vrijdag 16 november 2018

Zo lief, Miauw * w * w * w * * *











Op internet kwam ik een heleboel schattige foto's van poezen tegen, wat zijn het toch heerlijke eigenwijsjes hé. Lang geleden heb ik ook twee poezen gehad en het is echt een giller om te zien hoe deze wezentjes telkens weer de meest onhandige plekjes vinden  om lekker tot rust te komen. Althans wij mensen vinden het onhandige plekjes maar voor de poezen zijn het letterlijk droom plekjes. Eén van mijn poezen  was een Perzische kat met heel lang haar en die lag het liefst in een piepklein broodmandje, zien jullie het al voor je, het broodmandje was nog nauwelijks zichtbaar, haha je raakt er echt niet op uitgekeken. Dus zomaar een aantal foto's van deze heerlijke wollen bolletjes om even mee te genieten, tenminste als jullie van katten houden ***

8 opmerkingen:

  1. Prachtig, ontroerend, hartbrekend en schittrerend!
    Valt het erg op dat ik een kattenmens ben? :-))
    Fijn weekend, mooi, maar wel lekker koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, ze zijn zo lief, leuk, ondeugend, grappig en heel soms vervelend:-).
    Maar ik ben een poezen mens en ik verbaas me nog steeds over een kat, wat ze weten, wat ze kunnen en zo meer haha.
    Groetjes en fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephimne,
    Grappige foto's van al deze katten. Soms kunnen ze inderdaad erg fotogeniek zijn.
    Deze beelden laten dat goed zien.

    Groetjes en nog een heel fijn weekend,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, daar smelt je toch van! Als je eenmaal een poes hebt gehad, dan weet je hoe het is.. Ik zou ook niet meer zonder kunnen hoor, vind het zo gezellig. En wat zijn er veel schattige foto's van die beestjes op het internet te vinden. Ik heb er een speciaal pinterest bord voor; kan ze niet weerstaan!
    Die één na onderste foto vind ik het mooist... aai me dan... miauw...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige beesten. Jammer dat mijn man er allergisch voor is want anders....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben geen kattenmens...ben er ook allergie voor....maar leuke plaatjes weer...fijn weekend liefs Ria x😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Josephine,
    Ik denk dat katten de clowns zijn van het dierenrijk. ze vermaken me altijd.
    grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Josephine, inderdaad, katten zijn geweldige wezens om rond je te hebben ! Lief en speels en ook fotogeniek zijn ze...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥