zaterdag 2 december 2017

Bloemengroet en letterlapje in wording ***











Onlangs  op 7 november was ik jarig en ben 70 jaar geworden, mooie leeftijd voor een feestje dacht ik maar helaas was ik ziek. Wel heb ik veel bloemen gekregen en ook een aantal kaarten en lieve telefoontjes dus het voelde zeker toch een beetje als jarig zijn.  Prachtige rozen  in verschillende kleuren en een aantal mooie boeketten, helaas heb ik niet alles gefotografeerd. Gelukkig ben ik weer
helemaal opgeknapt en mijn lief was  afgelopen woensdag jarig dus hebben we alsnog een gezellig feestje gehad. Inmiddels ben ik begonnen aan een nieuw letterlapje met leuke motiefjes, het sprak me in eerste instantie vooral aan door de uilen die er op staan en nog meer naar mijn idee ongebruikelijke figuurtjes zoals een koe, hanen vogels een hond en allerlei bloemmotiefjes. Voor dit borduurwerkje gebruik ik weer dezelfde kleuren als het voorgaande borduurwerkje. Het duurt nog wel even voordat het voltooid is maar dan zal ik het jullie zeker laten zien. geniet van een heel fijn weekend ***

14 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd als nog allebei wat een mooie leeftijd
    wat een schitterende boeketten
    en je borduurwerkje wordt ook vast weer mooi en zo fijn
    Gelukkig ben je weer beter je hoort het van veel mensen
    hier blijft het bij een beetje snotteren.
    Fijn weekend groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben je weer beter. 70 jaar jong, je loopt nog bijna 10 jaar achter bij mij.Is je lief ook 70 geworden?
    Prachtige boeketten heb je gekregen,dat is genieten.
    Fijn weekend! Wij gaan zo Sinterklaas vieren.:)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Rietje, mijn lief is 65 jaar geworden, wat een jonkie nog hé, hihi. En hebben jullie een gezellig Sinterklaas feest gehad???

      Liefssssss

      Verwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd! Jij bent dus een paar weekjes ouder dan ik ben.
    Jammer dat je ziek was. Maar wel fijn dat je weer opgeknapt bent!
    Wat een prachtige bloemen kreeg je! Heel erg mooi.
    Je borduurtje ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd hoe groot het uiteindelijk gaat worden.
    Ik wens je een heel gezellige Zondag toe.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Thea, de maat van dit borduurwerkje wordt 19 X 19 cm ik borduur het op 14 draads linnen en dat is 7 kruisjes per cm. Met 1 draadje DMC garen over twee draden linnen geborduurd.

      Liefs,
      Josephine

      Verwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd. Je bent in elk geval wel verwend. En gelukkig alsnog het feestje kunnen vieren.
    Je borduurwerk zal vast prachtig worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Josephine!!
    Allereerst alsnog Van Harte Gefeliciteerd!! En wat heb je schitterende bloemen gekregen. Ontzettend mooi. Ondanks dat je niet lekker was ben je toch behoorlijk verwend.
    Gelukkig ben je nu weer beter. Je gemaakte werkjes zijn ook weer heel erg leuk. Vooral die uiltjes heb je erg mooi gemaakt. Super!!

    Lieve groetjes en een heel fijn weekend.
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte lieve Josephine ❤️❤️❤️ Wat een mooie bloemen allemaal ...heb je gekregen fijne geniet zondag liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Josephine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    En ook voor je lief !
    Leuk je foto in de foto ... je ziet er mooi en nog heel jong uit !
    Fijn dat je weer beter bent ...
    Prachtige bloemen en je borduurwerkje gaat weer super worden !
    Fijne nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Josephine,
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een geweldig, gelukkig jaar vol gezondheid, vreugde ... en rozen.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik weet dat ik erg laat ben... Maar alsnog van harte gefeliciteerd! En ook de felicitaties voor je man.
    Je hebt vast een jonge geest, want ik had je veèèèèèèl jonger geschat!
    Fijn dat je weer beter bent en weer lekker bezig bent. Zo'n letterlapje kan alleen maar heel erg mooi worden als jij het borduurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Josephine,
    Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd een ook voor je man natuurlijk. Heel vervelend om ziek te zijn met je verjaardag, maar zo te lezen hebben jullie dat mooi opgelost met de verjaardag van je man.
    Prachtige bloemen, altijd zo mooi om voor je verjaardag te krijgen.
    Zo te zien gaat er weer een prachtig borduurwerk komen, de kleuren vind ik erg mooi.
    Wens je een fijn weekend en lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Josephine, een beetje laat, maar ik wens je toch een gelukkig jaar hoor, hopelijk zonder nog ziek te worden !!
    Ik heb nog een jaar en half te gaan voordat ik zover ben...
    Prachtige bloemen en perfecte foto's heb je ervan gemaakt !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lindas imagens. Adorei tudo o que vi. Feliz Natal.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥