vrijdag 9 maart 2018

Beertje Mystique ***







Op dit moment sta ik in de stand van beestjes maken, en dit keer is het een buitenaards wezentje geworden. Het is een soort monstertje geworden, een beetje lachwekkend. Zou ook niet weten van welke planeet hij  of zij afkomstig is. Het hoofdje heb ik kantelend gemaakt  dan kan je het naar beneden en naar boven richten, en draaien natuurlijk. Het buikje is goed gevuld met glasgranulaat waardoor het behoorlijk wat gewicht krijgt, dat geeft een grappig gevoel als je het in je hand houd. Het stofje is een  oud stukje gordijnstof, eigenlijk kan je van alle soorten stof een beestje maken.  Vinden jullie het geen leuk tuttemerutje, hahahaha ***


10 opmerkingen:

  1. Nou en of hoe krijg je het elke keer weer voor elkaar om zo'n mini beertje te creëren.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine,
    Ik vind hem charmant. Voor mij lijkt hij op een oude beer waar een kind jarenlang mee speelde en die van vader op moeder vaak werd doorgegeven. Hij heeft een zoetigheid over hem ... bijna als een teddybeer in een Tim Burton-film.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wat een grappig beestje... Hij heeft iets kikkerachtigs vind ik. Zou dat door z'n ogen komen?
    Fijn weekend en groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een leuk tuttemerutje. Het is net een heel oudje dat een beetje opgelapt is met donker roze of rood garen. (Kleur is een beetje moeilijk te zien).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk tuttemerutje ! ... ik ken het woord niet, maar vind het wel grappig :-)
    Hier zie je weer hoe creatief je bent, Josephine !
    Het is een lief beertje geworden met z'n bolle buikje.
    Mooi op foto gezet, de knoopjes als details, zo leuk !
    Fijne nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zeker wel lieve Josephine, echt wel!
    Hoe verzin je het!
    Het is een superleuk monstertje geworden.Je hebt de smaak goed te pakken! Heerlijk als je zoiets kunt maken. Daar geniet je zelf ook van, toch?

    Fijne week.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahahaha !....een soort van alien ....hihihihi....wat je ook maakt alles is zo mooi!...zo ook deze heeft wat....liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk, wat een friemel zeg, hoe krijg je het in elkaar, maar de verzameling groeit goed zeg!, fijn weekend, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Josephine, ik vind dit weer een guitig beertje, zijn hoofdje dat kantelt vind er perfect bij passen !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ai, na 2 jaar afwezigheid val ik met mijn neus in de berenboter! Groetjes van...

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥