maandag 3 februari 2014

Olifantje TINTA ***








Ohhhh ik heb al weer een bevalling achter de rug maar dit keer was het een lichte bevalling, haha. Kleine TINTA [ zo heet deze kleine krummel ]  is een mini olifantje van 8 centimeter groot. Het patroontje van dit lieve olifantje is ontworpen door " PINK VEEN " Pink is een berenmaakster en vindt het leuk om anderen ook te laten genieten van deze leuke bezigheid. Op haar blog zijn allerlei patroontjes te vinden die je vrij mag gebruiken. Kijk maar eens op haar mooie blog, http://bearsandneedlework.blogspot.nl/ [KLIK]  Zelf heb ik dus het patroontje van dat schattige olifantje gebruikt. Wel heb ik het veel kleiner gemaakt en de beentjes ook een iets andere vorm gegeven, en dat is juist zo leuk om er je eigen draai aan te geven. Het was voor mij weer een waar genot om dit kleine olifantje te maken.  Bedankt Pink voor dit schattige patroontje!!!





17 opmerkingen:

  1. wow, wat super zeg! wat een schatje Joesphine en wat knap weer gemaakt en omringd in super gave foto,s
    je kan er wat van meisje!!
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig olifantje, als ik bedenk hoe klein ie is dan kan ik toch niet anders dan je een kunstenares te noemen, wat een werk zal dat geweest zijn.
    Maar met zo een resultaat ben je die zware bevalling vast snel vergeten :)
    Wat een mooie foto van jezelf heb je gemaakt lieverd, mooi mens ben je xxx
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch mooie dingen .......zo leuk !! ..liefs fijne week Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk olifantje heb je weer gemaakt Josephine. Een hoop gepriegel lijkt mij, daarom extra knap vind ik. Nog een hele fijne week meis.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. brava brava brava brava brava brava brava brava brava brava brava brava brava brava brava !!!!!!!!!!!!!!
    troppo simpatico!
    hai fatto tanti animaletti diversi, non solo orsi! sono proprio belli, veramente!
    un abbraccio mia cara!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tinta is zo lief, ik bewonder en verwonder hoe je steeds weer zoiets kleins tot kunstwerkjes kunt maken.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine, helemaal verliefd ben ik op Tinta! Wat heb je er een geweldige olifant van gemaakt en zo mooi gedecoreerd weer! Dapper hoor om zo'n kleintje te maken! Ik had je al verteld dat ik nog veel van je kan leren!!!!!
    Dank je wel lieve vrouw dat je anderen hebt laten weten dat ze patroontjes op mijn blog kunnen vinden xxx

    Ben reuze benieuwd wat je volgende bevalling zal opleveren, kijk er nu al naar uit!

    De foto's? te gek! Geen idee hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt!
    Een genot om naar te kijken!

    Lieve groet, Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay meis,

    Wat een geweldig diertje heb je gemaakt...!
    Zo lief met die polkadot oortjes...
    En alles zo leuk ingelijst...

    Wat super dat je Pink Veen even in het zonnetje
    hebt gezet, wat lief dat ze haar patroontjes met
    ons deelt...Ik heb al even een kijkje op haar blog
    genomen...en ben haar gelijk gaan volgen..

    Liefs en dikke knuffels voor jou en Tinta..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,

    Wat is dat toch leuk om creaties te delen via de blog in dit geval een patroontje.

    Jou olifantje is weer helemaal super geworden.

    Fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een klein drolletje is dit nou weer lieve Josephine. Een snoepie. En wat zal ze trots zijn dat ze zo mooi op de foto's staat en dat er zulke mooie lijsten omheen zitten.
    Je kan er wat van meis.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is Tinta leuk en ze kan meteen al aardig poceren en en spelen met de mini treintjes.
    En als ze groot is gaat ze heeeeeel veel wegen HA,HA,HA en ook staat ze trots in een mooie omlijsting.
    Het mutsje vind ik ook zo schattig, en is dit nu de mug waar jij een een olfantje van heb gemaakt???
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, Dat kostbare wezens! Ik hou van ze! Het is altijd zo grappig om ons en vult de ziel, het creëren van een speciale plaats in onze ziel, alle aquelo maakt ons gelukkig! groeten! Rose Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief olifantje is Tinta, Josephine !
    Ik vind de oren van bolletjesstof zo leuk ... prachtig gedaan weer !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een liefje!
    En zo klein!
    Je kan er wat van hoor!
    Bedankt voor je link!
    Ik ga zo eens even kijken.
    Dag lieverd!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bericht je van Chrissie via mijn mail ...

    Hey lieverd.

    Ik probeer en probeer, maar ik krijg je blog niet volledig geladen en kan ook
    niet reageren. Ik vind dat heel erg en dus vandaar dat ik het zo doe.
    Wat een poepie die olifant, zo lief met die guitige oren van hem.
    Het moet al een echte dierentuin bij jou thuis zijn onderhand LOL.
    Ik vind het zo knap dat je die kleine wezentjes weet te maken tot echt
    lijkende dieren, chapau voor jou.

    Knuffels
    Xxxxxx Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Josephine, ik vind je Tinta geweldig lief en mooi gemaakt !
    Het is knap hoe je die verschillende materialen verwerkt in zulk klein wezentje.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief olifantje, mooi gemaakt, ga zeker eens kijken op haar site,
    fijn weekend Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥