar ik voel me gelukkig ♥ goed!..;)
    Nog Fijn oranje weekend Liefs♥ en dikke Knuffel Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bedoel Coco♥ heeft een lieve♥ snuit hihi..taal foutje..;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josephine.
    Wat een beeldschoon poppetje weer. Coco de naam past bij het beertje en dat parmantige snoetje met haar schattige hoedje.Wat heb je dat weer geweldig gemaakt.Je hebt het helemaal te pakken hè.
    Veel liefs van Rietje.

    PS Sorry dat ik zo laat ben. Ik kan vanaf mijn Ipad niet bij je reageren. Ik lees je post ;smorgens vroeg op mijn ipad en dan moet ik later op de dag op mijn laptop bij je reageren. Dat schiet er soms bij in omdat ik het op het moment zo druk heb met mijn nieuwe quilt. Zaterdag a.s. is mijn laatste les en ik wil hem dan bijna af hebben. Hij wordt erg mooi maar het is een geweldige klus. Ik zet gauw een foto op mijn andere blog. Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥