maandag 6 juli 2015

Ze zijn er weer ***








Misschien kunnen jullie je nog herinneren dat ik vorig jaar een post schreef over de RANSUILEN bij ons in de kastanjeboom. Het waren er lang 13 stuks en later zelfs 15. Nu dit jaar zag ik ze nauwelijks maar vanaf een paar dagen geleden beginnen ze weer te komen, er zitten 3 Ransuilen in de boom, het zijn jonge exemplaren maar ook die zijn al behoorlijk groot. Deze foto's heb ik genomen op het terras onder de kastanjeboom op een afstand van nog geen 3 meter ongeveer. Zo lief te zien van zo dichtbij, zijn hoofdje steeds weer in een andere richting en ze houden je goed in de gaten. Op één van de foto's zie je dat hij aan het gapen is, enig hé. Het is echt genieten, het begin is er weer en ik ben benieuwd of er snel weer meer gaan komen en welk aantal het dit jaar gaat worden, wat zijn ze mooi hé? Wens jullie allen een heerlijk week toe met gelukkig wat aangenamere temperaturen, JIPPIE ***

 

15 opmerkingen:

  1. Wat een waanzinnige foto's.!
    Genieten!
    Een mooie week.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel bijzonder hoor Josephine, zo in jullie tuin en wat zien ze er prachtig uit.
    Net zo mooi als de bloemen van je vorige post, schitterend!

    Zeker JIPPIE!!! die warmte hoeft voor mij niet hoor.

    Ook voor jou een hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en grappige foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Josephine,
    Ze zijn prachtige vogels. Het moet we heerlijk om ze te bewonderen van zo dichtbij.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achhhhhh wat lieffffff...Ear gaapje zo schattig.......mooie foto's !...liefs Ria fijne week x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super zeg hoe je ze zo mooi van dichtbij in beeld hebt gekregen......Zo mooi!
    Vind het echt prachtige dieren......
    Prachtige geniet beelden.

    Fijne avond

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze schitterend en lief met die felle kleine oogjes. En geweldig dat je ze zo van dichtbij ziet en foto''s kan maken .
    Veel liefs van Rietje die genoeg heeft van die hitte :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hoe je die op de gevoelige plaat hebt vastgelegd. Hij kijkt gewoon een beetje ondeugend.
    Heerlijk niet meer zo warm, nog één dagje dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig Josephine!!!! Zo bijzonder en dat je ze ook zo goed kunt benaderen, zo mooi! Nu hopen dat er nog meer zullen komen maar dat doen ze vast wel. Koesteren.................!

    Liefs van Pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat leuk dat ze er weer zijn!! Ben nog steeds jaloers hoor! zo mooi die foto's die met dat scheve kopje doet me denken aan de ransuil die ik op mijn eieren schilder.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Josephine, wat knap hoe jij die foto's kon maken, ze zijn prachtig !
    Nu is het echt zomer en kunnen we volop genieten van de bloemen rondom ons en het gezang van de vogeltjes....heerlijk toch .
    Nog een fijne dag,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ze zien er prachtig uit, Josephine !
    Wat een supermooie foto's heb je kunnen maken ... zo lief met de oogjes toe en zo'n verwonderde blik met het kopje scheef !
    Hoop voor jullie dat er meer gaan komen ...
    Wens je alvast een fijn weekend, het gaat weer warmer worden ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ma che meraviglia, cara!
    fotografie stupende.....lui mi fa morire dal ridere!!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Josephine, wat een fotograve ben jij toch, zo zuiver en zo mooi vast gelegd.
    Echt heerlijk zoals jij de natuur en je creaties altijd weet vast te leggen.
    Ik bak er nooit geen pepernoot van, volgens mij is fotograferen het moeilijkste wat er is.
    wat zijn je tuin uilen mooi, die kragen, super.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josehine..!♥♥♥
    Ik lees nu voor het eerst je prachtige posten♥ de tranen springen in mijn ogen niet van verdriet maar van blijheid♥ dat ik even weer wat kan lezen..heb zoveel moeten missen de laatste tijd♥ nog bedankt voor je lieve mailtje♥ die komt van mij ook nog wel keertje..zit nog in een achtbaan van emoties..;(
    Prachtiggggg♥ jou♥ lieve♥ uilen♥ wat een rijkdom♥ in je mooie tuin♥ zeg..ook wat je weer allemaal gemaakt hebt geweldig♥..zo klein alles en zooo liefff ..je vakantie in zeeland met je lief..mooiiiiii om te zien♥
    Je ziet er hééél goed uit Josephine..ook je blommekes daar zijn er nooit genoeg van..Lieverd♥ een fijn warme weekend♥☼♥ en ik♥ kom snel weer kijken hier aandachtig als het kan liefsssss!!!!..xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥