zondag 16 augustus 2015

Onmogelijke Trappenhuis foto's ***




Van de week heb ik een aantal foto's genomen van het trappenhuis die we aan het schilderen zijn, en dat lijkt eenvoudiger dan het is. Van alle kanten valt er steeds een ander licht op dus precies de kleur weergeven is bijna onmogelijk. Deze foto's benaderen het nog het beste. De trap was in de kleur ossenrood geschilderd, ik heb het altijd erg mooi gevonden maar nu we deze kleuren hebben gekozen ben ik er toch heel blij mee, het oogt allemaal wat lichter en frisser. Het fotograferen van trappen geeft prachtige patronen en ik kon bijna niet stoppen met foto's maken, hahaha, een soort afwijking zullen we maar zeggen. Die mooie patronen op de foto's ben ik nog verder gaan bewerken met mijn grafische programma, gewoon heerlijk spelen met foto's waar ik zoals jullie weten dol op ben. Het negenluik op de tweede foto en de laatste foto met de poezen is daar het resultaat van.  Het was er vandaag prima weer voor met al de regen die viel, en voor mij een heerlijke ontspanning om er mee bezig te zijn, geniet allemaal van een mooie nieuwe week ***



11 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, heel rustig. Je foto's lijken wel kunstobjecten.
    Je kunt ze zo in een galerie ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ,ja,.... zit hier met mijn hoofd onderste boven ,maar heb wel een idee ..maar het is mooi dat zie ik wel .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine, wat boeiend en ongelooflijk prachtig deze foto's! Houd ik van! en weet je, er zitten geweldige, wat zeg ik, GEWELDIGE quiltpatronen bij!!!

    Mooi!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig.......wat een mooie kleur !!...fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Josephine,
    Het trappenhuis is prachtig. ik houd van de kleur die u koos. Het ziet er zo elegant en rustig. Goed gedaan.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combinatie van kleuren heb je gekozen, Josephine !
    Prachtige collage van de patronen ... zo fijn deze inspiratie,
    de laatste met de poezen is een wondermooi kunstwerkje geworden !
    Ook hier weer regen en nog eens regen ... maar het gaat weer beter worden :-)
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine. Wat een prChtige foto,s heb je gemaakt. Ware kunstwerkjes, zo mooi. En weet je Pink ziet er quiltpatronen in en weet je, ze heeft waarachtig gelijk, haha.
    Veel liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, het zijn stukjes kandijsuiker, Josephine ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,
    Prachtige foto's!! Mooi hoe je die trap hebt gefotografeerd.
    Heel mooi gedaan met die lijnen.
    Grappig ook die symmetrie in je bewerkingen. Erg leuk!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Josephine,
    Wat leuk weer een reactie van je te krijgen. Het viel inderdaad niet mee een tros touw te schilderen. Ik kon heel lang niet op jouw site reageren, De tekst schiet steeds weg zodra ik op reageren druk, maar nu lukt het warempel wel. Wat een prachtige foto's heb je van die libel. Grotjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SONO TORNATA DALLE MIE SPLENDIDE VACANZE....TI ABBRACCIO FORTE FORTE!
    ANNALISA

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥