vrijdag 22 augustus 2014

KastKiekjes ***









Staan jullie ook nog steeds op Zomerstand, ondanks het weer nu wat minder is zijn we nog steeds druk in de tuin bezig en voor je het weet is er al weer een dag voorbij gevlogen.
Sinds een aantal weken heb ik een Smartfoon en verbaas me over de kwaliteit van de foto's die je er mee kunt maken. Vanmiddag was ik even boven bezig en daar staat mijn grote berenkast waar van alles en nog wat in staat. Voor de eerste keer probeerde ik met mijn telefoontje wat foto's te nemen, normaal genomen moet ik met mijn camera flitsen als ik iets uit die kast wil vastleggen omdat het wat donker is op die plek. Maar met dat simpele telefoontje hoeft dat helemaal niet. Ik denk dat ik me maar eens meer in mijn camera moet gaan verdiepen, haha want dat moet natuurlijk ook mogelijk zijn. Alle beertjes en frutsels die ik maak zijn samengebracht in die kast die acht grote vakken heeft, en op de foto's zie je wat details uit een aantal van die vakken. De onderste foto is een heel klein popje dat ik in Frankrijk heb gekocht, de kleertjes heb ik meteen weggegooid want dat was helemaal niks maar dat lieve kopje sprak mij aan. En nu staat dit kleine popje helemaal bovenaan de kast en houd alles goed in de gaten ***

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Josephine,

    Even een test, het ging weer niet goed,
    mijn vorige berichtje was zomaar ineens weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Josephine,

    Ja hij doet het weer...mijn vorige berichtje was
    zomaar ineens weg...ik ga het opnieuw proberen..

    Wat zijn je kastkiekjes schattig, en wat leuk dat
    je ze met je smartfoon hebt gemaakt, daar staan ook
    van die leuke bewerkingsprogrammaatjes op...leuk
    zo met die oude ronde hoekjes...
    Jouw kastkiekjes zijn harstikke tof, Mevrouw Poes,
    vind ik er echt uitspringen met haar gezellige jurk..
    Wijn deze weer weer voor het eerst gaan werken, de
    vakantie is weer voorbij...zo jammer, was het maar
    voor altijd vakantie..
    En dat het koeler is geworden is wel lekker, maar
    ik heb het gevoel nu al in de herfst te zitten..gatsie!!!
    En dat terwijl het nog prachtig zomer had kunnen zijn,
    daar moet ik wel weer aan wennen..
    Dag meisie..fijn week-end..XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for picking my card as one your winners from the teddies challenge, it is such an honour.
    Thank you for all your hard work in making the challenge so successful, it's a shame that the challenge is ending but I can totally understand your reasons and wish you all the best.
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmmmm...ik denk dat ik hetzelfde problem heb als Marijke....ff testen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vreemd....nu staat het er dus wel...

    ok ook opnieuw dan.
    Meis...je hebt al een mooie verzameling in je kastje.
    Zo leuk al die beestjes.
    Ik ben ook weer op zoek gegaan naar mijn kwasten, heerlijk nu het niet meer zo warm is op mijn zoldertje.
    Weer genoeg nieuws gemaakt...maar daar moet je maar eens voor langs komen op mijn blogje.

    een heel fijn weekend meisje.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Josephine! Prachtige foto's en wat een mooie collectie heb je toch al opgebouwd!

    Ik heb een simpel telefoontje, gelukkig maar! : ))))))) ben niet handig met die dingen.....en een simpel cameraatje.....nog beter!!!

    Zeg Josephine, mocht je nou ooit ruimtegebrek hebben, dan ruim ik wel een plekje in voor je mooie kast MET inhoud!!!!!

    Ik wens je een super weekend!!!

    Liefs! xxx Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Josephine,
    Dat zijn prachtige foto's. Grote kwaliteit. Uw collectie is gewoon mooi en je hebt een aantal prachtige stukken.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lievertje ♥ ♥♥
    wat zijn deze foto's mooi duidelijk geworden .en dan zijn al jou beren kindertjes ook nog met de hand gemaakt knap hoor.
    En ze hebben allemaal ook nog van die mooie namen
    heel veel liefs Mamske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi......ja jammer he het weer.....maar het is niet anders.....wie weet komt het nog goed...heel fijn weekend......liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat de foto's er prachtig uitzien, Josephine !
    Wat een mooie kastkiekjes ... al die lieverds knus samen en de kanten spulletjes, heel nostalgisch !
    En het weer, bah, ik vind het maar niks ... regen, onweer, koud, het lijkt precies oktober :-(
    Hoop dat het snel weer warmer wordt om s'avonds toch nog buiten te kunnen zijn ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo lieve Josephine.
    Ja ik sta ook nog steeds op zomerstand, hihi. kom niet tot bloggen en met dit nare weer kruip ik helemaal in mijn schulpje :))) Augustus hoort toch erg mooi te zijn, haha. Nou ja, we hebben niet te klagen gehad.
    Wat heb je toch een prachtige kast met allerlei heerlijks voor het oog. Je beertjes en poppetjes en andere beestjes , dat is genieten.
    Ik heb geloof ik ook een smartphone, hihi. heb wel geprobeerd foto's te maken maar ik krijg steeds mezelf of juist iets anders. Ik moet er zo bij nadenken. Ik gebruik eigenlijk helemaal nooit de flitser op mijn camera. Mijn zoon heeft me eens verteld dat ik dat beter niet kan doen. En ik fotografeer alleen maar op automaat met de flitser uit, hihi en de foto's lukken nog ook.. Al die andere knopjes en zo daar begrijp ik toch niks van, hihi. Ik probeer het wel eens te begrijpen maar ik weet zeker dat die automaat knop er is voor mensen zoals ik die er niks van begrijpen, hahaha
    Lieffie ik wens je een heel fijn weekend.
    Liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Josephne, het is inderdaad steeds aangenaam, wanneer je al je schepseltjes zo lief bij elkaar ziet in de poppen en beren kast,
    Bij mij is er dan maar één probleem ; de kasten worden steeds kleiner....
    Bedankt voor het bezoek aan mijn blogs.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Josephine,
    I very much admire your beautiful teddy bears and others of your creations:)))
    Visiting your blog is always a great joy for me !!!
    Greetings Ewa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ......quanto mi piacerebbe aprire il tuo armadio......pieno di preziose bambole e orsi...vorrei tutto!
    che bello tutto!
    tanti baci cara amica!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh... wat heerlijk zo'n kast vol met beertjes. popjes en frutseltjes,
    Ik zou de neiging hebben om alles steeds anders te zetten, zodat ik alles een keertje vast kan houden hahahaha
    Het doet mij denken aan mijn kindertijd, al mijn poppen en beren kregen steeds een andere plekje, of een ander jurkje of truitje.
    Soms sta je versteld wat zo'n klein apparaatje kan doen allemaal en daar hoef je alleen maar een druk op het knopje te geven.

    Wens je een hele fijne en zonnige week.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥