woensdag 23 januari 2019

Kleine Minouche ***









Er is een klein konijnenkind geboren in huize Création, ze heet MINOUCHE en is gemaakt van een mooie matte viscose stof. De stof op zich is vrij glad maar als je er met natte vingers overheen gaat wrijven krijgt het een beetje een vervilt uiterlijk zoals je ziet bij speelgoed waar veel mee gespeeld is en dat vind ik juist zo leuk. Ze is gemaakt van 19 kleine stukjes stof waarvan de binnenkanten van de oren en de voetzolen van een andere stof zijn gemaakt, in de oren heb ik ijzerdraad verwerkt zodat je ze alle kanten op kan draaien. Het hoofdje is bevestigd met een schijfje en een splitpen zodat het kan draaien en de ledematen  zijn met draadverbindingen, zo leuk altijd als alles kan bewegen. Lieve mensen geniet van mooie momenten en de kleine dingen die zo belangrijk zijn ***


7 opmerkingen:

  1. Ha Minouche... welkom in deze witte winter wereld! Je ziet er prachtig uit met je mooie ketting met bedel. Veel gezelligheid bij Josephine en alle andere diertjes in huize Création...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Ik loop weer eens achter!!
    Wat een schatje is het geworden,zeg!Hij ziet er erg lief uit!
    Ik denk dat menig kind er graag mee zou spelen.

    Is het bij jullie ook wit? Hier ligt niet zoveel, maar toch ziet het mooi uit.

    Nog bedankt voor de lieve wensen, wens jou ook een heel mooi nieuw jaar toe. Veel geluk en creatieve ideetjes maar vooral gezondheid!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Dat heb je weer mooi gedaan. Prachtig zo'n beestje.
    Ziet er erg leuk uit. Grappig ook dat het nog kan bewegen ook.
    Je hebt het ook weer leuk gefotografeerd zo met dat zilver kleurige muiltje. De geboortes gaan hard bij jou thuis...hihi...!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Josephine,
    Minouche is schattig! Het fascineert me om te horen over het aantal stukjes en de hoeveelheid werk die het kost om zulke mooie creaties te maken.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben verliefd 💕💕💕 op Minouche...wat een schatje....echt ...snoezig .....liefs van mij 💕💕🐰🐰🐰

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ze lief met haar kleine roze neusje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥