maandag 27 april 2015

Penelope, een poezenkind ***








Vandaag was het met dat koele winderige weer echt een dagje om de laatste hand te leggen aan mijn poezenkind, kachel aan lekker bakje koffie erbij en verder in de weer met naald en draad. Ze heet PENELOPE, de kleine schat kijkt nog wat wild uit haar oogjes, ze voelt zich nog iet zo op haar gemak bij al die beren beestjes om haar heen, hahaha. Heb dat  leuke oude gordijnstofje er weer voor gebruikt, en haar buikje en voetjes zijn gevuld met glasgranulaat. Gewoon een lekker gek poezenkind, ze werkt mij op m'n lachspieren. Lieve mensen, geniet van een gezellige Koningsdag, en een fijne week gewenst ***


11 opmerkingen:

  1. oohhh wat en dotje je poezenkind,prachtig geworden!!
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha! ze werkt ook op mijn vrolijke lachspieren want wie wordt nou niet vrolijk van Penelope?! Ze is lekker gek en hartstikke leuk! Dat stofje daar blijf ik wel een beetje van kwijlen hoor.
    Mooie foto's Josephine! en wat een lief klein popje heb je er bij gedaan.....puntmutsje erbij......
    Penelope..............a real wild thing om van te houden! Knap!

    Liefssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo apart maakt haar juist extra leuk Groetjes,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze is zeker leuk!....fijne dag mooie week liefs Ria...!...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nooooooo!!!!!
    mi fanno impazzire le orecchie di Penelope!!!!
    hahaha così simpatico!
    ma come sei brava cara amica!!!
    baci Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schatje weer, Josephine.

    De naam doet mij denken aan een Engelse serie met een dame die Penelope heette, met de echte Engelse humor.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik glimlach bij het zien van je poezenkind, Josephine, ze is zo schattig !
    Mooi gemaakt en ik vind dat ze goed past bij de beer in hetzelfde stofje !
    Prachtige achtergrond van kant in je mooie foto's !
    Fijne week en Koningsdag voor jou,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een lieverdje Penelope en ze heeft van die droevige ogen. Als ik zo je hand zie is dit ook weer een piep kleintje, Hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar om ze zo klein te maken, Dat vind ik zo knap.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zijn ze weer aandoenlijk. Zo knap hoe je ze gemaakt hebt. Je kunt zien dat Je er zoveel gevoel in legt. Ik schaam me heel erg josephine ik kan het handwerkboekje nergens vinden. Wij hebben in ons boshuisje de slaapkamertjes opgeknapt en alles ligt ergens anders. Ik ben echt aan het zoeken geweest. Maar wat in het vat zit........
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Josephine, de paperclips zijn veiligheidsspelden ... ik heb kledingstukken van het Deense merk Noa Noa, de labels zijn met deze spelden bevestigd ...
    ik vind ze zo leuk, daarom heb ik ze bij mijn verzameling 'van alles en nog wat' gevoegd ... :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is Penelope een prachtig poesje lieve Josephine, je mag trots zijn op dit kleine schatje. Het word al een hele verzameling als ik zie wat je allemaal al gemaakt hebt. En allemaal even mooi!!! Je ranonkel post was ook prachtig, vind deze bloemen ook zo mooi en in het roze mijn favoriet.
    Wens je een fijne avond. Liefs, Ingridxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥