dinsdag 19 februari 2013

Vintage Easter Cards ***









Genieten jullie ook zo van alle lente prikjes die de natuur al weer laat zien, ook krijg ik dan meteen weer kriebels om paaseieren te gaan maken. En jawel, daar ben ik op dit moment ook al mee bezig maar die komen wel in een volgende post. Eerst ging ik op zoek naar oude Vintage kaarten en dan met het thema "PASEN". Ze zijn altijd zo liefllijk, alleen de kleuren van deze kaarten zijn vaak niet echt mijn smaak dus heb ik een aantal mooie postcards in poeder pastel tinten bewerkt om er zo een mooie serie van te maken. Wat zijn te toch leuk hé deze kaarten. En zo kunnen jullie ook alvast een beetje in de sfeer komen. En wie weet, Pasen valt dit jaar op 31 maart en 1 April, dat we dan al kunnen genieten van een heerlijk voorjaars zonnetje, kan bijna niet wachten ***


17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintage paaskaarten, Josephine !
    Ik kijk alvast uit naar de
    lente :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Josephine,

    Deze vintage kaarten zijn en blijven mooi....en nu zijn ze nog mooi maar anders.

    Vroeger en nu.....er is wat Pasen betreft niks veranderd,jong leven,bloemetjes en eieren.

    Ik blijf ze lieflijk vinden dit soort vintage kaarten.

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve schatteke♥♥♥
    wat een lievelijke kaarten zijn dit, en de kleuren die jij er van gemaakt heb,oohhh wat zijn ze mooi.
    Ja hoor nog even geduld het voorjaar komt er echt aan, je kan het bijna voelen, en ook weer langer licht we kunnen haast niet wachten, veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer schitterend gedaan en oh zo heerlijk het voorjaar maar het gaat allemaal al zo vlug even geduld hahahahahmaar wat een prachtige fotos complimentjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele mooie prachtige kaarten ...knap gedaan hoor!!...fijne dag liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief Josje,

    Meisje wat heb je deze kaarten toch schitterend bewerkt!
    Geweldig mooi zijn deze kaarten geworden in de werkelijk prachtige poederpastels...

    Ja ik heb ook zo'n zin in het voorjaar...en ik ruik het, ik proef het en ik hoor de vogeltjes zingen lalalala...en ik zing ook lalala...
    Josje het kan me niet snel genoeg gaan....heerlijk!

    Meisje het voorgenieten van de lente is al net zo leuk als het het voorjaar zelf...en jouw kaarten brengen me een zalig voorjaars gevoel...

    Bedankt....en heel veel liefs,
    je vriendinnetje Marijke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. penso proprio che userò queste splendide immagini per i miei auguri di Pasqua!!!oggi, qui a Roma, splende il sole......speriamo arrivi presto la stagione dei fiori e dell'Amore!
    un abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zon scheen me vanochtend bijna m'n bed uit ;-)
    Kannie wachten tot het echt LENTE is!
    Wat een beeldige vintage kaarten Josephine.
    Ik krijg er spontaan zin in, in die paashaas hihih
    Een hele fijne dag! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hè die zonnige dagen, hier scheen vanmorgen ook de zon zo stralend.
    Dan krijg je echt zin in het Voorjaar.
    Wat een prachtige nostalgische kaarten, ik kom al helemaal in de stemming en ben benieuwd wat voor prachtige ei-kunstwerkjes je nu weer gaat maken.
    Fijne dag Josephine.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de kaarten bijzonder mooi gemaakt, Josephine!

    Wij hebben van de week nog even buiten gezeten, zonnetje, windstil en tuin op het zuiden. Het was maar even maar we hebben genoten.
    Echt een voorproefje op het voorjaar.

    Fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een plaatjes! ooh die hazen ik ben er verliefd op! Prachtig heb je dit toch weer gemaakt.
    Ik begin weer met paaseieren schilderen alhoewel ik bijna door mijn ganzeneieren heen ben en tja ze zijn nog niet aan de leg dus moet ik nog even wachten.
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieverd, wat een prachtige kaarten!!
    Echt hele mooie zachte tinten!
    Ja, hier moeten we nog even langer wachten op de lente.
    Maar ik heb er zin in!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend mooi zijn ze ... Echt genieten .......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful blog! Thanks for stopping by for a visit and your nice comment. I'm your newest follower. Looking forward to following along.
    hugs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige plaatjes josephine en ik heb zitten genieten van alles.
    fijne week meisje en liefs.
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi die verzameling Josephine. Het doet me denken aan het mandje met oude kaarten waarmee mijn zusje en ik eindeloos speelden in de jaren vijftig.
    Groet, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve♥ JOSEPHINE..♥
    Prachtig ♥ die nostalgische ♥ Kaarten ♥...;)))
    Vooral die laatste zo LIEF♥ met die mondjes mooi♥ rood♥ hi hi ..;)))
    En ja hier ligt alweer een pak sneeuw buiten♥ ..de Lente ♥ begint over 4 weken♥ ooooooo kan het mij niet voorstellen..;(
    Afgelopen maandag was het wel Prachtig♥ weer♥ met het zonnetje♥ heb met mijn dochter(had vrije dag) 10 km gelopen♥ en Dionne♥ mijn hond♥ wat een energie♥ kregen wij ervan ha ha..;)))
    Ik zit nu hier aan schattige piep piep piep te haken hi hi ..verrassing!!..;))
    Ja we verlangen♥♫ naar bloemetjes♥ buiten zonnetje♥ terrasje♥ oooh mijmeren ..mmmmmm..lieve♥ zucht ..;))
    WEns je alvast een Fijn♥ Weekend♥ veel Liefs♥ toe Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥