woensdag 17 december 2014

Zoete December prentjes ***




Wat een tijd geleden hé lieve mensen, maar ze leeft nog hoor, haha. We zijn zo druk met de verbouwing bezig dat ik gewoon nauwelijks de tijd neem om een post te gaan schrijven. Van de week heb ik wel weer een klein lief beestje gemaakt voor de nodige rustpuntjes tussendoor maar nog geen tijd gevonden om er foto's van te maken. Het is ook zo vroeg donker en dat werkt niet prettig met fotograferen, maar dat laat ik in een volgende post zien. Dus heb ik nu voor het ultieme december gevoel vanavond wat zoete prentjes in elkaar gefrutseld. Maar ***** gisterenavond hebben we wel weer sinds weken voor het eerst in ons eigen bed geslapen HEERLIJK!!! Op dit moment wordt de badkamer flink onder handen genomen, er is nog genoeg te doen en langzaam aan komen we steeds een stapje verder. Ook wil ik jullie bedanken voor de altijd lieve reactie's die gegeven worden op mijn posten, het is fijn om ze te lezen allemaal. Geniet van een fijne week verder ***

10 opmerkingen:

  1. Ha Josephine! Lekker in je eigen bedje!!!!!! en wat hoor ik nu??!!!! gewoon doorgaan met de badkamer?! Tjonge jonge, wat moedig! Wat zal het allemaal prachtig worden in jullie huis.

    Toch nog tijd gevonden om een klein "beestje" te maken! Zoals gewoonlijk ben ik heel erg nieuwsgierig!

    Hier gebeurt niet al te veel op beren-gebied, volgend jaar maar weer!

    Sterkte met de badkamer!!! Doe rustig aan!!!!

    Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Heerlijk die oude poesieplaatjes. Daar kan ik zo van genieten.
    En wat ben je toch druk met je huis. Gelukkig weer slapen in je eigen bed. En nu ook nog de badkamer opknappen. Wat zal het fijn zijn als alles straks weer klaar is. En dan kan je er weer van genieten.ik wens je sterkte.
    Veel,liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo wat een drukte zal dat zijn!
    Maar wat zal het mooi worden en dan kun je er straks van genieten! De foto's zijn beeldig!
    succes nog met alles! Fijne feestdagen!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Josephine wat een lieve plaatjes! En meis wat ben je lekker in de weer! Volgens mij hebben jullie straks een waar paleisje! En ik ben benieuwd naar je nieuwe creaties. Maar eerst maar lekker je badkamer af maken! En voor straks slaap lekker in je eigen bedje!!

    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. che bello che sei tornata sul tuo blog!
    la tua casa sarà bellissima!
    ti abbraccio forte forte
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meisje.
    iedereen is druk en druk en er zitten gewoon te weinig uren in een dagdeel ha,ha
    maar een sfeervolle post weer en ja s,avonds fotograferen is ook niet mijn ding ha,ha.
    hele fijne feestdagen en een gezond - voorspoedig en creatief 2015.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met de verbouwing ...heerlijke plaatjes liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie 'zoete' prentjes, Josephine !
    Niets zo heerlijk als in je eigen bed slapen ... succes nog met de verdere verbouwingen !
    Ook hier regen en heel donker ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Josephine,

    Wat een prachtige plaatjes heb je gefreubeld...
    Veel succes met de verbouwing...en alvast hele fijne feestdagen toegewenst.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful creations Josephine, they look so magical!
    Wish you a happy, merry Christmas
    Love, Olympia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥