maandag 18 juni 2018

Mini mensje ***











Deze keer heb ik weer eens iets nieuws geprobeerd te maken, een MINI mensje. Voor de armen, benen en het hoofdje heb ik deze keer Polymeer klei gebruikt, deze klei moet je in de oven afbakken en dan wordt het zo hard als steen. Het was wederom weer een uitdaging om het klein te maken, noem het maar een soort afwijking, haha. Het hoofdje is met ijzerdraad in het lijfje geplaatst zodat het hoofdje kan draaien. De oogjes heb ik geschilderd met acrylverf. Het was echt weer genieten om dit mini mensje in elkaar te priegelen. Mijn volgende uitdaging is een  klein popje waarbij ik ook de vingers en voetjes wil boetseren, best spannend***


8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk en guitig schatje! Op naar de volgende...nog uitgewerkter?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, wat een lief mensje heb je gemaakt! Dat moet zeker een gepriegel geweest zijn. Prachtig hoor!
    Ik ben benieuwd naar je volgende creatie!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Wat heb je dat mooi gemaakt. Bijzonder knap met al dat kleine priegel werk. Als je het in je handen hebt zie je pas werkelijk hoe klein dit madammetje is. Het gezichtje is ook echt heel sprekend geworden.
    Knap dat je zoveel geduld hebt om dit zo te maken. Maar het resultaat mag er zeker zijn.
    Overigens ook weer leuk gefotografeerd.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kopje en het meisje kijkt zo nieuwsgierig en vooral vragende de wereld in...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achhhhh kijk nou wat lief...wat ben je toch creatief zeg mooi Josephine ....liefs van mij 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, werk zelf ook met polymeerklei. Als de handjes en voetjes niet lukken....er bestaan malletjes voor :-)
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lukt je telkens weer om een andere creatie te maken, Josephine, dit kleine mensje is wel heel bijzonder !
    Ze kijkt met zo'n schattige blik ... ik vind de foto's in het kopje wondermooi !
    Ben benieuwd naar je volgende uitdaging :-)
    Geniet van een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig wezentje is dit weer Josephine, je volgende uitdaging gaat je zeker ook lukken hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥