dinsdag 6 januari 2015

Een rustig begin ***



Lieve mensen, als eerste wil ik jullie allemaal  heel erg bedanken voor de lieve reactie's op het overlijden van mijn lieve moedertje, al jullie woorden deden mij goed. Gisteren  5 januari was de crematieplechtigheid, het is zo moeilijk om afscheid te nemen. De aanwezigheid van familie en vrienden voelde als een warme deken,  en het gaf ons de kracht om dit te volbrengen. Zoals ik al eerder schreef, ben ik zo dankbaar dat lijden haar bespaart is gebleven. Maar nu ***** dat is nog niet zo eenvoudig allemaal. In eerste instantie van alles regelen en de woning leeg maken natuurlijk, het voelt allemaal als een malle molen waar je in terecht komt, maar gelukkig voel ik de kracht om ook deze moeilijke taak tot een goed einde te brengen. Hierbij wil ik iedereen een heel mooi liefdevol en vooral GEZOND jaar toewensen ***



  

16 opmerkingen:

  1. Tja meis...het voelt bij mij na 3,5 jaar nog steeds als gisteren.....dus moeilijk moeilijk de tijd die jij nu ingaat.....ik geef je even een hele dikke knuffel.....liefs van mij...x sterkte met alles...!...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ciao mia dolce Josephine, ti sono vicina nel cuore, anche se sono così lontana.
    ti stringo forte,
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

  3. En arribar a aquest dia, no puc deixar de pensar en la infantesa, aquells moments plens de màgia, que tots hem viscut en la nostra infància

    Feliç Dia de Reis ♕ ♕ ♕

    ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿
    . . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .
    ……...…♥ •.¸.•´♥……………
    Elracodeldetall.blogspot.com (^‿^)✿ petons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine. Eerst wil ik jullie nog even een goed 2015 wensen.
    Ja wat komt er nu weer even veel op je weg he maar dat zal je vast tot een goed einde brengen. Veel dierbare herinneringen gaan door je handen en dat valt beslist niet mee. Ik wens jullie veel sterkte.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine, ik lees nu pas het verdrietige bericht van het overlijden van je lieve mams. Wat een enorm gemis meis! Ik heb altijd zo genoten van haar lieve berichtjes die ze altijd op je kunstwerkjes / blogjes wist te geven. En wat bijzonder ook dat je haar zo lang in je / jullie midden hebben gehad. Iets om ook heel dankbaar voor te zijn. Het gemis blijft altijd ...

    Ondanks al het verdriet wens in je toch alle goeds voor 2015. Dat je met je moeder in je HART verder weet te gaan. Wens je alle sterkte! Een hele warme knuffel komtie XXX
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Afscheid nemen is altijd moeilijk, veel sterkte in deze moeilijke tijd ...
    Ook nog mijn beste wensen voor het nieuwe jaar, Josephine !
    Dikke knuffel,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieverd...gecondoleerd........wat een verlies voor je......
    Maar wat heeft ze een pracht leeftijd gehaald........hoe bijzonder dat je haar zo lang dicht bij je mocht hebben....
    Het gemis zal groot zijn......wens je sterkte......liefs.......knuf......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine..♥
    Ik stuur je hier veel kracht♥ en moed♥ toe..ja het is niet zo'n fijne gedachten wat je nog moet gaan doen in haar♥ huisje ..maar het zal ook tijd nodig hebben..om dit verlies te verwerken..de mooie herinneringen♥ zullen altijd in je Hart♥ blijven lieverd♥ ik geef je weer een lieve♥ warme Knuffel♥ en Sterkte heel veel Liefs♥ Gaby..x♥x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine,

    Heel rustig beginnen met het huisje leeg halen, wat zal dit moeilijk voor je zijn, het zal niet makkelijk voor je zijn meis.Al die herinneringen Ik wil je heel veel kracht en heel veel sterkte wensen de aankomende tijd...

    Wens je alle liefs en meer dan alle goeds,Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I send you warm hugs and strength to go through your darling Mum's house. Thinking of you.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine en partner.....vandaag in de stromende regen......dacht ik ineens intens aan jullie en dacht ik terug aan onze ouders........kwam vast door die regen.....en ik herinnerde mij een gedichtje dat mijn moeder mij eens stuurde en ik stuur deze woorden door naar jullie.....vanuit mijn hart en het was gewoon ook echt zo....

    vandaag heb ik, in gedachten verzonken,
    in plaats van 1 2 kopjes thee ingeschonken,
    ik had zo intens aan een ander gedacht
    dat ik deze mens liefst ook een kopje bracht..........

    Peter en ik wensen jullie sterkte met de dingen die jullie moeten doen.
    Wat onszelf betreft herinner ik me duidelijk dat het niet meeviel maar dat het ook momenten van verbazing, herinnering en liefde bracht......en dat we beseften dat het het laatste was dat we daadwerkelijk voor ze konden doen.....met liefde.

    Dat ik ZO de kluts kwijt was dat ik bij de receptie van grof vuil, waar we wat naartoe moesten brengen, op de vraag wat we kwamen brengen antwoordde: "we komen de laatste restjes van mijn schoonmoeder brengen" ..........nou ja, wat zal ik zeggen, het lokte toch een lach uit bij ons allemaal....! Tja......

    Liefs en een extra dikke knuffel van ons! xxxxxxx






    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine,

    Kan mij voorstellen dat alles voelt als een malle molen en wat fijn dat je zo veel lieve mensen om je heen hebt, dat geeft je kracht om alle dingen te doen die gedaan moet worden.
    Wens je ook heel veel sterkte en kracht toe en ook alle goeds en veel liefde voor 2015.

    Lieve groet,

    Loes


    BeantwoordenVerwijderen
  13. Josephine, ik wens jullie veel sterkte in bij het leeghalen van het huisje , de herinneringen zullen je zeker troost brengen hierbij...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Buongiorno Josephine!
    si, sono tornata da un bellissimo viaggio a Berlino, una città che già conoscevo ma che ho apprezzato ancora di più in questi giorni!
    Ho comprato un bel pò di Orsi.....forse è una malattia la mia!!!!?????hahahaha
    Spero tu stia un pochino meglio.....ti sono tanto vicina......e prego per la tua Mamma.
    un bacio grande grande
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥