dinsdag 21 mei 2019

Lieve pluisjes, Miauw *auw*auw* w*w*w*








Zomaar even wat lieve afbeeldingen, wat zijn het toch zalige wezentjes hé, je raakt er niet op uit gekeken. Zelf heb ik al weer wat langer geleden twee poezen gehad, een pers met een lapjes kleurige vacht en een cyperse, ze zijn 19 en 20 jaar geworden. Op internet  kwam ik weer allerlei mooie en leuke foto's tegen en kon het niet laten om er even een post van te maken. Het blijft vertederend om naar te kijken en doet meer weer denken aan toen ik ze zelf nog had. Je kan er bijna wel een boek over schrijven wat je allemaal met ze meemaakt en hoe ze zich gedragen, kostelijk gewoon.
Wens iedereen een mooie nieuwe week toe ***


5 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Grappige foto's van deze kleine "tijgertjes"...hihi...!!
    Foto 2 is erg leuk met dat glas.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar smelt ik nou altijd van! Ik zou niet meer zonder poezen kunnen... Van jongs af aan weet ik niet beter. Ze zijn zo heerlijk eigenwijs, maar ook vertederend vooral die jonge beestjes...
    Misschien moet je maar weer een poes nemen, Josephine..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Josephine, prachtige foto's van die poesjes, ik heb hier ook een geweldig voorbeeldje rondlopen, geeft steeds weer liefde en troost en zorgt voor de grappige toets hier....
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, wat een lieve pluisjes, Josephine !
    En ze kunnen zo guitig zijn :-)
    Moesj zit nog steeds in mijn gedachten, het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ze er niet meer is ...
    Je hebt heel leuke foto's gekozen !
    Alvast een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HALLO Joshephine wat een prachtige poesjes helaas heb ik geen poesen meer maar nog wel onze hond. ik hoop dat alles goed met je gaat.
    lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥