dinsdag 5 augustus 2014

Little Moon ***










Vorige week ben ik bij een geliefd stoffen winkeltje waar ik vaak iets koop weer een aantal prachtige stofjes tegen gekomen. Mijn oog viel in eerste instantie op een coupon en vroeg of ze deze stof ook aan de meter in voorraad hadden. De vriendelijke verkoopster wees me een hoekje in de winkel waar dit genre stofjes te vinden was. WOW *** mijn mond viel open, zoveel stoffen die wel uit een ver verleden leken te komen. Althans zo voelde het voor mij, je moet er natuurlijk van houden maar ik vind dit genre stofjes prachtig, en word heel hebberig bij het zien van zoveel moois, haha. Het zijn allemaal satijnachtige stoffen waar allerlei borduursels op verwerkt zijn. Natuurlijk dacht ik meteen daar ga ik beertjes van maken., niet makkelijk omdat er totaal geen rek in de stof zit en je ook ieder steekje zichtbaar ziet, en de stof ook moeilijk strak te trekken is. En daarbij ook nog ieder naaldprikje is een gaatje dat zichtbaar blijft. Maar eigenwijs als ik ben toch aan de slag gegaan. En zie hier  "LITTLE MOON" is het eerste beertje dat geboren is van dit soort stoffen. Er komen er zeker nog meer want ik vind het best heel mooi overkomen ook al is het moeilijk om het perfect te laten zijn. Wens jullie allemaal een fijne week toe *** 




11 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig beertje is Little Moon geworden, Josephine, inderdaad
    een speciaal stofje om mee te werken ... mooi gedaan weer !
    Oh, en de laatste foto, hoe lief zitten ze daar bij elkaar :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is little moon lief geworden en leuk zo met dat kraagje en de pompoentjes en de aparte struktuur van het stofje.En ze heeft ook van die aparte uit drukkingen heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Josephine! Waar zal ik beginnen? Nou, Little Moon is een prachtig beertje geworden! De stof is zo mooi en moontje kijkt ook heel mooi!

    Perfect?.......wanneer is een beertje dan perfect Josephine? voor de een als alle steekjes onzichtbaar zijn, voor de ander als de neus precies recht zit?......maar voor mij is jouw beertje Moontje (zo noem ik het even als troetel) perfect door de combinatie van alles dus....!

    Prachtige kleuraccenten (dat leer ik echt nooit!) en gewoon MOOI!

    Fijn dat je er nog meer gaat maken en geweldig dat je die stofjes op de kop heb kunnen tikken!

    Van mij krijg je een 10..............ach wat......een 10 1/2 !!!!

    Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine wunderbarer Bär und wirklich etwas ganz besonderes!!! Der Stoff ist toll, der Ausdruck im Gesicht, die Gestaltung und die Fotos.....für mich perfekt!!!
    Liebste Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig beertje is dat nou weer. Beeldschhone stof dat zie je zo met mooie borduursels erop. Geweldig lieve Josephine dat je het dan weer aan durft om dit te proberen. En het is prachtig gelukt.
    Vandaag hebben we voor het eerst sinds lange tijd regen gehad. Heerlijk verfrissend. Kan me voorstellen als je in zo'n heet land woont dat je snakt naar regen.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine,
    de beer is geweldig! het weefsel kan moeilijk zijn geweest om mee te werken, maar de glans en de afwerking maken de beer super. Ongelooflijke werk en uw stiksels detail is fenomenaal. Uitstekend!
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje...kan helaas de tekst niet leden op mijn iPad zo raar alle vakken zijn leeg ook de commentaren ...liefs van mij...x...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi beertje is dat geworden Josephine. Echt prachtig met deze stof. En weer die mooie foto,s die je er van maakt. Een genot om naar te kijken meis.
    EEn heel fijn weekend!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Josephine, je beertje is weer een schatje hoor, ziet er heel rijkelijk uit in die stof !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Josephine, ik geloof dat de beer zo is geboren.
    werkelijk wonderschoon.
    groetjes Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Delizioso meraviglioso sublime! Troppo brava complimenti ! Un bacio dal mare Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥