dinsdag 26 mei 2015

Tuin kiekjes ***






Ohhh lieve mensen ik kan het niet laten om weer even wat foto's van onze tuin te laten zien. Gisteren 1e Pinksterdag een zalige zonnige dag dan ga ik heerlijk door de tuin struinen en heb meteen weer een heleboel foto's genomen. Zo mooi te zien hoeveel er al bloeit. De seringen zijn echt prachtig en geuren goddelijk. Ook de clematis die hoog boven en door de hedera heen groeit in werkelijk gigantische bossen maar als ik dan van een afstand een totaalbeeld probeer vast te leggen krijgen jullie niet te zien wat ik zie in werkelijkheid, ongelooflijk mooi en een lust voor het oog. Dus heb ik er een fantasie drieluik van gemaakt. Genieten jullie maar even mee van mijn blommekes, en dan te weten dat alles nog veel mooier gaat worden nu we langzaam aan richting de zomer gaan, wat is de natuur toch wonderbaarlijk mooi hé ***


14 opmerkingen:

  1. Ha Josephine, dit is nog eens een leuke manier om de dinsdag te beginnen! Wat hebben jullie toch een prachtige tuin en je hebt het allemaal weer zo mooi vastgelegd! Het lijkt nog steeds allemaal wat verder te zijn dan hier bij ons maar onze tuin is dan ook nog niet zo oud, d.w.z. de planten die we hebben.
    Bedankt voor de prachtige foto's en ik wens je een heel fijne week!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, je maakt er altijd zo leuke kiekjes van ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful collage of your colourful May garden Josephine! A real joy to look at! So glad you have sunny, glorious days.
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your garden looks amazing! I’m so impressed !
    Hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's zeg prachtig...ja heerlijk laat de zomer maar komen....!...liefs fijne week van mij...x.!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Josephine! Echt de tijd om weer te genieten van de tuin. Duimen maar voor veel mooie zomerse dagen in het verschiet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Giardino bellissimo,profumato..... e i tre vasi senza piante, messi così per arredamento...sono troppo belli!!!
    ti copio l'idea!!!!
    e che dire del tuo dolce cagnolino?
    un mondo di bene
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, aan je foto's zien we dat je genoten hebt van je prachtige tuin !
    Je hebt zeker ook veel werk om je buxus mooi in vorm te knippen....
    Maar het loont de moeite elk jaar weer.
    Groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Josephine, ik ruik de seringen zowat.
    In hoe jij het vast weet te leggen met jou camara, zo mooi.
    Wat een pracht tuin, dat snap ik dat je daar geen genoeg van kunt krijgen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine. Wat heb je een PRACHTIGE tuin en wat heb je alles zo verschrikkelijk mooi op de foto gezet. Wat zijn bloemen toch mooi, zonder bloemen zou de wereld er een stuk minder uitzien.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geniet van je prachtige tuin, Josephine !
    Wondermooie foto's en collages heb je ervan gemaakt !
    Ik verheug me al op een heerlijke zomer ... :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Joshephine

    Wat een prachtige foto's van jouw mooie tuin.
    Ik begrijp dat je daar enorm van geniet.
    En fijn dat je ons ook laat mee genieten.
    Ik moet mijn tuin nog zomer proef maken met plantjes.
    Maar de violen staan nog zo dat ik misschien nog 1 of 2 weekjes wacht.
    Maar dan zal ik ook weer een blogje maken.

    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Buon giorno da oggi sono al mare per qualche giorno di ferie
    Si è pinocchio vintage!
    Ti abbraccio forte

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥