zondag 10 mei 2009

Poezen gedichtje [ niet van mijzelf ]




3 opmerkingen:

  1. Lieve Crea,
    het liefst doe ik wat eigenlijk niet mag,
    en dan stiekem kijken of jij het niet zag.
    Als ik het zat ben ga ik lekker slapen,
    het liefst onder een plaid.
    Verder mij niet storen,het is maar dat je het weet,miauw,miaauuuw,Moortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha die spinneke, dat heb je mooi zitten rijmen, nee nee, ik wil nu echt niet slijmen. Ga maar lekker verder slapen onder je plaid, zo ben ik in ieder geval niet alleen, maar bijt me niet stiekem in mijn teen. Anders zijn de poppen aan het dansen en verspeel je wel je kansen. Leg nu je oortje maar op de plaid, ik vind het goed dat je dat maar weet.

    Liefs Création

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die spinneke toch,
    gedichtje is ook niet helemaal van mij zelf heb het een beetje verandert HA,HA,HA.
    Wat een lief poezen koppie is dat,
    maar owee als hij zijn zin niet krijgt dan telt hij voor twee krab,krab,
    Groetjes van uit mijn webje,spinneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥