zaterdag 18 februari 2017

Vorderingen Vakje per Week ***






Met het "Vakje per Week" borduren zijn ze inmiddels bij week 5, zelf ben ik net klaar met mijn vierde vakje.  De scharen die ze als voorbeeld hebben gegeven vond ik niet leuk en daar ik schaartjes op zich wel leuk vind heb ik  mijn eigen scharen vakje gemaakt. Ook ben ik weer begonnen met een minibeertje, voor degene die zelf nog nooit een beertje hebben gemaakt is het misschien wel leuk om te zien dat je voor 1 beertje groot of klein 17 en soms 19 kleine patroondeeltjes nodig hebt. Geniet van een fijn weekend allemaal*** 


11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen lieverd,

    Prachtig zoals jij die vakjes hebt geborduurd...!
    En de kleur vind ik zo mooi en liefelijk, de voorstelling
    van de schaar is super! Het lijkt me heerlijk om zo te
    borduren...

    En ik weet hoeveel deeltje je nodig hebt...ook als
    het minibeertjes zijn en zoals ik die kleine kopjes zie
    worden het plaatjes,wat worden ze mooi als ze van linnen
    worden gemaakt..alhoewel ik linnen wel wat moeilijk materiaal
    vind om te verwerken...Ben heel erg benieuwd naar het
    eindresultaat!

    Wat een heerlijke hobby hebben we toch he meis?
    Al die geboortes die bij ons plaats vinden..vind het zo
    gaaf allemaal..

    Heel fijn weekend..liefs, MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Wat leuk dat je dan zelf even een schaartjes vak ontwerpt!! Wel erg knap van je.Het moet ook maar net passen allemaal.
    Zo schattig je nieuwe beertje. Zijn het er twee? Ik zie al een paar hoofdjes!
    Maak jij de hoofdjes helemaal af voor de beer in elkaar gezet wordt? Dat doe ik nooit. Ik zet de beer eerst helemaal in elkaar en dan begin ik aan de oren en de neus en als laatste de ogen.
    Zo dat ieder het op zijn eigen manier!

    Ik heb de hele dag in de tuin gewerkt, er moet veel gedaan worden. En het weer was er vandaag prima voor!
    Er ligt nu een grote berg Akebia snoeisel, daar wil ik kransen van maken.

    Een heel fijn weekend.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te zien hoe er telkens een vakje bijkomt, Josephine, het ziet er prachtig uit !
    Oh, zie die berenkopjes eens, SUPER lief !
    Ik heb maar 2 beren zelf gemaakt, lang geleden, leuk hoe je de patroondeeltjes laat zien, Josephine !

    Heerlijk lenteweer hebben we hier gehad, zo'n 15° ... veel zon en de vogels die luid fluiten, zalig was het :-)
    Wens je een heel fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor....fijne week ...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gedaan met die verschillende schaartjes.
    Zo'n beertje is echt een heel werk zeg. En dan moet je al dat kleine spul ook nog omkeren. Een echt geduldwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, je bent aan het borduren, Wat leuk en wat netjes ;;)) Mooi hoor.Ik krijg er soms weer zin in.;))

    Ik heb al een poosje een envelop voor je klaarliggen ,die zal ik nou gauw naar je toesturen. Ik ben een beetje traag geworden :(((
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ich bewundere deine Fingerfertigkeit, solche kleinen Schätze entstehenzulassen.
    Sie sind wunderschön!!
    Ganz liebe Grüße,
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Josephine, wat een geduldig werkje ben je bezig !
    Ja hoor, voor een beertje heb je zeker veel patroondeeltjes nodig,maar het is leuk om ze samen te brengen tot een nieuw wezentje . Ik wens je nog een fijne dag en groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,
    Mooi borduurwerk. Leuk ook om te zien hoeveel stukjes je wel niet nodig hebt om een beertje te maken.
    Je moet wel behoorlijk wat geduld hebben met al dat gepriechel...hihi...!! Knap hoor!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo josephine,
    Jouw talent met een naald is eindeloos. de stiksels komt langs prachtig. Het is heel indrukwekkend om te zien hoeveel onderdelen gaan in een beer.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Josephine! Beetje laat, we waren er niet! Goh wat ga je hard met je borduurtjes! Je scharenvakje vind ik prachtig maar dat vind ik het geheel natuurlijk ook!

    Leuk zeg, een nieuw mini beertje!!! Wordt een priegeltje zo te zien!!! Mooi koppie op de foto ook!

    Veel plezier en liefssss van Pink!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥