donderdag 23 oktober 2014

Pure verwennerij en laatste Rozen ***









                     
Lieve mensen, beide onderwerpen die ik in deze post laat zien zijn pure verwennerij maar de grootste is toch wel dat PRACHTIGE cadeau dat vanmiddag door de postbode werd gebracht. Het is een cadeau gekregen van Pink, klik maar eens op de volgende link http://bearsandneedlework.blogspot.nl/ Pink maakt prachtige en vooral ook zeer originele creaties. Ze heeft o.a een aantal  bearhouse projecten gemaakt, een lust voor het oog omdat allemaal te bekijken. Zoals jullie zien heb ik en heel mooi speldenkussentje gekregen in patchwork stijl, een  nieuwe hobby waar zij onlangs mee begonnen is. Tevens heb ik een heel mooi en klein, [daar hou ik van zoals jullie weten] Hondje gekregen, zo lief als je dat uit de verpakking haalt en in je handen houd, gemaakt van een mooie mohair soort, wat is het een snoesje hé? Lieve Pink, ik ben er heel erg blij mee en ondanks ik het je al schreef wil ik je ook hier nogmaals heel erg bedanken voor dit PRACHTIGE cadeau!!! Ik voel me echt verwend door jou. De andere verwennerij zoals ik het noem, zijn de laatste rozen uit de Oktober tuin. De dag voor de storm hebben we alle rozen die nog in bloei stonden afgeknipt en binnen in een vaas gezet. Het zou toch jammer zijn geweest als alles kapot was gegaan door de storm. Er zitten nog wel een heleboel knoppen in de struiken, en ik hoop nu het weer wat zachter gaat worden dat ook die nog tot bloei gaan komen. Hier laat ik er maar enkele zien maar ik heb twee volle vazen in de kamer staan die werkelijk heerlijk geuren. Deze twee onderwerpen vond ik erg mooi bij elkaar passen qua kleuren. Lieve mensen, ik wens jullie alvast een heel mooi weekend, geniet ***



18 opmerkingen:

  1. Oi Josephine!Imagensd lindas .Lindo o seitrabalho! Seu jardim deve mser maravilhoso ,Que lindas rosas tu colhes.Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I could smell your roses from here they look so beautiful. Darling Pink, makes lovely things and I know she is enjoying her stitching.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve en mooie cadeautjes.
    Wat heb jij een mooie rozen in de tuin!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine! dit is eigenlijk wel een beetje te veel eer voor mij hoor! Dank je wel! Maar.....ik ben blij dat je er zo blij mee bent! Altijd fijn als iemand blij is met iets wat je hebt gemaakt!

    Je rozen-foto's zijn weer prachtig! De herfst zit vol mooie kleuren en je hebt ze mooi gevangen! Altijd weer een genot om naar je foto's te kijken!

    Fijn weekend Josephine! en heel veel liefs van Pink......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke verwen post....leuk hoor...!!!...liefs fijn weekend van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine,
    Wat prachtige geschenken. Ze zijn allemaal mooi en zeer goed gemaakt. Zoveel talent. Uw rozen zijn prachtig ... wat een mooie manier om mijn dag te beginnen!
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief zeg van pink! Echt heel schattig dat hondje:) knap gemaakt hoor!!
    Fijn weekend!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief en wat mooi, schattig hondje maar het speldenkussentje is ook gaaf, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen, Josephine !
    Prachtige stofjes in het speldenkussentje en het hondje ziet er zo schattig uit !
    Ik haal ook altijd bloemen naar binnen bij stormweer, zo kunnen we er nog van genieten ... je rozen zijn wondermooi !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit berichtje schrijf ik even voor mjjn moeder.
    Gisterenavond probeerde ze een aantal keren
    een reactie achter te laten maar het lukte NIET!
    Dus schreef ze mij een mailtje en vroeg of ik
    Het volgende even op mijn blog wil plaatsen...

    Dag lieverdje ♥♥♥

    Wat staan de rozen nog mooi , prachtig. En Pink
    wat heb jij een mooi speldenkussen gemaakt voor
    mijn dochter en ook zo'n schattig hondje

    En wat heb je hier weer mooie foto's van gemaakt.

    Heel veel liefs,
    Mamske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie cadeautjes heb je van Pink gehad. Echt super lief dat kleine hondje en mooie speldenkussentje. En wat staan jou rozen lang in de bloei Josephine. Dat is echt super lang genieten. Jij ook een heel fijn weekend!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief Josje,

    Jemig wat is dit een geweldige post!
    Zo mooi jouw laatste rozen...ze zijn prachtig!
    Die kleuren zijn geweldig.

    En wat heeft Pink je verwens zeg...super!
    Dat kleine hondje is zo snoezig en schattig.
    En dat speldenkussentje wauw!!!
    Heerlijke verwennerij...geniet ervan meis.

    Heel veel liefs,
    Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke cadeautjes kreeg je Josephine, geniet van je prachtige rozen hoor, het is altijd aangenaam als je ze uit je eigen tuin kan plukken!
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke cadeautjes Josephine en wat een prachtige blogpost weer met zoveel mooie foto,s
    dat beertje is ook zo schattig.
    fijn weekend en liefs van anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine wat ben jij verwent door Pink en de natuur.
    Mooie creative foto's ook en daar verwen je onze ogen weer mee.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So lucky to receive such lovely gifts. Your photos are exquisite Josephine, simple pleasure to look at!
    Thank you for your sweet words on my blog.
    Wish you a happy new week
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ciao cara!
    sono tornata,sono stata fuori roma per lavoro....che fatica!
    ma ora di nuovo qui! e con un bel sole....un pò freddo per essere ottobre!
    che regalo bello che hai ricevuto..... e che bella la rosa di ottobre!
    ti abbraccio forte forte,
    un bacino
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben je héérlijk verwent en zo verdiend. Lekker van GENIETEN meis X
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥