dinsdag 11 november 2014

Beertje Coletta ***










Kijk nu toch eens lieve mensen, er is weer een nieuw en klein berenkind geboren. Ze heet COLETTA en is vervaardigd van een mooie matte viscose stof. Van de week heb ik het behoorlijk druk gehad dus aan Coletta werken ging in kleine stapjes tussen de bedrijvigheid door tot ze voltooid was. Een lange bevalling zullen we maar zeggen, haha. Heerlijk even in een rust moment aan haar werken, en het was is het toch leuk om  zo'n beertje te maken.  Het is elke keer weer een verrassing hoe het eindresultaat er uit komt te zien. Coletta heeft korte pootjes gekregen en lange armen. Het ontwerpen van een nieuw beertje is op zich al zo leuk om te doen. Ik weet eigenlijk niet of heel Nederland nog steeds mooi weer heeft, maar hier in het noorden nog steeds behoorlijk zonnig en aangenaam. Morgen nog zo'n dagje, heerlijk. Geniet allemaal van een fijne week ***



20 opmerkingen:

  1. Coletta, is so gorgeous and pretty with her lace and ribbon. SAhe would look good sitting in a little nook in any ones home. I'm glad the labour finished before Christmas. Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI EEN MOOIE BEERTJE WEER! PLUIM!
    IK VIND DAT JE DAT ZO GEWELDIG GOED KAN.

    BIJ ONS IS HET OOK NOG ZONNIG IN NOORD-HOLLAND
    LEKKER HERFST WEER.

    FIJNE DAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ich mag den Look sehr gern. Der Winter wird schon noch kommen. Genießen wir die Zeit.
    Liebe Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine.
    Wat heb je nou weer een lieverdje gemaakt, genaamd Coletta. Een echt meissie met haar kantjes en bandjes. Schattig.
    Hier schijnt het zonnetje ook nog gelukkig. En de temperatuur is ook prima. Van mij mag het zo blijven tot Kerstmis en dan langzaam weer een beetje warmer. hihi
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, kijk haar nu toch eens! Zo lief en parmantig! Hallo Coletta, welkom!

    Hallo Josephine! Wat heb je weer een mooi beertje gemaakt en zo lekker geëxperimenteerd met het patroontje! Leuk hoor! Die korte beentjes zijn zo grappig!
    Mooi stofje trouwens! Als vanouds heb je Coletta mooi gedecoreerd! Geweldig!

    Zo te zien is ze klein als ik naar dat klosje kijk. Extra pluim voor je geduld en je vaardigheden!!!

    Of de zon nu wel of niet schijnt, van dit beertje wordt je vrolijk!

    Liefs........! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is Coletta :-) Weer zo'n prachtig beertje uit je creatieve handen "geboren". Hoe kom je eigenlijk aan al die namen? Hier was het vanochtend heerlijk zonnig maar nu regent het. Een hele fijne dag!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd....mooi wer hoor....schattig....liefs van mij.....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Buongiorno Coletta sei proprio bella...


    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a sweet, sweet bear Coletta, you make bears to dream about.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag lieverdje ♥♥♥
    wat is Colletta een parmantig beertje geworden mischien juist door haar korte pootjes,daar om heeft ze natuur lange armen kan ze toch overal bij HA,HA,HA En wat leuk is haar uitbundige mutsje en die pracgtie kraag om haar halsjeHet lijstje om de foto's. heb je ook mooi bewerkt met kant heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, Josephine heeft weer een nieuw beertje op de wereld gezet! Wat een schatje weer ! Ik zo ook wel eens willen weten hoe je die namen verzint Josephine. Hier in de kop van noord holland is het ook nog heerlijk hoor! Fijne week nog verder!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Josephine, hier in België mogen we ook niet klagen over het weer hoor...
    Je nieuwe beertje is weer een schatje, met het lieve hoedje en kraagje is ze heel romantisch en zo mooi !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even een antwoord op de vragen van Anita en Marianne,

    De namen van mijn beertjes zoek ik op internet.
    Meestal kijk ik naar Franse of Italiaanse namen,
    en de namen die ik mooi vind schrijf ik in een boekje.
    Als een beertje eenmaal is voltooid kijk ik of in dat boekje
    een naam staat waarvan ik vind dat het bij het beertje past.
    Het zijn dus wel bestaande namen maar hier in Nederland
    kom je ze zelden tegen...............zo doe ik dat dus .....

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een hele mooie manier! en als je reactie op mijn paddenstoel: NEE-HEE aan fantasie heb jij écht geen gebrek haha ;-) Heerlijk X

      Verwijderen
  14. Bedankt voor je antwoord Josephine! Leuk om te weten!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben helemaal verliefd, haha, wat een dot, groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief beertje heb je weer gemaakt, Josephine, zo schattig !
    Zo'n mooie bruine vacht en kanten kraagje !
    Ook wij hebben hier nog mooi weer gehad, ondertussen grijs en regenachtig ...
    Fijne zondag en nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och wat een schattig beertje. En een zeer toepasselijke naam. Ik krijg gewoon geen berichtjes meer van je binnen. Zo jammer. Ik zal mijn dochter eens laten kijken hoe het komt. Want ik zie dat ik een hoop gemist heb.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Lieve♥ Josephine..ten eerste hartelijk♥bedankt voor je lieve♥ bericht op mijn post♥..ja het is al een tijdje geleden dat ik hier was..doet me ook verdriet dat ik al dat mooi's♥ heb gemist..snif snif..:(
    maar ik heb met aandacht gelezen ..het hondje zo schattig♥ gemaakt ..het lieve cadeautje van Pink♥..en je tuin zo prachtig♥om te zien..;)
    Al je nieuwe♥ iene miene beertjes..ja mijn mond valt ook open ..dan wel van het mooie borduurwerkje♥ wat gaaf om te zien..ik♥ krijgt er weer de kriebels van ..maar ik doe rustig aan..ben nog met opruimen bezig en dat doet ook goed..wat je al niet tegen komt ...;)
    Lieverd♥ het was genieten♥ hier om al je posten♥ weer te lezen.. toch veel gemist erggg..maar belangrijk is vergeten doe ik jou niet hoor ha ha ..;)
    Wens je nog fijne♥ dag en veel liefsssssssss knuffel Gaby..X♥X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Iedere keer ben ik weer verrast om zo'n klein berenkindje te zien .Super leuk gemaakt hoor .
    Liefs Rini

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥