vrijdag 7 februari 2014

Paper Pussy Rosetta ***








Zomaar een gek poezenkind , dit poesje heet ROSETTA en is geheel vervaardigd van kranten, wit vloeipapier, wat stukjes ijzerdraad voor de armen, beentjes en het staartje, en een schaaltje behanglijm. Van krantenpapier heb ik eerst een prop gemaakt voor de kop en het lichaam en daarna allemaal dunne stripjes krantenpapier daar kris kras overheen geplakt. Gewoon wat rommelig, beslist niet al te mooi willen werken maar lekker kliederen met je handen en er zo wat vorm in brengen. Tussendoor moest het wel steeds eerst goed drogen , jammer genoeg zou ik bijna zeggen want als ik dan eenmaal bezig ben ga ik er het allerliefste in één keer mee door. Toen de vorm naar mijn idee goed was heb ik er wit vloeipapier overheen geplakt. En met acrylverf alles beschilderd. Heb er ook maar meteen een hartje bij gemaakt komt goed van pas voor valentijn. Rosetta is 23 centimeter hoog, en door haar staartje blijft ze mooi rechtop staan. En zeg nu zelf, het is toch een grappig en vrolijk poezenmeisje geworden ***


16 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch creatief Josephine. Wat leuk dat er uit een paar oude kranten en behanglijm zo,n leuk poesje tevoorschijn kan komen.
    Een heel fijn weekend meis. Het is echt weer om lekker creatief bezig te zijn.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord: geweldig! Kan me voorstellen dat je er zo veel plezier aan beleefde! Heel bijzonder! xxx Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieverdje,
    Rosetta is de leukste poes die ik ooit gezien heb,maar ook een trotse poes wat is ze schattig geworden.
    Wat een werk heb je hier aan gehad om haar zo mooi aan te kleden en zo leuk met de snoer kraaltjes.,ze staat ook mooi op de foto met een omlijsting die echt bij haar past,veel liefs mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey josephine, je hebt weer een grappig poesje getoverd ,
    ook heel leuke foto's maak je steeds van je creaties!
    groetjes uit België,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Josephine, een echt kunstwerkje is het geworden !
    Rosetta is allerliefst ... haar rokje, juweeltje, alles zo mooi !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ma questo è troppo!!
    troppo delicata, unica,gentile,frizzante gattina!
    tutto fatto con le tue mani e con la carta.......SEI MERAVIGLIOSA!
    brava,brava,brava,brava Josephine!
    il mio uccellino è volato via......che tristezza, colpa di google forse, non so che è successo.
    speriamo che ritorna!
    buona domenica mia cara!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje zeg en dat olifantje van hiervoor had ik ook nog gemist! meid wat maak je toch een leuke diertjes
    FIjn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepie nou weer lieve Josephine.Zo schattig met haar gebloemde jurkje en schoentjes. En nu weer een heel andere techniek, zo leuk.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk weer !!!...hele fijne zondag...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen lieverd,

    Wat ontzettend grappig dat je van papier zo'n heerlijk poezen beesie
    kunt maken...Met zelfs een rokje met knopen..Dit lijkt me een geduldig
    werkje...Rosseta mag er wezen hoor...

    Ik wens je een heerlijke zondag meis,
    liefs van je vriendinnetje..XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Josephine
    wat knap gemaakt zeg van kranten papier.
    super wat jij allemaal uit jou vingertjes tover.
    ik vind het altijd een genot om bij jou te komen kijken na al dat moois.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje, Josephine!
    Hoe kom je er op!
    En alles weer zo mooi in beeld gebracht!
    Het is altijd genieten bij jou!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oi Josephine! Agradeço tua vista muito gentil.Teus trabalhos como sempre muito delicados e lindos .Adoro.Beijos linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello! Die mooie creaties! ze zien er zo schattig, vooral als ze beren of dieren! Ik hou van de details!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥