dinsdag 25 april 2017

Vorderingen borduurtje en Tuin ***









Inmiddels ben ik weer een stukje verder gekomen met mijn tweede borduurwerkje, een aantal motiefjes die ze laten zien met vakjes borduren vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk dus heb ik zelf maar iets uitgezocht uit een oud merklapje, en het motief van de poesjes kwam ik op internet tegen, wat zijn ze grappig hé. Moest het natuurlijk wel even passend maken voor de vakjes maar dat is gelukt. En ik kon het niet laten om nog wat tuin foto's te laten zien, de narcissen staan ook zo prachtig te bloeien, en één soort is helemaal spierwit, heel mooi om te zien. Voor iedereen een fijne week gewenst en geniet van de gezelligheid met Koningsdag ***


12 opmerkingen:

  1. Hallo Josephine,
    Ik hou liever van die geweldige patronen. Het lijkt op het Britse wapenschild. Ik hou gewoon van je delicate naaldwerk. Bedankt voor de mooie lente foto's ... gele narcissen zijn een van mijn favorieten.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Ohh...wat zijn die super schattig die poesjes!
    Zo grappig met die staartjes, en in mooie kleuren,
    het zal weer een plaatje worden als het straks klaar is!

    En wauw..wat ziet jouw tuin en al prachtig uit!!!
    je foto's zijn werkelijk beeldschoon van al het prachtigs
    wat er groeit en bloeit in jouw paradijsje...
    Ja als je hier naar kijkt, dan wordt ik heel blij!

    Meisje wens je een heerlijke dag,
    liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Josephine, wederom prachtige foto's...ik geniet, fijne dagen, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Je tuin staat er mooi bij. Ziet er gezellig uit.
    Ook mooie foto's van al die prachtige bloemen. Leuk zo als 3 luik.
    En dan nog actief aan het borduren. Mooi hoor!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer je borduurwerkjes te zien, Josephine, het motief van de poesjes vind ik zo schattig !
    Je tuin ziet er gezellig uit, al dat frisse lentegroen en die prachtige bloemen ... daar geniet ik van !
    Koud hier en ze voorspellen hagelbuien ... echte 'aprilse grillen' dit jaar ... in het weekend wordt het wat warmer ...
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een schitterende tuin! Prachtige buxusbollen en mooie bloemen.. Geen last van die nare rups?
    En je vakjes zijn zo leuk; ik vind ook niet alle ontwerpjes super en sla er dan gewoon een paar over. Maar die poesjes zijn een goed idee van je!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een goede keuze gemaakt wat betreft de patroontjes. Wat een prachtige tuin heb je toch. Altijd weer fijn als je ons laat meegenieten.
    Hier zijn inmiddels de buxussen eruit. Ze werden helemaal opgegeten door de buxusmot. Zo jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello! mooie bloemen! dit ras en groen in uw tuin !!!
    En uw verzekering project verblijf, geweldig! Gegroet! Rose M.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een mooie tuin! Geweldig een plaatje!! Dat is volop genieten.

    Je gekozen poesjes zijn zo schattig.
    Het wordt vast een mooie lap!

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi de spierwitte narcissen !!.....prachtig !....fijn weekend liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine,

    Ze zijn idd prachtig die witte narcissen. Je tuin ziet er al heel mooi uit.Zo mooi groen. Hier is een boel ten prooi gevallen aan de nachtvorst.
    Jammer, maar het is niet anders.We zien wel hoe of dat afloopt met het fruit en zo.We hoeven er gelukkig niet van te leven. Voor de fruittelers is het erger.

    Je borduurtje gaat ook erg goed.Goed uitgekiend hoor. Is toch altijd weer een kunst om het goed passend te krijgen.

    Fijne week.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha lieve Josephine, ik heb er weer heerlijk van genoten! Zo fijn altijd weer om naar al je mooie werk te kijken!!!

    Dikke knuffel van Pink en zo veel liefs! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥