zondag 21 juli 2019

Naaldvilt frutsels ***









Het is al weer een lange tijd geleden dat ik aan het Naaldvilten / Wolvilten was maar opeens kreeg ik er weer zin in, dus de benodigde spulletjes, een stukje schuimrubber, verschillende soorten wol en de naalden met hun venijnige weerhaakjes weer opgezocht en aan de slag gegaan. Het is weer een hondje geworden, een Frans Bulldog pupje. eerder had ik al eens een poging gedaan maar dat beestje stond te hoog op zijn pootjes en zijn koppie was ook niet zo goed gelukt, een gek monstertje, haha. Op één van de foto's heb ik er een klosje garen bijgelegd dan kunnen jullie goed zien hoe klein deze beestjes zijn. De andere hondjes heb ik ook maar op de foto gezet. Op de laatste foto staat een trosje New Down rozen, wat zijn het toch schoonheden hé, vanmiddag fotografeerde ik een hele serie rozen in de tuin en deze laat ik jullie alvast zien. We krijgen zomer van de week, geniet er maar heerlijk van ***
 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Wat heb je dit weer ontzettend leuk gedaan. Zo grappig deze kleine doggies. Wat een gepriechel moet dat zijn geweest om ze te maken. Maar wel heel erg leuk.
    Bijzonder knap hoor!!
    Ik hoop dat je de komende dagen een lekker koel en beschut plekkie kan vinden want het word wel erg warm.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww wat een leukkies te schattig !!....geniet van het mooie weer ....liefs Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent het duidelijk nog niet verleerd. Wat een dotjes en zo klein. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed zo schattig het wordt al een hele verzameling gelukkig hoef je ze niet uit te laten 😄nu
    Hoop dat de rozen niet veel te lijden hebben met die warme weer deze is prachtig.
    Doe het kalm aan met deze hitte groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Josephine, heel goed dat je nog eens je wol en viltnaalden boven gehaald hebt !!! Het zijn schattige hondjes geworden, maak jij die ook op een frame ? Met dit warme weertje kan je beter niet gaan boetseren of schilderen hé......maar wel lekker genieten...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is net een stel jonge pups zo bij elkaar. Onvoorstelbaar dat je zoiets kunt maken, ze zijn bijna levensecht...

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥