zaterdag 22 augustus 2015

Speldenkussentje Theepot ***









Dag lieve mensen, zoals jullie zien ben ik weer bezig geweest om een SPELDENKUSSENTJE te maken. Deze keer is het eenTheepotje geworden, een klein lieverdje gemaakt van romantische stofjes met zachte pasteltinten.
Het ene stofjes is wat donkerder dan het andere en heb ze om en om gebruikt, alhoewel dat op de foto's eigenlijk niet zo heel goed te zien is. Het mini kop en schoteltje is een een onderdeel van een heel klein theeserviesje, er staan beertjes op afgebeeld, zo schattig. Mijn piepkleine olifantje en het beertje passen qua kleur zo mooi bij dit theepotje dat ze ook op de foto mochten, maar voor het poseren wilde ze wel een kopje thee hebben, en uiteraard hebben ze dat na de fotosessie gekregen, hahaha. Heerlijk toch dat spelen en fantaseren tijdens het fotograferen. Ook heb ik van de week weer mooie foto's genomen van wat er zoal bloeit op dit moment in de tuin, de rozen zijn zo mooi, maar dat laat ik jullie in een volgende post zien ***


16 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine wat heb je dat weer mooi gemaakt. Je bent echt een duizendpoot hoor.En weer zo mooi op de foto gezet. Ik kijk al uit naar je volgende post. Bij mij is mijn tuin helaas op zijn retour.
    Een fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig, en dan alles weer zo mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf dit, zo leuk met de pomponnetjes en alles zo lief op de foto gezet, een heerlijk blogje !
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Josephine! Ja, ik zie het verschil hoor tussen de stofjes, heel mooi! Gezellig thee drinken hè?! : )))))))))))))))))))
    Oergezellig met zo'n theepotje en lief gezelschap!!!

    Liefs!!!!!!!!!!!!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje!,,!....zo schattig fijne zondag...geniet van de laatste week van augustus......liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OHHH LA TEIERA PUNTA SPILLI E' SUPER!
    E BELLISSIMA LA STOFFA CHE HAI USATO, SEI STATA BRAVA COME SEMPRE!
    COME E' ANDATA LA TUA ESTATE?
    UN BACIO,OGGI TEMPO STRANO, CON MOLTE NUVOLE!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Josephine,
    Prachtige theepot. Echt een leuk idee om zoiets te maken. Knap hoor!!
    Je zou haast vergeten dat er van die spelden inzitten. Erg leuk gemaakt!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Josephine,
    Dat is de meest prachtige speldenkussen ik heb gezien. Het is prachtig gedaan! Ik ben altijd onder de indruk van uw vaardigheden en uw projecten.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig theepotje /speldenkussentje en het beertje is ook al zoooo lief.
    En het Olifantje lijkt op het Olifantje wat ik laatst ook gemaakt heb, alleen is deze volgens mij nog een stukje kleiner.
    Een heel leuk tafereeltje zo bij elkaar.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een allerliefst theepotje, Josephine !
    Prachtig bloemetjesmotief en leuk gefotografeerd zo samen met het beertje, olifantje en andere mooie spulletjes !
    Just the smell of the summer can make me fall in love ... oh, wat een mooie quote !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh nou wel. Gaan we weer. Wat een schattig theepotje lieve Josephine. Jij kan ook echt alles he en je draait je hand er niet voor om. Helemaal geweldig. Het is zo lief bij dat kleine serviesgoed, schattig en de beertjes zijn er ook blij mee denk ik zo.
    Nou kijken of deze wil gaan.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amazing your Blog... Your artworks!! Thank you for your visit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing your Blog... Your artworks!! Thank you for your visit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥