maandag 16 januari 2017

Mijn kleine viervoetertje***







Op dit moment ben ik nog druk bezig met alles in orde te maken op mijn nieuwe laptop. Hij is lekker snel en dat is fijn, moet van de week wel nog even een extern optisch schijfstation kopen om mijn grafische programma opnieuw te installeren . Tegenwoordig is het weer mode???? om geen schijfstations meer in te bouwen, erg onhandig. Foto's laden gaat ook heerlijk snel en deze fotootjes heb ik vanmorgen even gemaakt in de tuin. Alleen ben ik flink aan het worstelen met de beeldresolutie,  het is een Full HD kwaliteit met een resolutie van 1920 X 1080, prachtig natuurlijk en vlijmscherp alleen alles wordt nu piepklein weergegeven, letters en afbeeldingen en dat is minder leuk. Ook heb ik al andere beeldresolutie's geprobeerd maar dan wordt alles minder duidelijk echt onscherp. Hoop dat ik dat een keer kan oplossen. Eerst maar eens al mijn gegevens van de externe schijf weer terugzetten. Nog genoeg werk te doen dus, ik ga gewoon vrolijk verder om alles uit te zoeken, geniet allemaal van een mooie nieuwe week ***


11 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine,

    Leuk je kleine viervoetertje! Hij ziet er lief uit.
    Je bent er al vroeg bij vandaag. Of programmeer jij je posten?
    Ik weet niet eens of dat nog kan, eerder deed ik dat wel. Maar sinds Blogger van alles heeft veranderd niet meer.

    Lastig, al die dingen waar je weer aan moet wennen. Maar jou kennende komt dat vast wel goed.

    Ik wens jou ook een heel mooie week toe.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve meis,

    Wat een heerlijk beesie is jouw trouwe
    viervoetertje toch...en wat ziet hij er
    toch lief uit met zijn mooie vachtje en
    schattige kuifje...
    Bij jullie ligt er sneeuw, nou hier ligt
    helemaal niks! Het is niet eens koud!
    Ik hoop dat je alles weer snel op orde hebt
    meis, maar ik weet zeker dat lukt jou wel.
    Het is natuurlijk wel een uitzoekerij, het lijkt
    me niet makkelijk...
    Ik wens je veel succes en een mooi week!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Ik dacht, zo dat is een leuk hondje dat je hebt gemaakt...hihi...., maar het is je eigen hondje...haha...!! Nee hoor, geintje!!
    Met mijn leesbril is gelukkig niets mis...haha..!!
    Grappige foto's zo in de sneeuw.

    Het is met een nieuwe computer of laptop altijd even wennen. Vooral om je eigen favoriete instellingen weer terug te krijgen waaraan je zo gewend was. Een bekend probleem is dan inderdaad je resolutie waardoor ook je lettertype kleiner wordt. Dit kun je zelf weer bij de instellingen corrigeren, maar blijft lastig.
    Succes Josephine!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zeg......erg leuk.....wat een gedoe allemaal....ik ben helemaal niet handig maak foto's met telefoon en plaats ze gewoon ...hihihihihi.....liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Josephine, je hebt je kleine viervoeter zo leuk op foto gezet, prachtig met de sneeuw ... Bono is zo'n lieverd !
    Weer een gedoe om je programma te kunnen installeren, iets nieuws is altijd aanpassen maar voor je het weet, ben je er zo mee weg !
    Succes verder met het uitzoeken :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje! Ik smelt van beestjes ...
    Tja, het is even wennen en proberen met nieuwe apparatuur, maar als straks alles naar behoren werkt, ben je er helemaal blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hondje leent zich in elk geval goed om foto's uit te proberen. Altijd een heel gedoe voordat alles naar wens is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig model is je lieve kleine viervoetertje, je foto's zijn heel erg mooi geworden.
    Jullie hebben wel sneeuw zie ik, wij hebben een dun laagje, eigelijk meer rijp dan sneeuw, jammer maar misschien komt het nog.
    Succes met het instaleren en ontdekken van je nieuwe laptop.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is dat zeg!, staat echt zo parmantig op de foto.
    Wij hebben nog geen sneeuw maar wel vorst en dat is zo mooi in de tuin.
    Hopelijk komt je pc weer helemaal goed, lieve groet..Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, ik snap er geen snars van wat je vertelt! Maar wel een schat van een hond en mooie foto's! resoluties? hmmm............... haha!!!

    Liefs van Pink xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Josephine, een nieuwe pc. dat is altijd weer wennen en zoeken, daar kan ik van meespreken.....maar dat komt zeker allemaal in orde bij jullie ! Leuke foto's van je viervoeter hoor!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥