vrijdag 21 november 2014

Werk van Sandra van Doorn ***







Lieve mensen, van de week kwam ik op internet illustraties tegen van "SANDRA van DOORN", het zijn allemaal van die lieflijke tafereeltjes, en zelfs een beetje sprookjesachtig. En wat ik zo knap vind is dat ze er ook nog allerlei animatie's in verwerkt. Hier kan ik nu echt van genieten, en ik hoop dat jullie het ook mooi en leuk vinden. Het zijn er slecht een aantal die ik jullie laat zien maar op haar site is uiteraard veel meer te bewonderen. Kijk maar eens,  hier is de link naar haar site; www.sandravandoorn.com Bij ons thuis is het momenteel kamperen in eigen huis, haha. We hebben van de week een grote dakkapel gekregen die over de slaapkamer en badkamer heenloopt, een JOEKEL dus. Dat was dus eerst alles leeg halen, bed uit elkaar, kasten en alles in andere kamers zetten, we zijn gewoon ons huis een beetje kwijt, en de één slaapt boven en de ander beneden. Maar er kleeft nog veel meer aan natuurlijk, de badkamer moet nu verder betegelt worden, plafonds moeten verlengt worden en opnieuw schilderen, en natuurlijk behang afstomen en alles opnieuw behangen. Wel heel mooi natuurlijk als alles t.z.t klaar is, maar nog best een hele klus. Zoals de laatste foto van Sandra van Doorn laat zien, zo voel ik me op dit ogenblik, hahaha. Misschien een beetje te vroeg maar ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe, en wij gaan heerlijk verder met klussen ***



14 opmerkingen:

  1. Wat een grappige plaatjes zijn dat met die leuke animaties er in verwerkt.
    Nou meis jullie zijn dus druk bezig thuis. Wat een werk is dat allemaal heh? Zo val van je van het een in het ander. Succes met de verbouwing, het zal zometeen als het klaar zijn vast prachtig zijn. En ook gelijk een stuk ruimer met een grote dakkapel. Jij ook een heel fijn weekend!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt prachtig wat zij maakt. Ik kende haar nog niet, wat leuk toch steeds weer iemand te vinden die zulke mooie dingen maakt. ik ga haar volgen.
    Sterkte met de verbouwing. het wordt vast prachtig, maar de weg ernaar toe, pffffff
    Fijn weekend, Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is dit zeg...!,!!...fijn weekend lieverd...xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Funny pictures with a childish touch, I love them really. Good luck with your renovations, hope everything will be ok for Christmas...
    Happy weekend dear Josephine and take care!
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Josephine, wat zit je in de rotzooi! Ken je dat: alles afgestoft en dan is alles weer wit?! Maar al met al wordt het allemaal vast prachtig en wat zul je een boel licht vangen nu! Nog even volhouden....!

    De schilderijtjes noem ik lieflijk denk ik. Het is niet zo "mijn ding" maar ik vind het geweldig gemaakt allemaal! Respect!

    Sterkte met de dakkapel en toch een heel fijn weekend voor jullie hoop ik!

    Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, deze zien er prachtig uit en zo leuk met de animaties !
    De verbouwingswerken lijken me inderdaad een hele klus, succes ermee ...
    Fijn weekend, Josephine !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine. Voordat ik je verhaal had gelezen dacht ik oh wat lieflijk en zo dacht jij er dus ook over. Beeldschone plaatjes.
    En lekker in de troep zit je. Ik heb zo'n hekel aan dat soort karweitjes, ik ga liever naar een nieuw huis, daarom zijn we ook al meer dan 10 keer verhuisd, haha. Maar sterkte ermee en het wordt vast heel mooi.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke plaatjes zijn dat Ik ga eens koekeloeren bij haar . Sterkte met verbouwing en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Josephine, ik lees net je commentaar op mijn nieuwe bericht ...
    ik weet het,veel te laat, toch wil ik je nog een gelukkige verjaardag wensen ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lees net hierboven....Oh je was jarig....? nog van harte! Wat een leuke vrolijke beelden hier op je blog......daar word je nu vrolijk van ;)
    Ben benieuwd hoe alles straks eruit ziet als je klus project klaar is.....mooi zo'n grote kapel erbij.......laat je ook beelden zien...?

    Succes en fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine aller eerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ja leuk hoor die plaatjes! En heel veel sterkte met je joekel klus! Je hebt nog genoeg te doen denk ik! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Josephine.
    ik lees dat je jarig bent geweest , dus bij deze nog van Harte gefeliciteerd meisje en je zult ongetwijfeld een hele fijne dag hebben gehad.
    nu even over de link op mijn blog naar jou toe.
    als ik er op klik dan kom ik wel bij jou terecht, en ik heb een vriendin gevraagd of zij even op mijn blog wilde gaan kijken en dan op de link naar jou toe wilde klikken, en zij komt ook gewoon bij jou.
    dus ikke niet snappen ha, ha.
    dit is weer een hele gezellig post en heerlijk om te lezen.
    en wat is je beertje schattig zeg van de vorige post.
    ik sta telkens weer versteld wat jij uit jou vingertjes tovert.
    fijne week en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Josephine, veel succes met jullie verbouwingen, is altijd spannend...
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Delizioso, tutto!
    un abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥