donderdag 26 januari 2012

Bijzondere VERJAARDAG***




Vandaag is het wel een zeer speciale dag, mijn lieve moedertje is vandaag 90 JAAR geworden. Zelf zegt ze daarover, "het voelt helemaaaaaaal niet zo". Uiteraard zijn er de aan leeftijd gerelateerde ongemakjes die je doen beseffen dat de jaren tellen maar daar is ook alles mee gezegd. Nog dagelijks zit ze achter de computer, maakt de mooiste e-mails die je maar kunt bedenken, en bewerkt zelfs nog regelmatig allerlei foto's. Heeft een grote interesse voor vele dingen. Woont nog altijd geheel zelfstandig met hier en daar wat hulpjes. Kookt ook nog regelmatig zelf en is enorm bij de tijd. En je vervelen is een woord dat wij niet kennen. En nu de laatste jaren dat mijn moeder bij ons in de buurt is komen wonen, overigens geheel uit eigen wil, is er voor haar een nieuw leven begonnen waar ze heel gelukkig mee is, en wij uiteraard ook. Hoop dan ook van harte dat er nog vele vele jaren zullen volgen.
LIEVE MAMOESKE, heel hartelijk gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal, ben trots op je. We gaan er een fijne dag van maken en gezellig met elkaar uit eten, PROFICIAT jonge blom♥♥♥


25 opmerkingen:

  1. Dank je wel lieve schat je heb me heel mooi ingelijst.
    Ook ik hoop nog heel lang bij jullie aan wezig te mogen zijn want je weet het ik roep altijd ik wil HONDERD worden ik blijf de eeuwige optimist tot morgen heel veel liefs van je jarige Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige, lieve mams heb je toch.
    Scherp van geest, scherp van reactie en daarbij zo heerlijk warm en betrokken. Josephine, met zo'n schitterende mams moet je bijna zelf ook niet al te belabberd in elkaar zitten...;-). Dikke knuffel en...lieve moedere 'mams'op naar de 100!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine, geniet! Geniet met volle teugen van zo een moeder! Het is zo waardevol om dit samen met elkaar te kunnen beleven. Je mams haar berichtjes vallen me altijd op bij jou en ik dacht altijd 'dat vrouwtje staat midden in het leven' maar dat ze al 90 zou worden had ik me toch echt niet kunnen bedenken. Geef haar een hele dikke knuffel vandaag! Gefeliciteerd hoor!
    Zo een knappe madam, net haar dochter trouwens, ik gok dat ze de 100 zal overschrijden hoor!
    Heel fijne dag vandaag, samen, geniet met volle teugen!
    Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je Mamsje,dit is heel bijzonder!!!!!!
    En dat ze nog midden in het leven staat,met alles wat daar bij hoort,maak je niet zoveel mee,uiteindelijk heeft zij zoveel meegemaakt,maar ook mee gegroeid met alles wat op haar pad kwam.
    Ik vind dit geweldig Josephine!!!!
    Daarom wens ik jullie een hele fijne dag en geniet ervan.
    Met lieve groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine.
    Hartelijk gefeliciteerd met je mamske, Wat heerlijk dat je dat nog mee mag maken. En wat fantastisch, 90 jaar en nog zo midden en zelfstandig in het leven staan en nog volop bezig zijn met o.a. haar computer. IK vind dat zo geweldig, Ik word ook minstens 90 zeg ik altijd en graag zoals jouw mamske zeg ik er nou bij. :)))))
    Lieve groeten ook aan mamske en ik wens julle een heerlijke dag.
    LIeve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve Josephine,
    heel hartelijk gefeliciteerd met je lieve Mamske, wat een prachtige, stralende, warme vrouw!! wat zul je enorm trots zijn op haar en zij op jou, dat weet ik zeker gezien haar altijd lieve reacties die ik zo graag lees!
    ik wens jullie met elkaar een schitterende dag en dat jullie nog maar heel lang en intens van elkaar mogen genieten!

    veel liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je lief moedertje.
    Maak er een mooi jaar van...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen lieve Mamske en Josephine,

    Heel graag wil ik jullie van harte feliciteren, met deze heerlijke leeftijd, van maar liefst 90 jaar!

    Zo wil ik ook graag ouder worden, zoals Mamske...jij bent mijn grote voorbeeld, maar dat wisten jullie al volgens mij.
    Zoals je altijd zo lief berichtjes plaatst en trots bent op Josephine, dat is geweldig.
    En ik vind het erg knap dat als je 90 jaar bent, zo goed met de computer over weg kunt..

    Ik voel gewoon aan alles dat jullie het zo ontzettend goed hebben, en dat is zo bijzonder!

    Wat lijken jullie veel op elkaar, knappe meiden...mooi van binnen en prachtig van buiten..!

    Geniet heerlijk van deze dag...ik weet zeker dat het een bijzondere dag wordt..
    En mamske op naar de 100...dat ga je zeker redden!

    Dag jarig Jobje...ik wens jullie alle liefs en goeds,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Mams van Josephine:
    VAN HARTE GEFELICITEERD en op naar de 100 !!! Dat moet geen probleem zijn toch ?! ;-)

    Wow Josephine jij ook van harte meis met je lieve en hippe moeder. Hihi dat zijn er niet veel met 90 jaar achter de PC !!! Wees maar ontzettend trots op elkaar :-)
    Wens jullie samen een hele gezellige dag en lekker GENIETEN hoor.

    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je moeder.
    90 en dan nog zó bezig met alles...ik teken ervoor hoor!!
    Met de computer....mijn moeder van bjna 80 snapty daar dus niks van...heb het haar al zo vaak uit proberen te leggen.
    Maar goed...je moet er natuurlijk ook intresse in hebben, en dat heeft ze niet.
    Ik wens je nog vele jaren met je lieve moedertje!!

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd Josephine met je moeder. Wat een leeftijd! En je hebt prachtige foto's gemaakt! Zal ze wel leuk vinden!Weet je wat? Mijn moeder zou vandaag! 99 jaar geworden zijn, maar zij is helaas al 14 jaar geleden overleden.
    Fijne dag samen en vele jaren samen!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd mama van Josephine! dit is inderdaad een mijlpaal en wat een mooie leeftijd!!

    Voor jullie een fijne dag en geniet ervan!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd lieve Josephine met je moeder en ik weet dat je moeder ook op je blogje langs komt,dus lieve moeder van Josephine,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet ze er goed uit !! geweldig........!!...typt zij met tranen in haar ogen.....ben zooo blij voor jullie dat jullie elkaar nog hebben.....kan ik haar adopteren ?? hahahah!!....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel gelukkige verjaardag voor je moeder, Josephine, wat ziet zij er jong uit !
    Je hebt haar foto's zo mooi ingelijst, de tweede vind ik prachtig !
    Ik wens je samen een superfijne dag !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. de appel is blijkbaar niet ver van de boom gevallen ... zo moeder zo dochter. ik wens jou en je creatieve mamoeske een hele fijne dag! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lieve josephine ,mag ik jou en je moeder van harte feliciteren met deze grote en fijne dag,

    liefs Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte Gefeliciteerd met je moeder. Wat een geweldige leeftijd en dan nog zo bezig zijn. Een hele fijne dag toegewenst!

    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Wat een lieve, leuke moeder heb je. Geniet van elkaar zolang je elkaar hebt. Op naar de 100!

    Maak er een mooie dag van!

    Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Josephine, van harte gefeliciteerd met je mams verjaardag. Wat heb je er een prachtige post van gemaakt en je heb de foto's van je moeder ook zo prachtig bewerkt.
    Moeder van Josephine, uw dochter heeft helemaal gelijk als zij zegt 'jonge blom' want ik zou U die 90 jaren niet geven.
    Een fijne dag samen.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve mams van harte wat een mijlpaal....en u ziet er zo jong uit.....echt ik doe het ervoor als ik 1. 90 mag worden en 2. er dan ook nog zo goed uitzie.....

    Lieve Josephine....geniet saampjes met je lieve moeder heerlijk van deze bijzondere dag en van elkaar.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou meid dat is wel heel bijzonder dat jij je moeder nog mag hebben en al op hoge leeftijd.
    Ze ziet er echt niet zo oud uit,en dat ze nog zo vitaal is,van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi eerbetoon aan je moeder josephine.
    en zo mooi om haar foto in een soort medaillon te zien.
    fijn dat ze nog zo mee doet met alles en goed in haar doen is, want 90 jaar zeg ! ik wil er wel voor gaan als je redelijk gezond blijft.
    fijn weekend meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk zo'n moeder en wat een voorbeeld voor de volgende generatie. Geniet van haar met volle tegen en een fijn verjaardagsfeest

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi lieve Josephine,

    Wat een prachtige post over een mooie,lieve en knappe vrouw....en daar mag jij met recht trots op zijn.....jou Mamske.

    Ook al is het een beetje laat toch wil ik jullie nog van *HARTE FELICITEREN* met de 90 jarige!!!

    Heerlijk om op hoge leeftijd nog volop in het leven te staan en elke dag te kunnen genieten.

    Jullie hebben vast een hele mooie dag gehad samen,een fijne verjaardag....
    Maar volgens mij zijn voor jullie ALLE dagen mooi als moeder én dochter:-)

    Fijne zondag en liefs!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥