woensdag 12 december 2018

Vorderingen Letterlapje en nieuw begin ***


Hier zien jullie de vorderingen van het letterlapje waarmee ik bezig ben, er moeten nog heel wat bloemen en blaadjes geborduurd worden  en ook nog een aantal letters. Werk er heel rustig aan want ondanks mijn leesbril en een loep is het soms slecht te zien. Het verzilverde schoentje als speldenkussentje kreeg ik op mijn verjaardag van een vriendin, lief hé.


Hier een beter overzicht van het geheel, het kleine popje wilde er bij op de foto, nou oké dan ***


Hier zien jullie wat stofjes en frutseltjes, een begin van een muisje, zien jullie zijn koppie al?


En zijn kleine oortjes wachten geduldig om er aangenaaid te worden, en dat komt als laatste afwerking want eerst moet ik nog de oogjes plaatsen en het neusje borduren.



Deze twee vaasjes staan op de vensterbank in de keuken, de bloemen zijn gemaakt van hout en een aantal van crépepapier, gewoon simpele frutsels maar het staat heel leuk vind ik. Op naar een paar koude dagen, hier vriest het al en de ijsbaan hier in het dorp hebben ze al vol laten lopen, waarschijnlijk hopen ze dat er voor de kinderen geschaatst kan worden maar ik denk dat dat niet gaat lukken ***


7 opmerkingen:

  1. Hallo Josephine,
    Je borduurwerk is zo delicaat en mooi. Het is echt mooi en inspirerend. Ik kan niet wachten om de muis te zien. Ik hou echt van je nieuwe punaise.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je letterlap. Borduren is toch eigenlijk ook heerlijk. Ik moet toch ook eens wat dingetjes daar van afmaken. Heb nog tassen vol patronen en lapjes, hihi. Ik moet 200 worden om alles af te krijgen. En weer een muisje in de maak, wordt beslist weer schattig.
    Vee liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi wat je weer aan het maken bent Josephine!!
      Het alfabet schiet al aardig op. Mooi hoor.
      En wat een grappige bloemen heb je in je vensterbank. Zijn net echt.

      Groetjes, Marco

      Verwijderen
  3. Het is een heel mooi lapje! Ik vind de stijl ook zo gaaf... Hoe langer er je naar kijkt, hoe meer je ontdekt!
    Dus er komt weer een muisje aan...gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi weer,owww wat ben je weer creatief...heerlijk iedere keer weer om je blog te lezen genieten...liefs van mij ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt heel mooi. Hier en daar zie je ook bloemetjes gaan groeien.
    En de bloemen in het raam lijken net echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Josephine, dat zijn weer mooie foto's van je werk !
    Het schoentje als speldenkussen is ook al zo knap .
    Nog een fijne dag en groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥