dinsdag 5 mei 2015

Pinksterbloem en Rozen ***








Ben altijd zo blij als ik tijdens het wandelen met Bono de eerste pinksterbloemen weer tegen kom, ik zag ze al een paar dagen staan maar gisteren moest ik gewoon een paar stengeltjes plukken. Het is zo'n lieflijk en teer bloemetje met een prachtige zacht lila kleur. Voor mij is dit echt Lente. Vorige week kocht ik deze rozen, ze staan er nog steeds prachtig bij dus vanmiddag heb ik er een aantal foto's van gemaakt, wat zijn ze mooi hé. Ik koop ze altijd bij het tuincentrum op de dag dat ze nieuwe aanvulling van de veiling binnenkrijgen krijgen, heel vers en dan doe ik ruim twee weken met een bos rozen.
 Een BLOEMENGROET voor jullie allemaal ***

 

11 opmerkingen:

  1. Ha Josephine, we hebben ze ook gezien en vroegen ons al af of het pinksterbloemen waren! Mooie foto's, geweldig!

    Fijne dag! Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor !!!...fijne dag vandaag!...liefs Ria ..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn ze he Josephine, ik kijk ook altijd naar ze uit!!

    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha dat is idd een slimme tip........extra lang genieten zo van de rozen....
    Pinksterbloemen.....ook zo mooi....ja die geven echt een lente gevoel in die mooie zachte tint.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, pinksterbloemen, die vind ik zo mooi ... en zo'n prachtige foto's ervan gemaakt, Josephine !
    De rozen zijn echte beauties, en dat je er zo lang van kan genieten !
    Ik heb genoten van je rondje tuin in je vorige post ... mooie collages !
    Leuk dat je ook zo'n speldje gevonden hebt, meestal kom je ze dan wel meer tegen :-)
    Geniet van een fijne lenteweek,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid meid meid, wat zijn je foto,s toch prachtig. Het is genieten hier. En ja je moet altijd bloemen kopen als ze van de veiling komen, dat scheelt Zo een paar dagen. Hier spreekt de dochter van een bloemist, haha?
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Pinksterbloem een mooi bloemetje. Denk niet dat ik het ooit eerder zag. Prachtige kleur! En heel mooie bos rozen die je vereeuwigd hebt op foto.
    Wat maak je mooie foto's Josephine!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Que imagens lindas Josephine!!!!Estas flores maravilhosa me encantaram.Seu jardim deve ser magnifico. Amo jardins!Beijo amiga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja pinksterbloemen ik heb er wat mee. Wat een prachtige collega's heb je gemaakt. Je rozen ook zo prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sei un tesoro!
    grazie di cuore, un abbraccio fortissimo!
    che bella giornata che è stata!
    mi sento soddisfatta!!!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥