woensdag 7 november 2012

65 Jaar ***





Het klinkt zo gek maar het is waar lieve mensen, vandaag ben ik 65 jaar geworden. Het voelt overigens helemaal niet zo. De rozen die ik laat zien heb ik van mijn lieve moeder gekregen, 60 roze met cremekleurige buitenkant en 5 grote witte rozen. Samen 65 schoonheden die me toelachen. Ook belde ze me precies klokslag twaalf uur om mij te feliciteren, hoe lief is dat. En ik kreeg ook nog een PRACHTIGE mail, want ondanks dat mijn moeder 90 jaar is speelt ze nog dagelijks met de computer en tovert de mooiste dingen tevoorschijn ***


23 opmerkingen:

  1. AMORE MIO!
    AUGURI CON TUTTO IL MIO CUORE,SEI UNA DONNA STUPENDA,PIENA DI CREATIVITA'E DI VITA!!!
    SI LEGGE SUI TUOI OCCHI QUANTA DOLCEZZA C'E' IN TE!
    AUGURI AUGURI AUGURI MIA AMICA OLANDESE!
    UN FORTE ABBRACCIO
    ANNALISA
    (UN BACINO ALLA TUA MAMMA!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik je hartelijk feliciteren met je 65 jaar, maar ik kan dat wel niet geloven hoor, wat zie je er onzettend goed uit moest je zeggen 56 ja maar 65 nee.
    Ik wens je nog een hele leuke en liefdevolle dag.
    Lieve groetjes Carine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o,lieve Josephine,vanHARTE GEFELICITEERD met je verjaardag en dat het maar een fijne dag mag worden,samen met je dierbaren.
    mooie leeftijd hoor,enneh,,,,heel mooie foto's.
    fijne dag nog en liefs van GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep Hiep Hoera in de Gloria
    Lieve Josephine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Je ziet er nog uit als een jonge blom hihi
    Dus k zou zeggen streef in ieder geval je moeder voorbij maar dat zou nog wel eens een hele kluif worden ;-) Mams (ook gefeliciteerd met dochterlief) wordt nl minstens 100 !!!

    Een hele gezellige dag gewenst met alle mensen die je lief zijn GENIET
    enne je foto's zijn prachtig.
    Een dikke verjaardagskus komtie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh lieverd, van harte gefeliciteerd met je 65ste verjaardag hoor!
    Ik moest wel even kijken, zie ik het goed dacht ik, ik zou je die jaren absoluut niet geven.
    Meid, toen ik je in het voorjaar ontmoette, mmmmmm, tien jaar zou ik er zo af doen,je bent gezegend met een gezonde huid en natuurlijke schoonheid hoor, daar mag je apetrots op zijn.
    Misschien komt het ook door de vitaliteit die je uitstraalt en tja, van wie je die hebt, dat kan ik al raden hoor!
    IK wens je een heel fijne dag toe en geniet van je beeldschone rozen,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd!

    Wat een prachtige rozen heb je van je moeder gehad.

    Ik wens je een hele fijne dag toe met alle lieve mensen om je heen.

    Geniet van deze bijzondere dag.

    Lieve groet,

    Loes


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen lief rozenmeiske,

    Van harte gefeliciteerd met je 35e verjaardag!
    Ik wil jou heel veel gezonde en mooie jaren wensen..
    met heel veel liefde....
    Kind je ziet er geweldig uit...zowel op de foto als in het echt...
    Dit komt omdat je een geweldig hart hebt..en dit straalt uit naar buiten toe..een goed mens wat straalt!
    Jouw gekregen rozen van je moedertje zijn prachtig, wat gaaf dat ze jou nog even belde hahaha...
    Lieve kind geniet maar lekker van alles..

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve schat!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat heerlijk dat je moeder je nog zo
    lekker kan verwennen! Ik wens je nog een hele fijne dag!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen lieverd,

    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nou het voelt misschien niet zo, maar je ziet er ook niet zo uit hoor!!!!!
    Wat lief van je moedertje!!
    Lieverd, ik wens je een ongelofelijk leuke dag.

    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst van harte: HIEPERDEPIEP.
    Maar nu even ter zake...kun je me je geheim vertellen hoe je er zo prachtig uit blijft zien en bovenal zo jong....?
    Deel je geheim met me ;)ssh...heel zacht dan zodat niemand het hoort.

    Zit waarschijnlijk in de genen, pech voor mij, want je mams is ook nog zo jong van geest.....

    Geniet van deze feestdag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neejjjjjjjjj dat lieg je.
    Je bent geen 65 maar hooguit dan 56 .
    Dit geloof ik echt niet, ik heb je immers in levende lijve ontmoet!!!
    Dat je jarig bent alá..... en dus geef ik je de dikste verjaardagszoen die je maar kan krijgen door de pc, maar 65 jaar gaat er niet in.
    Zo wel................dan kom maar op met je geheim!!!
    Liefs Chrissie en een super fijne dag natuurlijk.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine. Nogmaals hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Niet te geloven 65 jaar, nee dat lijk je echt niet. Prachtige rozen van je lieve mamske en zo veel. Je hebt weer prachtige foto's gemaakt.
    Ik wens je nog een heerlijke dag.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit meen je niet, ik schatte je zeker 20 jaar jonger. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren! Wat heerlijk dat je moeder van 90 (!!!!) nog zo attent is en jullie het zo goed kunnen vinden samen. Dat is zoveel belangrijkere dan eender wat gewoon. Ik wens jullie samen nog heel veel onvergetelijke tijden toe!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, en ik ben het met de anderen eens, je zou het je niet geven, echt niet.
    Geniet ervan en heerlijk dat je moeder je zo verwend heeft,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 65 ???...dit wil ik niet geloven...meid je ziet er zo goed uit !!!...gefeliciteerd hoor.....!!...dikke knuffel van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Josephine, en inderdaad je ziet er veel jonger uit !
    Wat lief van je moeder om zo'n prachtig boeket rozen te geven, fijn dat jullie zo'n mooie band hebben samen !
    Geniet ervan,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve♥ Joephine♥ ..♥
    ♫ HIEP ♫ HIEP ♫ HOERAAAAAAA ♫..lang ♫ en GELUKKIG♥ ♫ zal ze♥ leven ♫ hieperdepiep ♫ HOERAAAAA ♫ aplausje♥ klapklapklap♥ verdien♥ je van Harte♥..♪Mooie ♪ Dame ♪♥!!
    Dit had je nooit gegeven hoor.. je bent zo jong♥ als je je voelt knipoog♥..;)))
    Maak er een Super♥ Mooie♥ Dag♥ van met al je lieve♥ vrienden♥ en Family♥..;))
    OOk voor je moeder♥ die zeker zal genieten van deze dag !!
    Wens je alle Liefs toe ♥Gaby♥..Dikke Knuf♥ KusXkusXkusX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte Gefeliciteerd lieve Josephine,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Te laat, maar van harte gemeend feliciteer ik je met je verjaardag lieve Josephine.
    Ik had je zeker geen 65 jaar gegeven.
    Wat zal dat een rijk gezicht zijn die 65 Rozen en wat een lieve moeder heb je toch, zij is ook al zo jong van geest. Zo moeder zo dochter.
    Ik hoop dat je een onvergetelijke dag heb gehad.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jes uis éblouie ! Jamais je n'aurais imaginé que tu avais cet âge. Tu parais tellement plus jeune. Je te souhaite un merveilleux anniversaire et te souhaite surtout de continuer à nous émerveiller par tes créations.
    Je t'embrasse fort for
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beter laat dan nooit.
    GEFELICITEERD!!
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo lieve, de tijd weg van bloggen! maar vandaag heb ik feliciteer u met uw verjaardag! en zijn gezegend tot 65 lampen veel jonger hebben! Moge God je al de verlangens van je hart! Hugs, Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beter laat dan nooit....denk ik dan maar...

    Nog van ♥♥♥♥♥TE GEFELICITEERD, met je verjaardag!!!

    Maar aan alle leuke reacties te zien hierboven ontbrak het jou niet aan belangstelling en complimenten over je jonge uitstraling,ik sluit me daar helemaal bij aan.
    Ik schreef het al vaker:je bent een prachtige vrouw,en niet enkel aan de buitenkant:-)

    Terwijl jij dat prachtige boeket rozen van je lieve moeder in vaas schikten en feest vierden zat ik bij manlief in het ziekenhuis na weken van onderzoeken en in spanning afwachten wat het hart team zou gaan beslissen te gaan doen.
    De behandeling is inmiddels geslaagd en succesvol verlopen,Har is weer thuis,gelukkig.

    Dus je zal begrijpen dat ik niet veel tijd had om te bloggen,laat staan om ook nog overal te reageren.

    Je hebt vast een onvergetelijke dag gehad.

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥