woensdag 28 november 2012

Hartendiefjes ***





Het lijkt wel een eeuw geleden hé dat jullie iets van mij te zien kregen. Mijn laptop was kapot, zomaar ineens  deed hij niets meer. Mijn TOVERDOOS veranderde in een grauwe ZWARTE DOOS, hahaha. Gelukkig heb ik hem vandaag terug gekregen maar ik heb heel veel en ook mijn Grafische programma er weer opnieuw op moeten zetten,  maar alles wat ik de afgelopen jaren heb gemaakt aan transparante afbeeldingen om mooie lijstjes en versierseltjes aan foto's toe te voegen. Een heleboel mooie filters die je aan dat programma kunt koppelen, echt te veel om op te noemen, alles ben ik kwijt. Jullie zullen wel begrijpen dat ik daar best een beetje verdrietig van ben. Op een externe schijf heb ik wel veel foto materiaal gezet dus daar kan ik nog wel weer gebruik van maken, maar zo'n programma met alles erop en aan is niet te kopieren naar een externe schijf, jammer hé? Gelukkig ben ik optimistisch van nature en begin gewoon vrolijk weer bij het begin.
Ondertussen heb ik wel het een en ander gemaakt natuurlijk, hier laat ik een paar nieuwe harten zien om aan mijn verzameling "Hartjes" toe te voegen. Eentje heb ik van vilt gemaakt, grijs aan de voorkant en wit aan de achterkant. Eerst heb ik er met koord een versierseltje op gemaakt. De creme/witte is met kant bewerkt, en het andere grijze hartje van een stofje met sterretjes, waar ik aan één kant een stukje oud kant heb verwerkt,
en wat gezellige frutsels zo hier en daar, en uiteraard de sleutel der liefde. En met veel liefde ga ik weer allemaal mooie dingen ontwerpen voor mijn Grafische programma ***


21 opmerkingen:

  1. En natuurlijk zie ik liever de beertjes, maar ach...en mens kan niet alles hebben hè?
    Liefs Walter
    (O, de hartjes blijken mij toch geïnspireerd te hebben!) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Josephine,
    kwam begin dit jaar net hetzelfde tegen, was dan bijna een maand 'out', en dan ben je een hoop kwijt hé, en dat is zo jammer, ik weet hoe het is, maar weet je, je moet altijd denken, er zijn ergere dingen, gewoon weer van voor af aan beginnen en niet achterom kijken en dat heb je al gedaan zie ik. Ik vind de hartjes prachtig!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josephine,
    Wat spijtig zeg dat je zoveel kwijt bent,maar het je hebt wel niet stilgezeten hé.Die mooie hartjes en dat sleutetje erbij wat zijn ze mooi.Je kunt er dan ook zo een mooie foto's van maken echt om van te genieten.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. speravo di trovare un tuo nuovo post oggi.....ed eccolo!
    con questi stupendi cuori che ci ricordano quanto sia importante l'Amore nella nostra vita!:)
    un abbraccio
    oggi piove molto, mette un pò di nostalgia....
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend Josephine dat je pc niet meer werkte en nog vervelender dat je zo'n mooi programma en alles wat je hiermee gemaakt heb kwijt bent, er gaat zoveel werk in zitten dus kan ik me voorstellen dat je hier verdrietig om bent.
    Hartjes blijven altijd mooi, je heb een paar mooie harten gemaakt en ook weer prachtig in beeld gebracht.
    Ik hoop voor je dat alles snel weer helemaal in orde is.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje Josephine, das echt balen voor je en ja dat snap ik dat je daar verdrietig om bent.
    Het is nou eenmaal onderdeel van Josephine en dan verlies je een stukje van jezelf.
    Ik hoop dat je goed zoekt en het weer vind, misschien een flauwe grap, maar ik bedoel het echt uiterst positief.
    Jij komt weer helemaal terug met al je grafische trucjes.
    Ik vind de harten weer hemels mooi, romantisch en net precies "aangekleed"om ze te doen stralen.
    Heel veel succes meissie, en een dikke knuffel van mij.
    XXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je veel kwijt bent, maar deze schattige hartjes zitten weer in een mooi lijstje hoor,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een ramp is dat...weet er alles van.
    Heb het al een paar keer gehad hoor...alles wat je met zorg maakt..gewoon weg...zo frustrerend!!
    Maar goed...hebbioe weer wat te doen!!
    Nu even over je hartjes...super leuk...mooi met dat gehaakte!!
    En je hebt al weer wat mooi's gemaakt voor je progje zie ik.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. J'imagine à quel point tu dois être triste d'avoir perdu une partie de ton travail graphique. Car tout cela prend un temps à réaliser. C'est justement quelque chose que j'admire énormément sur ton blog tous ces magnifiques cadres (que je ne sais même pas faire !) qui ajoutent du romantisme à tes belles créations et à tes photos.
    J'aime beaucoup tes coeurs.
    xoxo
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wat een ellende kunnen die toverdozen toch veroorzaken!
    Gelukkig is alles weer o.k.
    Maar erg vervelend als je een hoop kwijt bent geraakt!
    Bij deze stuur ik je een link waar je ook heel leuk, gratis online, je foto's kunt bewerken.
    http://www.picmonkey.com/

    Je hartjes zijn zo mooi!!

    Dikke knuffel uit Noorwegen!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat naar idd....er zit toch veel werk en liefde in al je mooie werk.
    Fijn dat je er nu weer bent en de draad weer 'vrolijk'oppakt.....
    Genieten we weer van al dat moois.

    Made wit love zie ik ;)

    Fijne middag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend zeg, nu ik dit lees wordt het voor mij echt tijd om een externe harde schijf aan te schaffen. Echt doodzonde dat je zoveel kwijt bent geraakt, maar fijn dat je niet uit het veld geslagen bent. Ik ben ervan overtuigd dat je weer nieuwe prachtige dingen gaat maken met je grafische programma.

    En dan al dat andere moois, je grijze vilten hart is mijn favoriet.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha je bent er weer lieve Josephine, gelukkig is je laptop weer gemaakt . En och jij draait je hand niet om ,jij maakt gewoon weer een nieuw programma. hihi Je harten zijn schattig, het zit zeker in de lucht want ik ben er ook aan het maken. haha.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer dat je zoveel kwijt bent. Ik heb het ook een keertje meegemaakt. Dan is het fijn wanneer je een back up hebt van je foto's, he? maar in jouw geval is het heel jammer van je grafische programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen schatteke,

    Tjeetje dat is heel erg vervelend...nu ben je al je mooie spulletjes kwijt, ja dat is pas echt balen..!
    Ik moet er niet aan denken...gelukkig ben je vrolijk en opgeruimd van geest en ga je pnieuw beginnen...
    Het is natuurlijk wel zo, dat als je iets nieuws begint, en weer hele verrassende dingen geboren gaan worden..
    en misschien nog wel mooier als eerst!
    Meis het is en blijft jammer van je programma natuurlijk.

    Josje ik wens je liefs en een hele dikke knuffel van mij...jouw vriendinnetje uit Wateringen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi wat leuk dat je even bij me langs kwam ik ben helemaal verliefd op je engeltjes ga ook 1 maken als je het goed vind liefs rommy fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi lieve Josephine,

    Maar een geluk dat de sleutel der liefde voor het maken van prachtige creaties niet gebroken is en jij Josephine ''gewoon'' doorgaat met fraais ontwerpen en maken, zoals deze mooie harten.
    Denk dat het jou wel gaat lukken om het programma wat helaas verloren is gegaan weer opnieuw te maken.
    Ik wens jou er in elk geval veel succes bij!!!

    Mooi weekeind en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo spijtig dat je al die mooie filters en zo bent kwijtgeraakt, Josephine, ik zou dat ook heel erg vinden, goed dat je er optimistisch bij blijft !
    Wat een wondermooie harten heb je gemaakt !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat erg dat je alles bent kwijtgeraakt. Ik moet er niet aan denken dat mij dat zou overkomen. Je hebt wel weer prachtige harten gemaakt zeg.
    Een fijne avond,
    een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve♥ Josephine..♥
    Ik♥ kan het wel begrijpen ..zit namelijk met hetzelfde probleem..zoveel keer dat die blijft hangen om jou post♥ te lezen en berichten plaatsen duurt het wel half uurtje kan je nagaan ..als ik♥ dan alle posten wil lezen♥ poehh
    lieve♥ zucht..:(..HELP..;)
    Wel jammer van je mooie♥ werk maar ook dat komt wel goed jou inspiratie♥ kennende..♥
    Maar goed.. je HARtjes♥ zijn PRACHTIG♥..;))
    Ik loop nu achter met alles door deze toestand..;(
    Wens je een fijn♥ weekend♥ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wát erg dat je alles kwijt bent :-(
    Het zijn mooie dingen die PC's als ze het doen !!!
    Wow wát een beeldschone harten: prachtig.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥