zondag 10 juni 2018

Mijn ROZEN tuintje ***











Wandelen jullie even gezellig mee door mijn rozentuintje. Kan het gewoon niet laten om ieder jaar als de rozen zo prachtig gaan bloeien daar heel veel foto's van te maken en er  een post over te maken. Er staan trouwens ook nog wat andere bloemen op de foto's. Bij de witte rozen heb ik vergeten erbij te schrijven welk soort het is, het is "Schneewittchen". Er staan nog een aantal soorten in bloei maar die laat ik een andere keer zien. Eerst moet ik er weer wat foto's van gaan nemen.  Het blijft een genot om ze allemaal dagelijks te bekijken en vooral niet te vergeten je neus er in te steken want een aantal geuren werkelijk goddelijk. Met al die tropische temperaturen die we de laatste tijd hebben zijn er al heel wat emmers water gegeven aan alles dat groeit en bloeit.
Geniet allemaal van een mooie nieuwe week ***




11 opmerkingen:

  1. Dank je wel Josphine voor de wandeling door jou schitterende tuin
    het is wel een werk zeker met dit weer maar dan krijg je er ook iets voor terug. Geniet er maar lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch, het in mijn bloglijst zichtbaar maken is weer gelukt. Vanmiddag ga ik aan het andere werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wandel heel graag even met je mee!
    Tjonge, wat een prachtige tuin heb je toch en als je dan ook nog zo goed kunt fotograferen is het logisch dat je het niet kunt laten om beide te combineren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's Josephine!!
    Je hebt flink wat mooie rozen staan. Ziet er erg mooi uit.
    Ook je bloemetjes op foto 2, volgens mij die kleine petunia's, zijn erg mooi. Ik heb ze ook in een bak op een tuintafeltje staan. Schitterend zijn ze.
    Geniet er nog lekker van Josephine!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We genieten van het mooie weer en alles wat buiten bloeit ...heerlijk...mag van mij tot oktober zo blijven hoor...hihihihi...liefs fijne week Ria 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi die rozen in je tuin, Josephine !
    En ondanks alle regen zien ze er nog heel goed uit ...
    onze New Dawn heeft toch wat te verduren gehad met al die onweersbuien ...
    De oud Engelse roos is een juweeltje, wat een prachtige kleur !
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn zulke mooie bloemen om te fotograferen en inderdaad ook om je neus in te steken. Laatst liep ik in het tuincentrum ook langs de rozen en ik deed precies hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine.Ik loop flink achter, heb dan ook het een en ander aan mijn hoofd.
    Je rozen en je foto's zijn werkelijk SCHITTEREND. Wat heerlijk om zo'n pracht tuin te hebben, geniet er van.

    over een week gaan we met vakantie, ik schrijf je nog .

    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Josephine, het is toch steeds geweldig als je door zulke mooie tuin kan wandelen, prachtige foto's ook hoor !
    Dit is puur genieten !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's van je rozentuintje! Heerlijk is het als alles in de bloei staat. Ik moet nog even wachten. Maar ik heb wel twee struikrozen geplant. Die kunnen zeker tegen min 3O. Het zijn hele oude rassen en geuren heerlijk!
    Fijn om zo buiten bezig te zijn. Ook hier is het nog steeds goed weer!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥