vrijdag 3 augustus 2018

Tekenen op de Computer ***







Net zoals bij velen denk ik zo komt er maar weinig uit mijn handen, heb echt te doen met mensen die zwaar werk hebben en dan ook nog in de buitenlucht, pfff bijna niet uit te houden. Heb lekker een paar uurtjes zitten klungelen op de PC. Eerst wat simpele tekeningetjes gemaakt en toen in mijn grafische programma allerlei kleurtjes en trucjes toegepast, als het kind maar zoet is hé, haha. Vind het echt heerlijk om mee bezig te zijn. Ook vanmiddag nog wat foto's gemaakt in de tuin waar ik er een paar van laat zien. Er bloeit best nog veel alleen bijna alle hortensia's zijn volkomen verbrand, wel heel jammer en iedereen heeft daar last van natuurlijk. Alleen de pluimhortensia's staan er nog prachtig bij. Geniet van fijne zomerse dagen en de avonden voelen toch aangenaam op dit moment, hoop dat het bij jullie ook zo is ***


6 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine!!
    Het is nog effe door puffen met deze mooie zomer, want het warme weer houd maar aan. Maar gelukkig kom je de tijd wel door zie ik. Want je hebt hele bijzondere tekeningen gemaakt zo op de PC. Die gezichten zijn echt heel mooi. Deze zouden niet misstaan in een galerie.
    Mooie foto's ook van de bloemen. Ze staan er mooi bij. Het is ook niet normaal hoe droog het buiten is, daar gaan flink wat gieters water doorheen.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffff...ja warmmmm is het wel...maar we hebben nog vakantie dus mogen niksen....maar maandag gaat het weer beg8nnen...O my...en het blijft warm...en dan in een kas werken pffff....ga wel in de koelcel zitten.....hihihihi....fijn geniet weekend liefs van mij ☀️☀️☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Evengoed, allemaal leuk om te zien...Erg warm ben ik, maar toch ook erg actief! @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de hitte heeft mij ook te pakken, het is hier voortdurend 30 graden in de kamer dankzij alle ramen die we hebben. 's morgens heel vroeg doe ik de schuifdeuren open en koelt het af tot 28 en om negen uur is het alweer 30 graden. Maar onze slaapkamer is koeler dus daar vertoef ik nog al eens gedurende de dag. Maar ik klaag niet want een lange regenachtige zomer is ook niet alles, daar word ik wel sjacherijnig van. haha, Zonde wel van al het groen dat geel wordt en de bladeren die al van de bomen vallen maar ja …..

    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Josephine, wat een mooie, warme zomer krijgen we dit jaar !
    Inderdaad is het voor de planten iets moeilijker op dit ogenblik...
    Spijtig dat ik nu net dit jaar niet in de zon mag/kan komen door die medicaties en behandelingen. Maar ik geniet ervan op mijn manier hoor ! Warme groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker om zo een beetje bezig te zijn met dingen die je leuk vindt. Het is ook geen weer om echt iets te doen. Ik ben ook blij dat ik niet buiten hoef te werken. Ik kan helemaal niet tegen dit weer. Geef mij maar 20 graden.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥