donderdag 21 december 2017

Merry Christmas ***






Lieve mensen, het is zo'n gekke week geweest, misschien wel herkenbaar je doet van alles en hebt het druk maar je komt niet toe aan dat wat je eigenlijk zou willen, haha. Had zo graag mijn borduurwerkje af gemaakt maar dat lukte niet jammer genoeg. Omdat we geen sneeuw met de kerstdagen krijgen wat best wel jammer is, heb ik maar even een sneeuwanimatie gemaakt om toch de sfeer een beetje te proeven. Wat zijn ze leuk hé die kleine houten hangertjes, kocht een paar weken geleden een doosje vol voor een habbekrats, bij thuiskomst zag ik pas dat  het hout was.
    *** Geniet van sfeervolle Kerstdagen ***


12 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Ja.., soms kom je tijd te kort. Maar goed, dan is het wel weer des te leuker wanneer je dan wel weer even voor je hobby kunt gaan zitten en genieten.
    Je hebt in ieder geval wel hele leuke sneeuwvlokken gemaakt. Grappig zo van hout.
    Ik wens je alvast hele fijne kerstdagen toe!! Ennuh...niet teveel kerstkransjes eten...hihi...!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine,
    Bedankt voor de prachtige kerstinspiratie. Ik hoop dat je een prachtige kerst hebt en ik wens je het allerbeste voor het nieuwe jaar.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Josephine,
    heel knap die houten hangertjes.
    Ik wens je een Zalig Kerstfeest !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Deer, wat een leuke animatie en mooie kerstafbeeldingen ! :-)
    Zo mooi ook de houten hangertjes, Josephine !
    Wens jullie fijne kerstdagen !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne dagen lieve josephine.....bedankt voor het afgelopen gezellige blogjaar!..heel veel liefs en goeds voor het komende ....geniet van het samen zijn liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne en gezellige Kerstdagen,
    Groetjes Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsja december is nu eenmaal geen maand om nog gauw iets af te maken komt vast wel klaar we hebben straks weer een heel jaar om creatief bezig te zijn.
    Leuke hangertje en dat voor een habbekrats.
    Fijne feestdagen en veel goeds voor 2018
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer toch dat we het zo druk hebben... December is zo'n mooie maand om terug te blikken, opnieuw een balans te vinden en te ontdekken wat er werkelijk toe doet.
    Wat een prachtige houten sterretjes laat je zien!
    Ik wens je goede kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very clever first image, and I love the animated reindeer. Sometimes I'm so busy I don't know which project to focus on! Best wishes for a happy Christmas and a good new year.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geniet van de mooie dagen en ik wens je goede kerstdagen en een creatief 2018.

    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine,
    Wens je fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.
    Lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josepfine,

    Ik hoop dat je zonder sneeuw, toch een paar heerlijke Kerstdagen hebt gehad. Die sterren zijn idd erg leuk, daar heb je waarschijnlijk nog jarenlang plezier van. Ze zijn helemaal tijdloos! En ook nog eens op heel veel manieren te gebruiken tijdens het decoreren.
    Pfff...ja, het jaar is alweer zo ongeveer voorbij. Het is voor mijn gevoel gewoon voorbij gevlogen. Voel jij dat ook zo?

    Ik wens je alvast eine gooje roetsj in het nieuwe jaar! Veel geluk en gezondheid voor 2018.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥