woensdag 21 maart 2018

Paas freubels ***









Voor de komende Paasdagen heb ik wat gezellige frutsels gemaakt, er komt nog iets meer bij en dan leg ik alles samen op een grote schaal. Heb wat eitjes met een watervaste pen bewerkt, een heel leuk werkje en zeer rustgevend om te doen. En ook twee eieren gehaakt, je ziet ze op de laatste foto, een grijze en een witte. Het was best nog een priegelwerkje, vooral toen halverwege er een eitje ingestopt moest worden en je dan rondom dat eitje verder moet haken. Nu haak ik zelden dus ben er niet zo handig in maar het was goed voelbaar aan mijn artrose vingertjes, haha.Van een paar klein stukjes witte viscose stof  is het kleine haasje gemaakt, in de oortjes heb ik ijzerdraad verwerkt zodat je ze alle kanten op kan zetten. Dat kleine haasje op de eieren heb ik vorig jaar gemaakt. Fijne week allemaal, hoop  dat de echte lente zich snel zal aankondigen ***



8 opmerkingen:

  1. Hallo Josephine,
    Welke prachtige konijntjes! De stoffen die je gebruikte zijn geweldig en ze hebben zo'n karakter. Welke prachtige paashazen worden omringd door je prachtig versierde paaseieren.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat een lief paashaasje... Ik vind hem zo aandoenlijk met die pootjes en oortjes!
    Heb je met naaien geen last van je vingers?
    Je hebt nu een prachtig geheel met die eieren erbij, leuk voor op tafel, staat zo gezellig!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffies ...tja lente....kan niet wachten...maar we krijgen nog meer winter...pffff.......en nu naar bed na een spannende verkiezings avond...heel succesvol voor de partij waar Hemmes in zit !!...liefs truste Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine.Wat ben je toch weer heerlijk aan het prutsen geweest. Een schattig diertje, gehaakte eieren, hoe krijg je het voor elkaar, en dan ook nog eieren prachtig beschilderd. Jij bent klaar voor een feestelijke Pasen. Als het nou ook nog mooi weer wil worden zijn we allemaal best tevreden denk ik zo. Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de eitjes mooi beschildert zeg, gewoon een stil leven...en natuurlijk kan een mini haasje niet ontbreken, schattig gewoon, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezig haasje, Josephine, heel anders dan het andere, maar allebei zo super lief !
    Leuk met het patroontje erbij !
    Mooi de paaseieren ... en wat een goed idee, de gehaakte zijn heel bijzonder !
    Ik geniet van deze fijne paassfeer !
    De koude temperaturen zijn hier voorbij, wel weer regen maar het wordt stilaan warmer ... ik hoop op een warme, zonnige Pasen :-)
    Fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Josephine, wat een schattige konijntjes heb je weer gemaakt !
    En je paaseieren vind ik ook al zo knap gemaakt !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ESE CONEJO ES UN AMOR!!!!
    ME ENCANTA!!!
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥