donderdag 17 juli 2014

Tico en kleine Toby***








Joehoeeee, ik ben er nog steeds hoor, ik heb alle lichten uit gedaan en de ramen wijd open gezet en nu ***** HEERLIJK de koelte voel je het huis instromen. Een mooi moment om weer eens een post te plaatsen, want met die warmte werken mijn hersenen op half niveau lijkt het wel, haha. Deze keer heb ik eens twee beertjes gemaakt waarvan de beentjes vast aan het lijfje zitten. Zo af en toe kom ik ze wel eens tegen tijdens het surfen op internet en vind ze zo koddig om te zien dat ik het zelf ook eens ben gaan maken. Het zijn "TICO"  en kleine "TOBY" geworden, het was heel erg leuk om ze te maken, en deze twee kleine mannetjes laten mij glimlachen als ik ze bekijk. Lieve mensen, geniet van de heerlijke zomerse dagen die voor ons liggen ***


11 opmerkingen:

  1. ze zien er inderdaad grappig uit Josephine.
    ik wens je nog een zonnig weekend,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is behoorlijki warm he !!
    Je beertjes zijn schattig.

    fijn weekend meisje...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik ben er ook nog hoor lieve Josephine en wat is het toch ongelofelijk wat jij allemaal kan maken. Ik zie aan de foto met je hand dat het echt mini'tjes zijn.Zo schattig. Je hebt er volgens mij al een hele familie bij zo hihi. Leuk hoor.
    En ja wat is het warm hé. Het zal lekker zijn voor op het strand maar ik vind het nu maar niks. Ik kan er niet meer zo goed tegen. Ik hoop dat we gauw weer een beetje minder hitte krijgen.
    Een fijn weekend meissie.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhhhhhhhhhhhhh...........................!!!!! die wil ik ook! : ))))))))

    wat zijn ze ontzettend leuk geworden!!!!! Prachtige stofjes weer, prachtige details en de stof zo mooi bewerkt!

    K A N J E R !!!!

    Top! Liefsssssssssssss..!!! pfff......wat heb ik het warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tico en Toby zien er allerliefst uit, Josephine, zo mooi gedaan weer !
    Prachtige stofjes en de kraagjes zijn zo leuk !
    Na al die dagen van regen de ganse dag door hebben ook wij hier zo'n 35° ...
    puffen :-)
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat een lieverd zeg,.....en wat is het warmmmmmmmmmmm...pfffffff....maar we genieten hoor.....liefs Ria.....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer schattig Josephine. Volgens mij heb je nu al een aardige verzameling van al die mooie beertjes. Heb je ze door het hele huis staan, of allemaal bij elkaar? Zal vast een lief gezicht zijn. En dan die warmte.....Pffffff ik loop de hele dag met een handdoek om me nek. En er komt gewoon weinig uit me handen. Ik heb er gewoon geen puf voor. Me motortje loopt maar half met deze hitte.
    Een heel fijne zondag meis.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay lieverd,

    Wat vreemd ik zet hier net een berichtje,
    en oeps is het zomaar ineens weg!!!

    Nog maar eens proberen, hopelijk komt
    het nu wel goed...

    Wat een onwijs grappige berenkindjes
    heb je gemaakt!!
    Ik ben helemaal verliefd op deze lijfjes,
    en ja misschien mag ik dit patroon eens
    van je lenen..

    Hele lieve zomergroetjes,
    Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. la loro espressione e i loro visi sono così furbetti!
    troppo belle le gambe attaccate al corpo in questo modo, sono unici!
    li caldo, qui pioggia vento ed una strana estate......
    bacioooxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. buona giornata cara!
    oggi tempo più bello qui a Roma, ma non sembra estate!
    speriamo che migliori, tra pochi giorni VACANZAAAAAA!!!!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. buongiorno cara, andrò al mare all'Isola d'Elba, dove ho una casetta sul mare, sul porto di Rio Marina.
    se vedi su internet ci sono tante foto del paesino, piccolo ma delizioso!
    e tu che fai di bello?
    sono molto dispiaciuta della tragedia dell'aereo abbattuto, io credo che l'essere umano non è degno di questo meraviglioso mondo ..... stiamo distruggendo tutto, soprattutto l'Amore per il prossimo....
    ti abbraccio forte
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥