zaterdag 8 april 2017

Vakje borduren ingelijst en bloesempracht ***








Lieve mensen, zoals ik al in een vorige post een keer schreef dat ik van plan was de vakjes die ik aan het borduren ben in te lijsten, het moeten er twee worden maar de tweede daar ben ik nog volop mee bezig. Hier zien jullie het eerste lijstje dat voltooid is, straks als de tweede voltooid is wil ik ze ergens onder elkaar ophangen alleen weet ik nog niet waar. Genieten jullie ook zo van al die bloesembomen die nu in volle pracht staan te bloeien. Deze boom is van de buren maar staat vlak bij de erfscheiding dus zodoende kunnen wij er volop van genieten en dat doen we zeker. En morgen JOEPIE een eerste zomerse dag zo vroeg in het voorjaar gewoon bijna niet te geloven. Het grasveld begint inmiddels een klein beetje groen te kleuren, en dat ziet er al heel anders uit dan de modderpoel die overbleef na de winter. Het is wel lastig nu er zoveel te doen is in de tuin en je eigenlijk niet of in ieder geval zo min mogelijk over het pas gezaaide veld mag lopen. Geniet allemaal volop van het prachtige lenteweer ***


15 opmerkingen:

  1. Dag Josephine, je hebt je borduurwerk mooi ingelijst hoor.
    Ja, het is weer volop genieten van de mooie lentedagen,
    bij ons staan de lentebloesems ook al mooi te pronken hoor...
    nog een fijne dag en groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De borduurwerkjes zijn zo mooi geworden, Josephine, hoop dat je straks een mooi plekje voor de lijstjes vindt ...
    Wat een prachtige bloesems, spijtig dat de bloeitijd zo snel voorbij is, daarom geniet ik er altijd extra van !
    Ook hier voor morgen 20° voorspeld :-)
    Dat wordt genieten ... wens je een fijne zomerse zondag !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Daar heb je mazzel mee met zo'n prachtige boom bij de buren.
    Zolang het nog niet al te hard gaat stormen blijft hij lekker zijn bloemen houden. Mooie foto's hoor!!
    En wat ben je weer creatief met dat prachtige borduurwerk. Dat zal vast mooi staan zo aan de muur.

    Lieve groetjes en geniet van het mooie weer vandaag,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk hoor ...ga zo lekker buiten zitten genieten....fijne dag lieverd ....geniet liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve meis,

    Jouw borduurwerk is zo zo prachtig!
    De kleur, de patroontjes...en de het lijstje
    er omheen is werkelijk beeldschoon...
    Super dat er nog een tweede bij komt, deze
    zal zeker ook prachtig worden...

    En ja meis, die bloesem, is zo zo mooi!
    Wat heerlijk dat je zo kunt meegenieten van deze
    roze lente wolk! Wat is het nu toch een geweldig tijd he?

    Het grote GENIETEN is begonnen...

    Heel veel liefs, dikke kusXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn de vakjes mooi in een lijstje, wat een gaaf idee. Het zal prachtig zijn met twee onder elkaar!
    Ook hier bloeit de bloesem volop, je zag de laatste week de bomen bijna 'ontploffen' :)
    Heerlijk ! Lente :) Heel fijne week X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. net ging het niet goed, nog een keer proberen. Grrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja nou doet ie het wel. Ik schreef wat schattig je geborduurde schilderijtje en zo leuk dat er nog eentje bij komt. Het zal beslist overal wel leuk staan. Wat al je tuin al mooi zijn. Vast wel veel werk maar dankbaar. Mooi overal de bloesem, daar ben ik dol op.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je borduurwerk. Ik vind het een super goed idee om het op deze manier te doen.
    Wat is alles vroeg in bloei dit jaar. Voor mijn gevoel glipt de lente zo tussen mijn vingers door.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat ontzettend goed bedacht om je vakje per week zo in te lijsten! Het is echt prachtig geworden.
    Bijzonder weer was het gisteren, we moesten gewoon even wennen aan de 'warmte' en waren helemaal loom. Vandaag weer back to normal, ook fijn...
    Mooi hè al die bomen die zo schitterend uitbotten...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi ! Je ingelijste vakjes en leuk ook om ze onder elkaar te hangen! Goed idee.
    Prachtig die bloesem, echt genieten!

    Fijne paasdagen en lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geborduurd, Josephine. Volgens mij heb je goede ogen om zulke mooie werkjes te maken.
    Ja... ik geniet zeker van al het nieuwe groene leven wat zich in dit tijd van het jaar zich laat zien, vooral al ik op de fiets zit.
    Wens je hele fijne Paasdagen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zijn je borduurwerkjes, mooie lijst, nu een plekje zoeken. Ik geniet ook zo van de tuin, je ziet alles groeien en het groen is zo kleurrijk en fris, 1 van de mooiste maanden vind ik, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Josephine,
    Uw handwerk is zo mooi! Ik hou van de patronen!
    Bedankt voor de inspirerende foto's.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥