woensdag 24 september 2014

Piccolo Carolena ***







Heerlijk op zo'n dag als deze, de regen klettert tegen de ramen en zo kon ik heerlijk rustig mijn nieuwe beertje voltooien. Ze heeft de mooie Italiaanse naam "CAROLENA"
gekregen en dat staat voor klein en vrouwelijk en dat is Carolena helemaal. Ze is vervaardigd van een mooie soort mohair uit de Helmbold fabrieken. Eigenlijk is deze mohair niet echt geschikt  om er iets kleins mee te maken. Het is een behoorlijk dikke stof en alle onderdelen lijken door de hoge pool van het materiaal veel groter om te zien. Ondanks dat ben ik toch wel tevreden met het resultaat. Het is zo grappig met verschillende stofjes en het gebruik van hetzelfde patroontje [dit patroontje gebruikte ik al eerder bij een klein beertje] qua uiterlijk steeds totaal andere beertjes te krijgen en dat heeft zeker charme ***

17 opmerkingen:

  1. Hallo Josephine,
    ze is gewoon mooi. Ik hou van de stof ... het zo'n mooie structuur draagt ​​bij aan de beer. Uitstekende werk zoals altijd.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olá Josephine!Belo trabalho ! Carolene, a pequena ursa ficou linda.Beijo amiga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is prachtig hoor lieverd en ik blijf me steeds verwonderen over de schoonheid van de foto's die je maakt. Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. carissima Josephine!
    mi piace il nome, mi piace il tessuto che hai usato e il colore !!!!
    ma soprattutto mi piace il suo sguardo così tenero e dolce!
    che brava che sei, mi piace tutto!
    baci baci baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beauty weer, Josephine.
    Prachtig dat de pootjes en het gezichtje van een andere stof is gemaakt, heel mooi.
    En zo vermaken wij ons weer als buiten de regen tegen de ramen slaat, gezellig en creatief.

    Wens je vast een heel fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dit is weer een snoesje lieve Josephine. Carolena ook een prachtige naam. Je foto's zijn weer super romantisch, zo mooi.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Josephine! Wat een mooi beren-vrouwtje heb je gemaakt! De stof is mooi; misschien wat lastig om mee te werken maar het resultaat mag er zijn!!!! Dapper de snuit geknipt!!! Goed gedaan joh!
    Gewoon weer een prachtig Creation beertje! Leuk ook de foto's met de andere beertjes er bij; wat ben je toch een romanticus!

    Ja, vind je het ook zo leuk om met andere stofjes hetzelfde patroon te maken? Altijd heel verrassend!

    Ik ben niet zo heel erg van de Carpe Diem : ))))) ik ben wat meer van de avond : ))))

    Ik wil niet ongeduldig lijken, maar.......ik kijk vol verlangen uit naar je volgende schitterende creatie!

    Liefsssssssss.!!!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwww wat een schatje weer....heel lief...schattig...fijn weekend...liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,
    Ach dit is toch wel een heel mooi beertje vind ik. Zo,n lief koppie met dat leuke kraagje om. E je foto,s zijn ook weer super meis. Is dan toch weer leuk om lekker binnen te freubelen zonder de hitte vind je niet? hihihi.
    Een heel fijn weekend!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine! Wat een schatje weer! Zo lief, ik ga ook weer verder waar ik gebleven was met dit weer. Lekker aan de slag, er liggen nog wat projecten op de plank die nog niet af zijn! Hebben jullie dat ook! Soms zit er zoveel in mijn creatieve hoofd dat ik steeds aan wat anders begin! Maar nu ga ik eerst alles eens afronden. Krijg ik denk wel wat rust in mijn hoofd. Eerst maar eens 2 poppen afmaken! Josephine een heel fijn weekend! XXX van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lieverdje,
    wat ziet Carolena er lief uit en wat een werk om al die onder deeltjes om te keren ,maar het lukt je steeds weer knap hoor
    Leuk dat strikje op haar bolletje en mooi ook het kraagje, de foto's zijn ook super, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Carolena is zo'n lief schattig beertje geworden, Josephine !
    Telkens weer anders, zo fijn om dan weer het resultaat te zien ...
    ik vind het strikje wondermooi, altijd leuke details !
    Voor het weekend beloven ze hier nog prachtig nazomerweer :-)
    hoop voor jullie ook ... geniet ervan,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Josephine, je kleine rakker ziet er heel stoer uit vind ik !
    Het zal zeker niet simpel geweest zijn om in dit stofje een klein beertje te maken !
    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  14. buongiorno mia cara!
    si la tua idea dei dolcini e caramelle mi piace molto!!!
    sono contenta che ti piacciono le mie creazioni, mi fa molto piacere ricevere i tuoi giudizi su ciò che faccio!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze is écht prachtig! maar hoe verzin je toch steeds weer die namen :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Josephine,

    Ik ben een beetje laat, maar ik wil toch nog
    graag even iets over je berenkindje zeggen...
    Ik vind haar zo snoezig met haar strikje op
    haar kopje...ook de kleur vind ik prachtig!
    Ze staat lief op de foto's..

    Liefs..XXX
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cuantas creaciones hermosas! saludos, Rose M.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥