zondag 3 februari 2019

Grappige griezeltjes ***



Hier begon het allemaal mee, nog altijd heb ik allerlei kleine frutseltjes bewaard uit mijn kindertijd, voorwerpjes waar ik verliefd op was. Zo ook dit insect van ijzer waarvan de vleugeltjes kunnen bewegen, Inmiddels hangt dit insect al jaren buiten in de tuin waardoor het helemaal verroest is, maar nog altijd vind ik het heel leuk, een object met mooie herinneringen. En toe kwam ik op het idee * * * * *








Opeens dacht ik misschien is het wel leuk om te proberen wat insecten te gaan maken van stof en ijzerdraad. Dit zijn zijn de eerste drie pogingen die ik heb gemaakt, uiteraard zijn het fantasie insecten, een paarse libelle, een kleine tor en nog een vliegend insect, ze zijn 3, 5, en 7 centimeter groot. Echt heerlijk om je fantasie er op los te laten en dan maar afwachten wat het gaat worden. Denk dat ik ook eens ga proberen om allerlei vlinders te maken ***


12 opmerkingen:

  1. Wow, Josephine...deze vind ik fantastisch! En heel nieuw terrein.
    Leuk. leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Josephine, het is echt een leuk idee dat je hier uitgewerkt hebt !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Josephine niks mis met je fantasie wat jij in je hoofd heb makenje handen wat prachtig ben heel benieuwd naar de vlinders dat zal ook wel lukken suc6 met het creëren er van groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Wat een grappige creaties. Zo leuk hoe je al deze kleine monstertjes hebt gemaakt. Ook die vleugels zijn super om te zien. Jij weet overal wel wat van te maken.
    Leuk ook dat je dat metalen insekt van vroeger zo in takt hebt weten te houden.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Josephine,
    Dit zijn FANTASTISCH! Ze zijn zo goed gedaan en zien eruit als sieraden. Ik hou van ze!
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch creatief zeg !....hihihihi...zou niet mijn keuze zijn ....maar ieder zijn ding.....ben niet zo’n insecten mens .....liefs fijne week van mij 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine,

    Ik kijk met bewondering naar je monstertjes! Wow..wat leuk gedaan zeg. En dan ook nog eens zo klein! Petje af hoor.

    Ik kijk nu al uit naar je vlinders. Die gaan vast ook erg mooi worden. Daar kun je ook weer allerlei stofjes voor gebruiken natuurlijk. Vooral de doorschijnende!

    Ik ben op dit moment bezig om mijn grote stoffen voorraad op zolder weg te werken!Ook leuk om te doen!

    Fijne week verder,

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, kunstig hoor. Ik moest wel een beetje lachen om die vlieg met een ketting om.
    En dat je nog zoveel bewaard hebt uit je jeugd. Mooie herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je nou toch weer aan het maken.Kunstig hoor en heel apart.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ff bij gelezen. Wat een leuke dieren heb je weer gemaakt. Minouche ziet er zo lief uit, en die beestjes....hoe krijg je het voor elkaar!!!!!!! Je fantasie ging vliegen haha.
    Nou benieuwd hoe de vlinders gaan worden.
    Fijn weekend en groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Josephine! Ik vindt ze erg schattig! Ben ook benieuwd naar je vlinders! Ik heb laatst een hele grote gemaakt Heel leuk om te doen ook!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥