vrijdag 8 februari 2013

Beautiful Water Drops ***








Neeeee ..... was het maar waar dat ik deze schoonheden van foto's zelf had genomen. Kwam ze tegen op Pinterest en vind ze echt FANTASTISCH mooi. Misschien mag dit wel helemaal niet maar  ik kon er niet  achterkomen waar ze precies vandaan komen, en zodoende kan ik dat ook niet vermelden. Heb de foto's wel bewerkt omdat ik ze zo mooier vind overkomen. Normaal genomen zal ik zoiets niet snel doen, maar nu ik er achter ben gekomen dat zo ongeveer alles van mijn eigen blog op Pinterest te vinden is, [dus gewoon gepikt] maak ik me niet meer zo druk over zulke zaken ***



17 opmerkingen:

  1. Wowwww I love your blog, your work is very beautiful. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt waar???? Staat alles van je blog op pinterest zonder dat je het er zelf opzet? Dat je dan niet zo nauw kijkt over wat wel en niet mag, begrijp ik. Het zijn inderdaad fantastisch mooie foto's die je ons hier toont. Bedankt daarvoor!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Josephine,

    Ja deze foto's zijn werkelijk van een zeer
    grote schoonheid..!
    Foto's als een sprookje, een eindeloos verhaal...
    Ja wie zo kan fotograferen heeft het in zijn
    bloed zitten...onder zijn of haar huid.

    Ja en nu over Pinterest...ik heb mijn popjes en beren
    ook al overal gezien, en ik heb daar geen moeite mee...
    Ik zie het als een compliment, en dat iedereen maar van mijn schepseltjes mag genieten!
    Wat ik dan weer heel erg waardeer is als mijn naam erbij gezet wordt...en dat wordt gelukkig in de meeste gevallen gedaan.

    Zelf haal ik ook geregeld iets van Pinterest...een tekst of een natuurfoto...dus ja, als we zo van
    elkaars kunsten kunnen genieten, dan is dat het mooiste wat er is...
    Delen met elkaar is geweldig!

    Josephine ik wens je een heerlijk week-end
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh...Josje, hier ben ik nog een keertje...
    Ik vergeet helemaal te zeggen dat jouw achtergrondje
    en header waanzinnig mooi vindt!
    Zo helemaal Josephine, zo helemaal de stijl waar ik van hou..en die ik geweldig vindt.

    Liefs van je vriendinnetje
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel héél erg mooi Josephine.
    Overigens een hele goede morgen :-)
    Ik denk dat je het ook bijna niet meer kunt voorkomen wat die foto's betreft. En hier kunnen we allemaal van meegenieten. Prachtig door jou bewerkt en een "tweede leven" gegeven.
    Een heel fijn weekend. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sempre così delicate le tue fotografie e il tuo blog!
    un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's!
    Zo magisch!
    Ja, je komt er niet onderuit dat als je foto's op het net zet, je ze ergens weer gaat terug vinden.
    Ik wens je een fijn weekend!

    Veel liefs,Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's lieve Josephine maar wat jij er mee gedaan hebt is nog mooier. de achtergronden en de lijsten vind ik beslist ook kunst. Wat jij daarmee kan vind ik helemaal geweldig.
    En ja pinterest is van iedereen maar je blog niet. Daar komt beleefdheid aan te pas als ze iets van je willen gebruiken.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig bewerkt heb je de foto`s en weet je,je zegt eerlijk dat ze niet van jou zijn en ik bedoel je verkoopt het niet,dus wat maakt het uit als je de plaatjes gebruikt en je zegt zelf,je komt die van jou blog ook tegen en dat is toch een eer,want mensen pinnen alleen wat ze heel mooi vinden,ik kom mijn foto`s ook tegen,vind het wel leuk,dan staan ze bv: bij iemand in der inspiratie mapje,ik pin ook graag en knutsel ermee in mijn art journal,ik wens je een fijn weekend,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's hoor!!
    En idd wat Marijke zegt...je moet het maar als compliment zien.

    fijn weekend meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's....mooi gedaan ook !!....en ja Pinterest is zo leuk !!......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op pinterest is alles te vinden, dus ook gewoon inpikken he.
    Maar de foto's zijn prachtig en die van je hondje ook, wat een dotje zeg,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer zoooo mooi bewerkt in een woord schitterend en wat heb je weer een mooie achtergrond

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine,
    dit zijn echt prachtige foto's, je ziet inderdaad zoveel moois op printerest en jou mooie creaties kom ik ook tegen. Ik zou dit ook zeker als compliment zien, jou foto's en bewerkingen zijn echt heel mooi.
    Liefs en een fijn weekend, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag lieverdje♥♥♥
    wat is jou entree beeldschoon en ook de achter grond met die rozen prachtig.
    En de gehelepost is iets aparts wel van een ander maar jij heb het aardig op geleukt.
    Misschien denkt ze bedankt en pikt het weer terug HA,HA,,HA.
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oi Josephine! Que lindas fotos!O teu blog todo é muito lindo.Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je de foto's mooi verwerkt. Wat maakt het uit dat ze van pinterest komen. Dat het zo maar kan he de foto's op pinterest. Ik zag ook een foto van mij voorbijkomen. Zelf heb ik laatst ook een foto op mijn blog gezet hoor. Ik heb er in ieder geval van genoten. Enne mijn kandelaar staat nog steeds op mijn tafel hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥