zondag 24 april 2016

Frutsels van VILT ***







Van de week heb ik van allerlei lapjes VILT in verschillende sprankelende kleuren CIRKELS op elkaar genaaid met een simpel matras steekje. Het zijn allemaal verschillende maten geworden, zo op het oog geknipt en hoe het er naar mijn idee leuk uit kwam te zien. Een erg leuk werkje om af en toe tussendoor eentje te maken. Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet helemaal maar ik denk dat ik er een laag tussen ga aanbrengen en het dan ga doorquilten om het vervolgens in te lijsten. De maat is 27 x 30 centimeter. Maar het zou zo maar ook een tas kunnen worden waar ik mijn lopende handwerkjes in bewaar? Het is voor mijzelf nog een verrassing wat ik er uiteindelijk mee ga doen. Geniet allemaal van een mooie nieuwe week ***


15 opmerkingen:

  1. Het lijkt me inderdaad heel leuk om te doen. Wat ziet het er leuk uit en wat een mooi kleurgebruik. Ik ben benieuwd wat je we van gaat maken. Maar jouw kennende wordt het weer iets prachtigs.
    Lieve groet, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurtjes, dit zou een heel erg mooie tas kunnen worden :)
    Fijne nieuwe week lieverd x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat LEUK zeg!!!! Josephine, wat ben je vindingrijk en wat maak je toch een mooie dingen. Ik was verrast dat het zo klein is! Ben heel erg benieuwd wat je er uiteindelijk van maakt. De ondergrond is ook heel mooi.

    Echt heel LEUK!!!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Jij weet ook overal wel iets leuks van te maken. Deze "frutsels" heb je erg mooi in elkaar gefrutseld..hihi..!! Het lijken om het eerste gezicht wel kleine gebakjes. Mooi gedaan hoor!!

    Groetjes en jij ook een hele mooie week,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren gebruikte je! Jij hebt wel gevoel voor kleur!
    Lijkt me idd leuk om er een tas van te maken. Maar wie weet waar jij uiteindelijk mee komt aanzetten. Ik laat me graag verrassen!
    Is het bij jullie ook weer herfst geworden? Dat zal wel, in het hele land dacht ik!
    Brrr..niet echt leuk. Maar we zullen het er mee moeten doen. De planten in mijn tuin zijn wel blij met die regen. Ik heb de laatste weken erg veel in de tuin gewerkt en veel planten hebben een nieuw plekje gekregen. En water is dan erg belangrijk, willen ze terug aanslaan.
    Ik ga nog even terug naar zolder naar mijn Ateljee, dat is met zo'n weer een heerlijk plekje.

    Fijne avond verder.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kwam je op het idee en nog leuk ook. Ook heerlijk om zo met kleuren te spelen. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt, een tas lijkt me toch wel heel leuk hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hou van vilt.....onze shop in shop heeft ook veel vilt spulletjes.....ikzelf bv heb een vilten portemonnee zo leuk....ben heel benieuwd wat het gaat worden...liefs fijne week Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine..♥
    Héhé nog snel even kijken voor ik mijn pc afsluit..ooohh wat mooi♥ due gekleurde♥ viltjes♥..prachtig♥ vind het zelf ook mooi om er mee te werken♥ je kan er zoveel mee doen..en dat zal zeker een hele mooie tas♥ worden om mee te pronken als je gaar shoppen♥..hihi je vorige post♥ is ook zo prachtig♥ al die bloemen♥ die bloeien♥ ..nu is het koud en nat bah niet meer zo leuk ..het weer is echt van slag!..hopelijk krijgen we snel weer warme♥ zonnestralen♥☼ ..daar word je alleen maar blij♥ van ook goed voor mijn gewrichten hihi..ja ik♥ doe al minder maar moet blijven bewegen word stijfjes!..oepss...
    mja het hoort erbij denk ik morgen uurtje Fysio heerlijke verwennerij..lieverd♥ nog een creatieve♥ week en liefssssss Gaby xx♥xx♥xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi idee en zo leuk om te zien al die cirkeltjes in prachtige kleurtjes, Josephine !
    Ik denk dat een tas wel mooi zou zijn ... ben benieuwd wat het gaat worden ... :-)
    Het lijkt hier of de winter terug is ... 's nachts rond het vriespunt, overdag 7° met regen- en hagelbuien ... waar zijn die warme lentedagen ???
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk project, het lijkt mij heel leuk om daar een tas van te maken voot je handwerkprojecten.
    Maar inlijsten heeft ook wel wat.
    Ik ben benieuwd wat het wordt!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bellissime applicazioni da cucire su una borsa...stile anni 70!
    li adoro,sono bellissimi gli abbinamenti dei colori!
    qui freddo e pioggia,mi preparo per i regali di Natale??????
    baci

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel knap Josephine, je gaat er vast wel raad mee weten ...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor en je vindt er vast wel weer iets voor om mee te doen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Josephine,
    Met stip gestegen deze week.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ME GUSTA ESTE TRABAJO!!!
    Y LOS OSOS UN AMOR!!!
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥