zaterdag 18 april 2015

Beautiful Romantic Ranunculus ***










In deze periode van het jaar als de natuur weer tot leven komt voel je gewoon blijdschap door je aderen stromen, ervaren jullie dat ook zo? Ook het aanbod van  bepaalde bloemen die in deze periode te koop zijn is voor mij ieder voorjaar weer een feest. Deze RANONKELS bijvoorbeeld zijn o.a één van mijn favorieten, zo'n lieflijk en teer bloempje, het lijkt wel of deze bloemen zijn opgebouwd uit heel veel laagjes dun vloeipapier. Heb een paar bossen staan van deze schoonheden en er van de week een paar close-ups van gemaakt want op deze manier bekijk ik deze  bloemen ook. Zien jullie het voor je, Josephine die dol lyrisch haar neus tussen de bloemen steekt, ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen zo MOOI vind ik ze. Ze zijn ook zo romantisch, genieten jullie maar even met mij mee, mooiiiiiiii hé ***


14 opmerkingen:

  1. we hebben ooit in "de Ranonkelstraat" gewoond! Prachtige bloemen, ben ik helemaal met je eens! Mooie foto's!!!

    Fijn weekend, veel plezier zondag ook! Wie weet......:)))))

    Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo mooi...!!!!...fijn weekend liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oi Josephine!Que lindas imagens!!!Amei . tudo muito romântico.I love. Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een wondermooi ranonkels, Josephine, zo romantisch ook op foto
    gezet !
    Ik zie ze ook graag ... maar ik bedenk net dat ik er nog geen gekocht heb, zo'n mooie als deze ben ik dit jaar nog niet tegengekomen ...
    Ook hier mooi lenteweer, zonnig de ganse dag ... :-)
    Je vroeg nog over kwarteleitjes ... eigenlijk hetzelfde als de kippeneieren, maar de smaak is niet zo sterk.
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine. Wat heb je weer schitterende foto,s gemaakt., ranonkeltjes zijn fotogeniek zie ik wel. En morgen naar de beerenbeurs wat leuk. Heerlijk om weer allemaal nieuwe ideeën op te doen. Veel plezier.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn ze de Ranonkeltjes en Josephine jij hebt er schitterende foto's van gemaakt.
    Ohhh.... wat genieten zo van het voorjaar, heerlijk in de tuin in het zonnetje.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ranonkels zo mooi zijn ze. Ik kan het nooit nalaten ze te kopen als ik ze zie. Wat ik wel jammer vind dat ze zo snel weg zijn. Wat laat ons weer zulke mooie foto's zien. Een hele fijne week nog.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Josephine, je hebt prachtige foto's gemaakt van de ranonkels !
    nog een fijne week,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh zag bijna deze post♡ over het hoofd hihi.. ja met mijn app phone doe ik het snel dan mijn trage pc...mooi hè die ranonkels ♥..zijn ook net klaproosjes♡..ze hebben mooie kleuren ook..fijne zonnige ♥ dag en geniet♥ van je bloemetjes♡lieverd♡..liefssssss ♥ Gaby..xxxxxx;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I think it's very difficult to take photos of ranunculus actually because of their delicate colors and the thin layers of their petals. So, you did an excellent work Josephine!!!
    Hugs, Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. un abbraccio,ci sono!!!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥