maandag 7 december 2015

Frutsels van Vilt , Bibi & Bobo***









Dit weekend ben ik weer eens heerlijk aan het frutselen geweest zoals jullie zien, en deze keer met lapjes vilt en doosjes aan de slag gegaan. De bedoeling was om een klein hertje te gaan maken, dat is het ook wel een
beetje geworden maar het zou net zo goed een lammetje kunnen zijn, het is maar net hoe je het bekijkt. BOBO is zijn naam geworden. Het andere kleine wezentje heet BIBI, een klein popje met een berenkopje van
mohair en een lijfje van vilt. Haar hoofdje en armpjes kunnen bewegen. Het zijn echt kleine priegeltjes om te maken maar O zo leuk om te doen. Ook heb ik een aantal doosjes beplakt met mooi Vintage papier en de randjes heb ik bewerkt met Distress inkt om het een beetje een oude look te geven. Bibi had het een beetje koud met haar blote kleine lijfje, dus heb ik maar een jurkje voor haar gemaakt en een strikje voor in haar haar. Geniet allemaal van een fijne week *** 


17 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Wat is dit weer bijzonder leuk!!
    Geweldige poppetjes. Echt schattig om te zien. En dat jurkje bij dat beertje is ook zo ontzettend leuk gemaakt.
    Goed dat je je vingers in de opnames een stukje ziet, hierdoor zie je pas hoe klein ze werkelijk zijn. Wat een gepriechel moet dat zijn geweest. Maar dat fijne werk dat ligt jouw wel. Super!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Josephine,
    Ze is prachtig. ik houd van de gelaatsuitdrukking je haar gaf en de vacht je gewend is perfect. Ze ziet er zo lief en is zeer goed gedaan. Uw werk is altijd fantastisch!
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your makes are simply adorable! So talented you are!
    Happy countdown to Christmas,
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Josephine :))
    You're wery special artist :-*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze beide erg lief hoor goed gelukt weer!...fijne week liefs van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine. Bobo en Bibi, wat een schatjes en wat een priegel kleintjes. Hoe krijg je het voor elkaar en dan ook nog een schattig jurkje maken. En ook nog een strikje in het haar, lief hoor. Ik kom nou hier maar steeds even kijken via mijn quiltblog want ik kan je nog steeds niet op de lijst krijgen. Het enige idee dat ik heb dat het Quad????? en nog zo iets nergens bij staat .Ik ben weer volger geworden maar je staat er gewoon niet op. om helemaal dol te worden. Ik weet het niet meer. Op mijn oude computer deed ie het wel maar die staat niet meer op mijn naam dus daar kan ik niks meer mee.
    Maar goed , ik doe het nou maar gewoon zo.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bibi en bobo de namen passen perfect bij ze. En wat zijn ze weer enig, je ziet dat ze met zoveel liefde gemaakt zijn. Ik ben echt een beetje jaloers op je talent.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bibi en Bobo zien er allerliefst uit, Josephine, zo schattig !
    Wat een mooie doosjes heb je gemaakt, ze vielen me al meteen op ... en ze zien er echt vintage uit !
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit schattig Josephine! Ik zie je voor me, steekje voor steekje werkend aan deze twee kleintjes. Het hoofdje kan draaien?! De armpjes ook?! Kanjer! Dat jurkje is het helemaal! Ik vind ze echt REUZE!
    De dozen heb je ook al zo mooi gemaakt. Van die inkt had ik nog nooit gehoord maar wat een vondst!
    Heb je nog wel plaats voor al je creaties? : ))))))))))) Hier begint de boel al aardig uit te puilen : ))))) maar stoppen doen we niet hè?! Kunnen we niet!
    Gelukkig maar want dan kan ik nog lang van al het moois dat je maakt en fotografeert genieten.

    Fijne week verder en liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn inderdaad sterretjes van vilt, Josephine, met een laagje glinster aan een kant.
    De quote over de sparkling stars vond ik bij de sad (droevige) quotes ... opmerkelijk dat je mijn post wat droevig vond ... deze quote vind ik wel mooi, het betekent dat als je graag iets wil doen je 'nu' moet beginnen want de tijd vliegt zo snel voorbij ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh! So sweet!!!!
    Me encantan cada una de tus creaciones!!!!
    Te felicito! Eres una gran artista ! Saludos !
    Rose M.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Que fofinhos !!!Adorei suas criações!Parabéns!!!
    Amei tua visita.Josephine ,te desejo um maravilhoso Natal
    ,com muita paz e amor.Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Que fofinhos !!!Adorei suas criações!Parabéns!!!
    Amei tua visita.Josephine ,te desejo um maravilhoso Natal
    ,com muita paz e amor.Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat knap gemaakt weer en zoooo schattig. Lief dat je een jurkje voor Bibi hebt gemaakt, die kleine lijfjes hebben het snel koud.
    De doosjes zijn ook beeldschoon. Je bent een echte naaldkunstenaar.
    Een fijn weekend en liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. BOBO e BIBI...................DELIZIOSI,MORBIDI,SIMPATICI!
    LI ADORO!
    LI AMO!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige créaties, Fyne kerst groetjess uit Belgie.

    http:louisette.eklablog.com Mons my city

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Josephine♥
    Ten eerste sorry ben al tijdje niet meer in blogland♥ geweest..eerlijk gezegd komt het door mijn pc..je weet het ..maar ooohhh wat heb je toch veel gemaakt♥ weer..de olifantjes zijn zo lieffffff♥..nu weer een bijzonder diertje een hertje♥ zo leuk♥ dit om te zien en te lezen..jou verjaardag gemist oooo alsnog van harte♥ gefeliciteerd lieverd..ja ik wil nu wel alles lezen hihi..;)
    zelf ben ik ook wel altijd bezig en dan kom je ook tijd te kort om lang achter de pc te zitten..toch weer fijn om je mooie♥ creaties♥ te zien ik mis het wel allemaal maja..;)
    Lieverd♥ het was echt genieten♥ Liefssssssss Gaby..x♥x♥x♥x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥