dinsdag 27 februari 2018

Hondjes Black en White ***










Deze keer zijn er twee hondjes geboren, al eerder heb ik een aantal hondjes gemaakt en daar zijn er een paar op één van de foto's te zien. Het is zo leuk om te doen, het blijft voor mij ook steeds een uitdaging om ze zo klein mogelijk te maken. Het voordeel daarvan is ook dat ze dan nog steeds in mijn kast passen. Oude pop is en beetje verliefd op de hondjes, oké pop dan mag je ook even op de foto. Dat getuttel met het fotograferen daar geniet ik altijd intens van.  Ook tijdens het maken blijf je maar frutselen aan zo'n beestje om te proberen een leuke uitdrukking in het gezichtje te krijgen en dat is helemaal niet zo makkelijk als het misschien lijkt. Inmiddels heb ik al twaalf hondjes gemaakt en er zullen er denk ik t.z.t nog wel een aantal bij komen. Voor alle schaatsliefhebbers hoop ik dat het van de week gaat lukken, de harde wind werkt wat tegen maar met een week vol met vorst moet het toch mogelijk zijn. geniet van het fraaie winterweer ***


12 opmerkingen:

  1. Ach...wat een dotjes..nou de kopjes vind ik erg goed, vooral het witte hondje, maar wel een gefriemel he? Net zo lang door gaan tot het goed is, ik ken het :-) Moet je ook nog op het ijs???
    Ik niet meer...veel te koud, maar leuk om naar te kijken, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine,
    Deze puppy's zijn allemaal zo schattig en absoluut mooi. Ze zijn zo klein en zo ongelooflijk gedetailleerd. De stoffen die je hebt gekozen om ze te maken zijn perfect! Ik hou van ze allemaal.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah... wat een kleine lieve hondjes heb je gemaakt, vind ze ook weer zo schattig en ik blijf het zeggen: zo ontzettend knap dat je zulke kleine beestjes kunt maken. Dankjewel nog voor de beterschapswensen. Gelukkig gaat het weer beter hoewel nog niet 100% fit maar bijna. Heb ook je vorige post nog even gelezen en een heerlijk rondje door je tuin gewandeld, de knoppen staan op springen en van mij mag het hoor. Hoewel ik ook hoop dat er nog geschaatst kan worden deze week.
    Fijne week lieverd.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had eerst helemaal niet door dat het hondje zo ienienmienie was.. Maar als ik dan een hand zie...is het wel duidelijk!
    Knap hoe je die uitdrukkingen op de snuitjes weet te brengen, dat is eigenlijk het allermoeilijkst van het hele hondje. Maar voor jou is het de uitdaging, begrijp ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze zijn schattig...zo liefff...hele fijne week...maarre van mij mag het lente worden hoor brrrrrrr zo koud ....liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een snoezige hondjes, Josephine, ze hebben een super lieve uitstraling !
    Ik ben altijd weer verwonderd over je creativiteit !
    Mooi ook de foto's samen met de oude pop !
    Ja, en hopen dat het lukt voor de schaatsliefhebbers :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Olá Josephine!Sua arte é encantadora !Como consegue criar assim tão pequeno.Beijo
    Arlete

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepjes zijn dit nou weer. En ze zijn zo klein. Ik sta steeds versteld van de piep kleine maat van deze lieverdjes . Zo knap.
    Er ligt hier een beetje sneeuw. Zo eng vind ik dat voor alle mensen die er door moeten. Maar voor de schaatsers is het wel heerlijk natuurlijk.
    Veel liefs van RIetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine,

    En het is je weer gelukt!!Het witje hondje kijkt zo ondeugend uit zijn oogjes! Prachtig.
    Je bent wel ijverig geweest in de periode dat ik niet in blogland was. Ik heb een hoop in te halen, zie ik.

    Het is koud ja, maar hier is het elke dag wel heerlijk zonnig!

    Fijne dinsdag!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Josephine,
    Wat een fantastische hondjes. Zo ontzettend leuk.
    Geweldig om te zien hoe je dit weer hebt weten te maken. Wat een gepriechel moet dat zijn.
    Die witte vind ik erg grappig met die oortjes...hihi...!!
    Mooi ook hoe je ze weer hebt gefotografeerd. Prachtig gedaan!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat popje verliefd is snap ik wel. Ik ben ook verliefd! Wat een kunstwerkjes. Zo mooi en dan die uitdrukking op die snuitjes. Het ziet er helemaal niet makkelijk uit!
    Ik hoop dat ze nu wel lekker in hun warme mandje liggen. Dat hebben ze nu wel nodig. Doe er desnoods nog een paar kruiken bij. Brrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Josephine, je hondjes zijn echt heel schattig hoor!
    En zo klein, hoe krijg je het voor mekaar !!!
    Vorige keer toonde je ook weer prachtige tuinfoto's, heel knap.
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥