donderdag 5 februari 2015

Witte Winter Wereld ***










Ohhhhhhhhh dit is toch echt genieten lieve mensen, wakker worden met stralend blauwe luchten, heerlijk zonnig en een fantastisch witte wereld die je toelacht., wat wenst een mens nog meer zou ik bijna zeggen. Vannacht was het al zo prachtig en dat kwam mede door de volle maan, het is dan net of het licht is aangestoken en met al die sneeuw erbij, een SPROOKJE!!! Toen ik met Bono heerlijk een wandeling had gemaakt vanmorgen heb ik bij thuiskomst maar meteen mijn camera gepakt en ben in de tuin wat foto's gaan maken en dat voelt als een feestje om daar mee bezig te zijn, heerlijke genietmomentjes. De foto met dat kleine roosje daar heb ik een fotootje van mijn moeder in gezet. Het is namelijk zo frappant, toen mijn lieve moeder net was overleden begon dit roosje te bloeien, en ondanks alle vorst die we hier in noorden al behoorlijk hebben gehad bleef dit roosje gewoon  door bloeien. Alles in de tuin is in deze tijd van het jaar grauw en grijs maar dat ene roosje ***** wonderbaarlijk gewoon. Steeds zeg ik tegen mijn lief het is denk een teken van mijn moedertje. Inmiddels begint het roosje te verschrompelen maar het heeft wel ongeveer 6 weken staan bloeien, bijzonder hé. De krans op de poortdeur van ons achterommetje op één van de foto's daar heb ik kunstroosjes in verwerkt, het komt uit een boeket dat bij mijn moeder thuis stond , aan de randen heb ik er ook hedera in verwerkt alleen is dat niet goed zichtbaar vanwege de sneeuw die er nu opligt. Het hangt daar  heel erg mooi. Hoop dat jullie allemaal ook hebben kunnen genieten van een mooie witte wereld, niet altijd prettig in het verkeer natuurlijk maar de schoonheid die er van afstraalt maakt weer een hoop goed, GENIET ***


16 opmerkingen:

  1. hoi Joesphine
    wat een prachtige post is dit weer en die foto,s echt geweldig.
    ook je beertje van de vorige post is weer een geweldig mooie creatie van jou.
    ik zit niet veel op blogger want ik tob met mijn gezondheid en rechter schouder.
    maar ik kom als ik kan altijd graag bij je kijken, want jou foto,s zijn echt om van te kwijlen.
    fijne week meisje en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. CHE BELLO QUESTO POST!!!!!CHE BELLE QUESTE FOTO!! CHE BELLA LA TUA MAMMA E LA SUA ROSA!!
    MI HAI MESSO TANTA GIOIA E TANTE BELLE SENSAZIONI!
    UN BACIO GRANDISSIMO
    ANNALISA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Josephine,
    Hoe prachtig. Er is iets heel nadelige gevolgen over sneeuw. Ik hoop dat het niet te koud.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van een heerlijk weekend...dikke knuffel van mij...❤️❤️❤️!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tuin ziet er sprookjesachtig uit, Josephine !
    Vorig weekend hadden we ook een laagje sneeuw, maar alles is alweer verdwenen ...
    Het kleine roosje dat bleef doorbloeien, is wel echt bijzonder !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine,

    Hier is geen sneeuwvlokje te bekennen...!Zo apart wind ik dat altijd...
    Maar ik geniet van jouw mooie foto's en verhaal..en ja dan vooral van het ene roosje wat is gaan bloeien na het overlijden van je moedertje.Ik ben er van overtuigd dat dit een teken van je moedertje is geweest.Wat bijzonder en ontzettend mooi meis.Jouw tuin is echt een winter wonderland sprookje..zo prachtig...zit hier te genieten van jouw foto's..heb ik toch nog een beetje sneeuw! Dag lieverd fijn weekend..liefs van Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige sneeuwfoto's lieve Josephine. Wij hebben hier practisch niets gehad, een klein vleugje maar dus voor mij nog steeds geen foto's maken. Gisteren waren we de hele dag weg naar Brabant en het was grappig te zien dat op sommige plaatsen helemaal geen sneeuw lag en elders heel veel.
    Wat geweldig dat ene roosje dat zomaar ging bloeien. En wat mooi de foto van je moeder met de roos.Wat lijk je op haar.
    Fijn weekend Lieverd.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Josephine,
    Oh.. wat een sneeuw bij jou en je hebt er prachtige foto's van gemaakt, zo kunnen wij hier er ook nog van genieten, want hier lag maar een klein laagje sneeuw dat zo weg was.
    Heel bijzonder het roosje en zo mooi de kunstbloemen verwerkt een prachtige herrienering.

    Wens je een heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's Josephine, wij hebben hier nog zoveel sneeuw niet gezien bij ons dit jaar maar ik roep er niet op hoor...
    fijn weekend,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik je blog bezoek. Druk druk druk en weinig blog tijd en inspiratie...maar jouw blog ziet er zoals altijd weer fantastisch uit. Prachtige winter wonderland foto,s. Verdrietig te moeten lezen dat je moeder is overleden. En ja... de natuur geeft ons soms van die bijzondere tekens. Zulke momenten zijn dan echt om stil van te worden.
    Lieve groet
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat lag er vorige week nog veel sneeuw bij jullie lieve Josephine.
    Je foto's zijn prachtig en zeker met zo'n strak blauwe lucht erbij is het extra genieten. Je lieve moedertje heeft vast ook je mooie tuin gezien en het roosje extra lang laten bloeien voor jou, je hebt er een mooie foto van gemaakt.
    Wens je een fijne dag lieverd,
    liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve♥ Josephine..♥
    Ik heb met aandacht je post♥ gelezen.. zeker wel paar keer en iedere keer krijg ik kippenvel over wat je schrijft. van het bloeiend roosje♥ een teken ja ik geloof er zeker in Josephine♥..het geeft je op dit moment een innerlijke kracht..zo voel ik dat ook..het is een groot rijkdom♥ en geluk om met zo oud te worden wow..;)
    Je♥ witte sprookjes wereld in de tuin♥ ziet er prachtig♥ uit..dat is genieten..met stille gedachten♥..
    Het frutsel poezie♥ is ook weer zo apart♥ gemaakt..het gebeurt spontaan om zomaar iets te maken op dat moment♥.. als je maar geniet♥ lieverd♥!!!
    Ik♥ wens♥ je♥ een fijn carnaval weekend♥ heel veel liefs♥ Gaby..xxx♥.;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tanti auguri per domani .....SAN VALENTINO! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    CON TUTTO L'AFFETTO POSSIBILE!!!!
    BACIXXXXXXX
    Annalisa ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥