zondag 16 december 2018

Winter prikjes ***








Eigenlijk mag het geen naam hebben maar ik kon het niet laten om er toch een blogje over te maken. Toen ik vanmorgen opstond zag alles er zo betoverend uit en dan kan ik het niet laten om na het ontbijt met een dikke jas, want koud was het wel, met mijn camera de tuin in te gaan. Allerlei vogelsoorten waren druk bezig met de vetbollen, pindanetjes en de pindakaas potjes, altijd zo leuk om te zien hoe op de grond het roodborstje driftig de kruimeltjes oppeuzelt, maar daar kon ik jammer genoeg geen foto's van vastleggen. Nu op dit moment van schrijven is er geen vlokje sneeuw meer te zien in de tuin, en zoals ze voorspellen is de kou weer voor een tijdje het land uit. Geniet allemaal van een fijne nieuwe week, op naar de Kerstdagen ***


8 opmerkingen:

  1. Hier was alles vanmorgen alweer weg en was het al minder koud. Bijzondere foto's, prachtig! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Mooie foto's heb je gemaakt zo met die eerste sneeuw. Prachtig!!
    Dat houten draagkistje op foto 4 vind ik erg leuk. Toevallig heb ik mezelf pas op zo'n soort kistje met 5 speciaalbiertjes en bijbehorend glas erin getrakteerd. Had ik bij een bezoekje aan een brouwerij gekocht. Ben ik dol op...hihi..!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He he ...3keer opnieuw inloggen voordat ik wat kon schrijven....ik schreef dus hier was ook alles wit Leaf heeft ervan genoten ...ik ben niet zo van de sneeuw ...fijne week liefs van mij ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En toch was het de moeite waard om foto's te maken! Prachtig wat een beetje sneeuw kan doen... Ook leuk om later terug te zien dat de eerste sneeuw op 16 december is gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het zo snel weg was. Het is altijd zo mooi zo'n witte wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn nou de gezonde en de natuurlijke anti-griep prikjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Josephine, hier heb ik nog geen sneeuw gezien dit jaar, het hoeft eigenlijk ook niet voor mij hoor, maar ik vind je foto's wel prachtig .
    Groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik geniet met je mee, prachtig vast gelegd. Het zit niet altijd in het grote he...
    Ik wens je goede kerstdagen!!
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥