dinsdag 15 januari 2019

Vilt beertje en Fruit even anders ***









WELKOM 2019, inmiddels is Januari alweer twee weken oud, en het is ook al weer een half uur lichter geworden, op een of andere manier kan ik in het begin van het jaar nooit echt op gang komen en misschien zijn er wel meer mensen die daar een beetje last van hebben. Tijd voor bezinning waarschijnlijk. Heb weer eens een beetje met fruit en groenten zitten spelen, heerlijk om mee bezig te zijn en voor mij heel rustgevend. Ook heb ik van de week weer zo'n klein viltfrutsel beestje gemaakt, grappig om ook die familie wat groter te maken. Mijn letterlapje  schiet niet echt op maar af en toe pak ik het weer even, moet nog de bloemen en blaadjes met kleur verder opvullen. Geniet allemaal van een fijne week ***



8 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Wat grappig die bewerkingen met dat fruit. Die gezichten op die Galia meloenen zijn ook erg leuk.
    En wat een leuk beertje heb je weer gemaakt. Grappig om die drie zo bij elkaar op de foto te zien.
    Mooi om zo bezig te zijn met diverse hobby's...hihi..!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms moet je je draai een beetje zien te hervinden... Ik heb er ook een beetje last van. Gewoon proberen bezig te blijven en op een gegeven moment komt het enthousiasme voor iets wel weer terug. Het terugtrekken en coconnen hoort ook bij de winter...
    Wat heb je een creatieve geest; gaaf zoals je dat fruit hebt gestyld ...kunstzinnig!
    En je beertjes blijven altijd even schattig en mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig beertje weer....ja januari...had het er vanmiddag nog over met een klant.....dat ik blij zal zijn als het febr was op naar de lente wat mij betreft.....hihihihi.....nou fijne week verder...liefs van mij 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat iedereen een wel eens een dipje heeft dat is het fijne van handwerken dat hoeft niet perse sta weer versteld hoe je zo'n klein beertje creëert je borduurwerk je wordt ook heel mooi.
    Dank je wel voor je post en met mij gaat het heel goed.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan zo ineens zijn dat de inspiratie en zin weg is.
    En even iets anders doen is dan zo gek nog niet.
    Je hebt er weer iets moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Josephine, het werd weer een schattig beertje hoor !
    Ik kan best geloven dat je letterlapje veel meer tijd vraagt, er is zo veel werk aan...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer heerlijk gefotoshopt en wat een schattig beertje weer. Je moet onderhand wel een kast vol van dat schattige beestenspul hebben. Leuk hoor.
    Veell liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon je borduurtje ff laten liggen, gewoon wat anders doen, ik heb meestal ook een paar projecten liggen. Niks moet he.Komt vanzelf weer goed. Grappige fruit foto's, hoe verzin je het!!! en beertje is ook weer een dot!
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥